Bekijk volle/desktop versie : @**.....Mijn Traan Was Mij Druppel Water Die Ik In Slikte.....**@



16-08-2006, 15:58
Ik heb het nu drie jaar aan met een jongen die me veel pijn doet. Ik wil het uit maken maar dat gaat niet. Ik zit in de problemen waar ik nooit uit kan komen. Ik hou nog steeds van hem maar soms heb ik zo een haat voor hem. Die gevoel valt niet te beschrijven. Mijn probleem valt niet bij me ouders over de stoep te komen. Hij heeft me ontmaagd. Ik stribbelde tegen maar het hielp niet. Hij dwong me maar ik wilde niet. Hij sloeg me hard in me gezicht. Hij had me nog nooit aangeraakt me wang werd opgezwollen en rood. Hij keek geschrokken en zei sorry van dit hele gebeuren. Hij pakte me en wiegde me heen en weer. Mijn tranen liepen over mijn volle lippen. De rode opgezwolle plek prikkelde wat erg. Maisa laat je gezicht is zien ik liet het zien en hij legde er een koude doekje op. Zijn mooie zwarte ogen keken in mijn grote blauwe ogen. Maar ik sloeg ze bedroefd neer. Hij kuste rustig op me lippen en pakte bij me middel. We zaten op zijn slaapkamer hij liet me vallen op zijn bed. Ik hoopte zo dat hij niet ging doen wat hij wou doen. Hij kwam naast me liggen en streelde mijn haren heel rustig. Hij keek mijn hele lichaam na. Khalid? zei ik wat hees en bang. Ja? Ik moet naar huis. Pfff....Khalid ik moet met je praten over iets. Hmmmmm...wat dan? Hij kwam op me liggen en keek geiriteerd. Niks het is niet de goeie moment. Hij werd een beetje kwaad zeg het nou maar gewoon. Nee het is niet belangrijk. Nou ja oke dan niet. Hij knoopde de knoopjes van mijn bloesje open. Laat dat alsjeblieft Khalid. Waarom wil je me hand niet komen vragen? Ik ga binnenkort een verlooffeest geven. Ik schrok van zijn antwoord. Wat doe je dan met mij? En wil je het dan wel? Ja ik heb haar zelf uitgekozen. Player ik rende weg deed me schoenen aan en mijn tas. En rende de deur uit. Hufter! Die hij is. Ik haat hem zo erg.........


Wat vinden jullie? Ik hoor het graag
xxxx
Yasmina