Bekijk volle/desktop versie : Player For Live ( Weal & Imane )



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

16-08-2006, 14:52
Eey mensen ik ga hiero een verhaal voor jullie plaatsen,omdat dit verhaal mij erg geraakt heeft en ik weet zeker als jullie dit verhaal lezen,dit verhaal ook nooit zullen vergeten. ik heb em niet zelf geschreven,maar t is WAARGEBEURTT ,, laat t me weten als ik een beginnentje kan plaatsen ,, dikke kus

16-08-2006, 15:16


ik plaats alvast een stukjee, dan hoor ik nog wel wat jullie er vn vinden en wat jullie reaties zijn xx

16-08-2006, 15:21
PLAYER FOR LIVE
ik was een player voor het leven, fatima, nouel, hafida, samia..weet ik veel wat ik heb met allemaal wel wat gehad. ik zie er goed uit en heb blijkbaar een bepaalde aantrekkingskracht op meisjes. ik hou zelf ook alleen van marokkaanse meisjes. ik voel me niet echt aangetrokken tot nederlandse meisjes.. ik weet ook niet waarom. ik ben er achteraf niet echt niet trots op! maar het was zo dus ontkennen is alleen maar weglopen voor de waarheid.

maar hoe ik ander meisjes playede, zo werd ik uiteindelijk ook geplayed. het begon allemaal in marokko...

ik was met vrienden uit de wijk naar sania torres, lekker met zijn vieren. en natuurlijk met mijn auto, want tja als je geen geld of auto had tja dan gaan ze niet mee natuurlijk. we zetten 2 jongens af in rinkoun. zo bleven alleen mijn neef en ik over. ik ben blij dat hij er is . hij woont ook in nederland en begrijpt mij wat beter. ewa said? wat gaan we doen?? chikies versieren natuurlijk!! "nee jonge" zeg ik " ik wordt versierd" ik was nu 3 dagen in marokko en ik nu al gemerkt dat de meisjes hier net zo makkelijk zijn als in nederland. met alle respect voor de andere, waar ik helaas niet mee in contact kwam!!

' nee joh" ik ga vandaag lekker bruin worden" dus wat wordt het? marina smir?? nee joh teveel nederlanders, ok sania torres besloot ik.
we kwamen daar aan ik kleedde me uit, ondertussen keek ik om me heen, God wat heb ik dit gemist! ik kom hier echt tot rust. alle stress van school in Nederland, alle ruzies thuis en zelfs de gemene streken van mijn tweelingbroer vergat ik.

ik nam een duik, zwom onder water en zwon later richting open zee. aah echt heerlijk om mezelf helmaal uit te putten. ik keerde weer terug en zag hoe said opgeduldig van het ene been op het andere danste . " waar bleef je asahbi? denk je dat je de enige bent, die de zee heeft gemist? ik glimlachte en zei: ga maar , je zeurt als een lemrioua ( vrouwtje) hij ging met z'n spillebeentjes rennen naar de zee en ik bleef achter. ik smeerde me in en ging liggen. ik kwam volledig tot rust. opeens hoorde ik achter me... laa OUllah oumisitie 3andoe ( wallah als je naar henm toe gaat!!) ik lag net zo lekker dus ik weigerde om op te staan of moete te gaan doen om te gaan kijken.. ik negeerde haar.... misschien zou said intersse hebben.

ik sloot mijn ogen, mijn leven passeerde als een film voor mijn ogen........

ik sloot mijn ogen en voelde de warmte van de zon op mijn lichaam. ik kwam weer tot rust. het voelde alsof ik alleen was op het strand..... stilte... ik voelde me helemaal warm worden. ooh wat hou ik hiervan. hier kom ik voor naar marokko. onbewust gingen mijn gedachte terug naar de ruzie van vanochtend. het was weer mijn tweelingbroer hamid geweest. sebhanallah!! altijd hij

mijn broer Hamid en ik zijn niet te onderscheiden wat het uiterlijk betreft. alleen onze moeder kan ons uit elkaar halen, verder kunnen we iedereen voor de gek houden. vroeger was het wel leuk geweest. ik dacht aan hoe we elkaar altijd dekten en voor elkaar opnamen. hoeveel leraren hebben we wel niet gek gemaakt?? en hoeveel streken hebben we elkaar wel niet geleverd. zoals uitgaan met elkaar vriendinnen. maar wanneer is dat veranderd?? hmmmm, ik slaakte een diepe zucht en draaide me op mijn buik.

16-08-2006, 15:27
Up!

16-08-2006, 15:29


vraaagjee deze verhaaaal die jij er op wilt zetten is tog van weal??? hijs do0d???en noo0it afgemaaktt... heb je de einde??

16-08-2006, 15:30
jaa juist dat is dese verhaal
als je em helemaal uitleest zal alles duidelijk worden...
heb je em dan al gelezen?

