Bekijk volle/desktop versie : hoe vaak bel jij je schoonmoeder



16-08-2006, 10:04
maar niet die in marokko wonen he.maar hier

16-08-2006, 10:08


nooit, ik heb haar nog nooit gebeld, ik ga altijd langst, maar nooit gebeld

16-08-2006, 10:12
ik bel haar 1 keer in de week

16-08-2006, 10:14

Citaat door alhoceimawomen:
maar niet die in marokko wonen he.maar hier
Ik mag eigenlijk niet reageren, maar doe het lekker toch
Ik bel haar minimaal 2 x per week ( ze woont in Marokko ) ... maar spreek haar soms ook weleens 4x per week

16-08-2006, 10:15


ik ben nu 5 jaar getrouwd en heb haar nog nooit gebeld, ga 1 keer in de week langs, als ik haar zou bellen zou ik niet eens weten wat ik tegen haar moet zeggen, af en toe belt ze me man op en dan neem ik op en dan is het ook van hallo alles goed en klaar en vervolgens vraagt ze zelf daarna om me man, dus blijkbaar heeft ze zelf daar ook geen behoeftes aan, soms als ze wat nodig heeft laat ze haar dochters bellen, dus dat zegt denk ik al genoeg, voor de rest kan ik wel goed met haar opschieten maar bellen doen we dus niet

16-08-2006, 10:28

Citaat door alhoceimawomen:
maar niet die in marokko wonen he.maar hier
ik wil toch even reageren mijn schoonmama woont in marokko en ik bel haar 1x per maand en zij belt 2x in de maand. Dus ik spreek haar 3x in de maand.


Duidelijk he

16-08-2006, 10:34

Citaat door doenja_18:
je belt haar wel vaak hoor


Ik spreek dr eigenlijk elke dag wel ... lang leven Skype

bellen doe ik alleen met l3ied of soms als mijn man belt!
Het zijn altijd wel leuke gesprekken die altijd weer veelste lang duren ….

Skype kent ze niet

16-08-2006, 10:41
ik bel haar zelden, alleen als mn zoontje daar is..zou niet weten wat ik haar moet melden? ik zie haar minimaal 1 keer per week dusja waarom dan nog bellen...

16-08-2006, 10:49
ik zelf belde haar elke dag maar ik nu trug van de vakantie ben 1 tot 2 keer per week .mijn schoonma woont ook gewoon in nl .het zijn wel korte gespreken hoor.alleen vraag ik hoe het gaat en wat ze van daag gedaan heeft

16-08-2006, 10:50
ik nooit gebeld, ga ook 1x in de week langs.. En heb precies hetzelfde 'probleem' ik heb dr niets te zeggen over de telefoon.. waloe gesprekstof.. in het begin vond ze het wel vreemd, en heb ik vaak sarcastische opmerkingen gehad omdat haar andere 2 schoondochters wel elke keer bellen (lees: ze komen uit marokko, zijn 10 jaar ouder dan mij) maar ja, nu is het wel gewend..