Bekijk volle/desktop versie : ze d8 dat ze haar ware had, maar ze had het helemaal mis.!!!



16-08-2006, 17:18
[SIZE=3" -->Yasmina: mooi, lief,gewoon normaal meisje die naar MBO opleiding volgt. Ze is 16 jaar en heeft naast haar school ook nog een bijbaantje. Ze word een beetje verliefd in het begint en dacht dat HIJ ook van haar hield, maar later blijkt dat ze het helemaal mis had. Maar vind yAsmina haar ware nog wel?????????????? Dat zien jullie verder in het verhaal!!! [/SIZE][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Verder in het verhaal komen deze personen voor:[/SIZE][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Halima ( vriendin van Yasmina)[/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Comic Sans MS]Najla: ( vriendin van Yasmina)[/FONT][/SIZE]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Rahima: ( oude vriendin van Yasmina)[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Sait: ( eerste vriend van Yasmina)[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Mourad: ( tweede vriend van Yasmina)[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Ibrahem: ( vriend van Yasminaa)[/SIZE][/FONT]

[/FONT][FONT=Times New Roman][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Er komen nog wel meer mensen van pas, maar dat komt nog wel verder in het verhaal. [/SIZE][/FONT][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][/SIZE][/FONT]


[FONT=Times New Roman][FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik ga zooo Verderr en hoopdat jullie het leuk gaan vinden [/FONT]

16-08-2006, 17:52


1e fan meid ga verder

16-08-2006, 18:04
ahaha yoehooee 1ste fan ghehe Nou ik zal maar is beginne dan


Ik was eindelijk klaar met me huiswerk voor Engels. Ik had het zo druk met school dat ik er gewoon hoofdpijn van kreeg. Ik had zin om lekker buil chips te pakken en voor de tv te zitten. Net toen ik opstond ging mijn mobieltje af. ik keek en zag dat het Najla was. ik nam op en begroette haar. Najla vroeg of ik later in de avond mee naar stad wou gaan. ik vond het best, want ik was er al lang nie meer geweest. Ik dacht Effe lekker bijshoppen kan geen kwaad en antwoorde dat ik over 2 uur bij haar zou zijn en van daar de bus kunnen nemen richting stad.
Najla vond het goed. We hadden nog beetje bijgekletst en daarna opgehangen.
Ik ging effe naar beneden en keek of er nog iets leuks op tv was. Er was niks interessants dus dacht ik effe aan te melden op msn. Er was Ook niemand op msn dus zette ik mij computer uit en ging me beejte opmaken enzo en ging deur uit. het was al kwart over 3, en ik had Najla beloofd dat ik om half 4 bij haar zou zijn.
Toen ik bij haar aankwam zag ik dat er nog iemand mee kwam. het was Rahima. Ik kon haar wel, maar niet persoonlijk, en ging er ook nooit mee om. Zy WAS een goede vriendin van Najla. Najla zei dat het al laat genoeg was en dat we moesten opschieten om naa stad te gaan. we liepen naaar buishalte en wachten op bus. Toen we in stad ware aangekome ginge we eerst wat klere kijke daarna effe erges zitte eten.het was een leuke dag veel gelachen en gechilld. Later in de avond toen we terug in de bus zaten naar huis vroeg Rahima of ik en Najla morge met haar mee wouden kome. Najla vroeg waarheen. Ze zij dat ze met haar vriend had afgesproken. Haar vriend zou ook een ander vriend meenemen, dus wou ze niet alleen gaan. Najla zij dat ze moest werken en niet mee kon. “Yasmina wil jij alsjeblieft morge met me meekomen, ik wil nie alleen gaan” zei Rahima. Ik dacht van Tjha het kan heus geen kwaad eenkeertje mee gaan, en zei dat ik het goed vond. Zij vond het primaa!. Ondertussen waren we al bij de bushalte waar we moeste uitstappe. We namen afscheid, en ik ging naar huis.
Toen ik thuis aankwam zij ik meteen tegen mij moeder dat ik de volgende dag naar bios zou moeten gaan. Ik loog dat ik een opdracht van school had gekregen. Zij vond het goed.
Ik ging naar boven om effe te kijken op msn. Ik bleef een tijdje op msn hange, daarna ging ik slapen.

De v0lgende dag was ik best vreog op. Ik ging ontbijten en tv kyken enzo. Drna ging ik nog effe mee met mij moeder boodschappe doen. Toen ik thuis kwam was het al byna 3 uur. Ik ging naar bove, beetje opmake enzoo,. Kan geen kwaad, togx-). Het was byna half 4 t0en ik beneje liep. Ik zei tege me m0eder da ik naar bi0s ging, en vertrok. Rahima was by bushalte aant wachte. We waren aangekomen waar die vriend op haar zat te wachte. Naast hem zag ik nog een jonge, maar ik kon hem niet. Opeens werd ik zenuwachtig en kreeg kriebels in mij buik, maar waarom dan togg??,,,,