16-08-2006, 15:33
het was toen nooit serieus, ik bedoel hij is ook een player, meisjes gaan bij hem ook nooit langer mee dan zijn onderbroek. maar ja. die ene keer.... ik weet dat hij het me nog steeds niet heeft vergeven...

ik draaide me weer om, ik voel me heel ongemakkelijk als ik eraan denk. we waren met z'n allen uitgegaan hij was ook mee, hij had een leuk meisje ontmoet en bracht bijna een hele avond met haar door, het was een leuk meisje, eigenlijk had ik haar ook wel willen hebben, maar hij was eerst dus dat had ik geaccepteerd.... aan het eind van de avond had mijn broer behoorlijk wat gedronken, en kreeg problemen met een antilliaan. ik was aan de andere kant van de dansvloer, maar ik voelde gewoon er iets mis was met mijn broertje. ik zocht hem met mijn ogen maar kon hem niet vinden. het gevoel werd sterker, ik keek om me heen en zag said naar me zwaaien, ik duwde iedereen zowat omver en ging naar hem toe. "HH Hamid" hijgde hij en wees naar de wc' s ik sleurde hem mee en rende naar de wc's toen ik daar aankwam zag ik dat de jongen mijn broer bij de nek vasthield, hij was bezig mijn broer te wurgen. hamid was door de drank verslapt en deed niets.

toen ik het tafereeltje zag raakte ik in paniek, ik sprong op de jongen en trok hem van mijn broer af. er volgede een worsteling. inmiddels waren er meer mensen bij gekomen. we werden uit elkaar gehaald. ik was de woede nog niet kwijt. we werden eruitgesmeten.

daar ging het gevecht verder.. samen met said sloeg ik die jongen helemaal kapot. we stapten in de auto en reden weg. ik nam mijn broer mee, ik zou morgen wel met hem afrekenen.

twee dagen later kwam de politie Hamid ophalen. er was een aanklacht tegen hem ingediend. via het kenteken die iemand had gezien wisten ze wie hij was. althans ze dachten dat hij het was. maar eigenlijk moesten ze mij hebben. ze namen hem mee en lieten mijn huilende moeder achter. ik was niet thuis, als ze mij gezien hadden, dan zouden ze enige twijfel hebben. ik kon mezelf niet aangeven, als ik dat had gedaan kon ik de twee jaar rechten studie wel weggooien. hij werd veroordeeld tot ik weet niet hoeveel uur dienstverlening. en ik?? ik was mijn tweelingbroer kwijt.

" ja" antwoordde ik " ik ben ook degene die jou troep opruimt als je weer eens ladderzat bent toch??" ik ben degene die jou problemen moet oplossen" Jonge ik heb jou leven gered en tegelijker tijd de mijne verziekt" ik ging steeds luider praten " weetje ik kan nog steeds niet geloven dat je nog steeds zoveel haat voor me draagt"
" en ik kan me niet herinneren waarom ik je niet dood heb getrapt in yemma's baarmoeder" bromde hamid.

ik liep naar boven" ach je was zeker toen al dronken" ik lette niet meer op hem en ging naar boven... ik ga nog eens verzuipen vuile kankerhond!!!! riep hij me na!

op de tweede verdieping kwam ik yemma tegen " wat is er" Hamid is aangekomen zei ik en liep door. op de stah aangekomen ging ik onder de dekens liggen en sloot mijn ogen. ik moet slapen. Rafika rekent op mijn medewerking morgen. ik kan haar niet teleurstellen.

16-08-2006, 15:35
Mooi lieverdd..
GA snel weer verderr..

XxX,,Chaima,,XxX

16-08-2006, 15:37

Citaat door Dalillahtjee:
jaa juist dat is dese verhaal
als je em helemaal uitleest zal alles duidelijk worden...
heb je em dan al gelezen?
jaaaah,, maar de verhaaal stoppte opeens er zij gene vervolgjes meeeer en via via geho0rd dat weal dood is en zijn 2ling broer zou verder gaaan maar er is niks van gekomen... het verhaal stopte by ..
Dat weal en iman samen waren ( want imane kwam er achter dat Kamal homo was) heb je verder dan daat dan wil ik lezeen

16-08-2006, 15:39
deze verhaal is al heel oud...

