Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Blaasontsteking !!! Help.



Pagina's : [1] 2

16-08-2006, 15:08
Hallo,

Ik heb sinds vorige week woensdagavond blaasontsteking. En het gaat maar niet over. Ik had pijn bij het plassen, maar voor de rest niet erg. Vrijdagavond en zaterdagavond had ik heel erg buikpijn in mijn zij. Heb pijnstillers ingenomen en ben uren later gaan slapen. Ben niet naar de dokter geweest (STOM STOM).
Maar nu heb ik continue buikpijn en rugpijn.

Ik ben gisteren pas naar de Huisarts geweest, en die vertelde mij dat het blaasontsteking was. Ik heb een kuurtje gekregen, maar het wordt niet minder Ik ben bang dat ik er te lang mee heb gelopen. Had gelijk naar de dokter moeten gaan..

Wie heeft dit meegemaakt, en wat kan ik er aan doen.

16-08-2006, 15:11



Citaat door xxvisjexx:
Hallo,

Ik heb sinds vorige week woensdagavond blaasontsteking. En het gaat maar niet over. Ik had pijn bij het plassen, maar voor de rest niet erg. Vrijdagavond en zaterdagavond had ik heel erg buikpijn in mijn zij. Heb pijnstillers ingenomen en ben uren later gaan slapen. Ben niet naar de dokter geweest (STOM STOM).
Maar nu heb ik continue buikpijn en rugpijn.

Ik ben gisteren pas naar de Huisarts geweest, en die vertelde mij dat het blaasontsteking was. Ik heb een kuurtje gekregen, maar het wordt niet minder Ik ben bang dat ik er te lang mee heb gelopen. Had gelijk naar de dokter moeten gaan..

Wie heeft dit meegemaakt, en wat kan ik er aan doen.


Hoi
Ik heb het ook vaak gehad Ik weet hoe je je voelt.
Bij mij ging de pijn wel over na de kuur. Veel (water) drinken dat helpt!
Sterkte

16-08-2006, 15:16
bedankt meid.. hoelang ging de pijn over. Nadat je de hele kuur hebt afgemaakt?
Ik heb gistermiddag een pil genomen, en een uurjte geleden, maar merk geen verschil.. Het doet zo veel pijn..

Hoelang had jij het, en na hoelang ben je naar de dokter geweest.

16-08-2006, 15:20