16-08-2006, 15:46
jaa k hem helemaal
oud of niet hij blijft goed en ik heb hem tot t einde dusjaa
je wilt em toch lezen dus wat maakt t uit ofdie nou oud is ofniet a shabbi

16-08-2006, 15:47
whahahaah Chilll aa mattie...
whhah HY is zzkr goed en blijft altyd GOED!!!
en nog vwel door een jongen geschrven..
maaar eey paaas mee die ander stukjeeess..
anders moet ik so lang w8ten jij bent pas by begin en je weet zelf
die verhaaaal is gwn niete normaaaaaaaaaal LANG

16-08-2006, 15:51


hhhaahhaha bespreken we op msn safii xx

16-08-2006, 16:01
een paar uur later was het al ochtend en ik had nog steeds niet geslapen. ik nam een douche en ging naar beneden. de hele familie zat aan tafel en er arriveerden steeds meer. want vandaag was het dbiha. (de dag van de slachting van de rund) "Zeg je niet even gedag, aan je broer Wael?" vroeg mijn vader. xxxx, die ezel heeft zijn verhaal gedaan dacht ik. Ewa niet aan het ontbijt a elhajd? klonk de smekende stem van Yemma. ik wist niet waar ik naartoe moest kijken. alles behalve de smiecht van mijn broer. heb ik vanochtend al gedaan antwoordde ik. " ja ik heb het gehoord" zei elhadj je wou hem eerst niet binnenlaten he? en je hebt voor ons verborgen gehouden dat hij kwam zodat zijn familie niet op hem zou wachten he" achterbakse ould elhram!!! ik had het geluk dat ik natuurlijk naast hem zat. ik was zo dom te antwoorden. " nee a ba. dat heb ik niet gedaan. hij heeft mij niet gebeld. " Wat Nu lieg ik?? ik keek op en zag said gebaren dat ik weg moest gaan. "Nee a ba dat zeg ik niet" antwoordde ik rustig "en nu ben ik Gek he , ik weet niet meer wat ik zeg..... vanuit het niets kwam een kaakslag van mijn vader ik probeerde het nog te ontwijken maar het was al te laat. ik voelde zijn vuist op mijn kaak. ik viel tegen mijn oom aan. om nog meer klappen te ontwijken stond ik half op en strompelde weg met said ik ging naar de auto. een complete chaos achterlatend......


" he ik hoor dat jullie ook uitNederland komen" mogen wij er bij komen?? voordat ik Nee kon zeggen hoorde ik said roepen JAJA Gezellig!!
en zo zat ik de rest van de middag van aan een stelletje opgewonden pubers... aaah ik sloot mijn ogen weer en dacht aan de bruiloft van grote zus Rafika. tjonge over twee weken al!! ik ga echt de tyijd van mijn leven hebben

de meisjes bleken toch wel gezellig te zijn, we hadden een gezellige tijd, rond 5 uur hield ik het voor gezien, we spraken met de dames om 7 uur af in elmdina. we brachten ze naar huis, ze woonden in Sefir! ruikluis wijkje maar zonder inhoud. " EN???" vroeg said, " kan ermee door voor een avondje, maar wel op jouw kosten" "Wat avondje maar? " Ja Said ze zijn nog geen eens je condoom waard! heb je niet gezien hoe klef ze doen?? ze zijn goedkoop jongen zoek naar iets anders!!! " Nee, weet je wat? we gaan vanavond met ze uit en we zien wel wat er gebeurt!! ik haalde mijn schouders op is goed joh!

we kwamen thuis aan, ik zag een auto voor de deur staan met een Marokkaanse kenteken... ik vroeg me af wie dat was. ik kwam binnen en groette mijn zusje nora met een uitgebreide buiging en pakte haar hand en gaf er een middeleeuwse kusje op? " Mejuffrouw? zoudt u zo vriendelijk willen zijn om mij en mijn nederige dienaar Said binnen te laten?? ik boog me over haar hand, en wachtte op antwoord. Nora proesste het uit, Jij bent echt orgineel Wael, " betekend dat dat we binnen mogen komen? hoor ik Said ongeduldig vragen. ze keek hem vuil aan en zei: JA maar trek je slippers uit en wacht tot ik een emmer water naar buiten heb gebracht!! Ze liep naar binnen, " wacht jij vroeg hij?? J a zei ik ik weet hoe boos ze kan worden als ze heeft gedweild en wij lopen naar binnen. " Nou mij kan ze niks maken zei hij en liep naar binnen.AHHHHH, hoorde ik en zag twee wezens achetrelkaar lopen. ik wist het wel! Nora zit achter Said aan met de Bezem!!

zuchten ging ik naar binnen ik liep naar de badkamer en nam gauw een douche. IK liep de salon binnen om onze gasten te groeten. bij de deur Zei ik assalaamouailaikom!! zette daarbij een van mijn bekende glimlachjes op! ik keek de kamer rond Yemma , mijn tante een ander tante mijn oom, nichtjes en daar.... mijn adem stokte. Mijn hart sloeg over en, ik keek nog eens... ze zat daar met mijn zus Rafika te praten...

OH mijn God ze was het echt......

16-08-2006, 16:26

Citaat door Dalillahtjee:
hhhaahhaha bespreken we op msn safii xx

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10