Bekijk volle/desktop versie : Bijna 100% Sharie'ah in Somalië walh'amdoelillaah



Pagina's : [1] 2 3

15-08-2006, 20:18
(Novum/AP) - De militie van de Unie van Islamitische Rechtbanken heeft de stad Bur Haqaba, ongeveer zestig kilometer ten zuiden van Baidoa, ingenomen. Baidoa is de zetel van de militair zwakke interim-regering van Somalië en de vrees bestaat dat de bezetting de opmaat is voor verdere activiteiten in de regio. Woordvoerders van het interim-bewind hebben dit dinsdag gezegd.

Een inwoner van Bur Haqaba bevestigde dat de militie maandag omstreeks 12.00 uur met een tiental open bestelauto's voorzien van machinegeweren de stad was binnengereden. Bur Haqaba werd ook op 19 juli door de militie ingenomen, maar die trok zich terug nadat Ethiopië versterkingen naar Baidoa had gestuurd. Ethiopië en de overgangsregering ontkenden formeel de aanwezigheid van de Ethiopiërs in Baidoa, maar verscheidene ooggetuigen bevestigden hun komst.

15-08-2006, 20:22


Islam = Vrede.

15-08-2006, 20:24
barakallaheo fikie zus




echt een heel goeie volk maar spijtig dat de moslims lkaar niet kennen (volkeren tussen elkaar)


ik had een vriend die soumalier is en heb nog nooit zo een vriend gehad
echt een pracht van vriend inchaalha zie ik hem nog en dat god voor andere vrienden bezorgd zoals hem



en barakallahoe fikie ought dat je ons doet herdenken aan onze broeders nasarahoemoe allaah

15-08-2006, 20:38
Het volk is ongetwijfeld niks mis mee, het is de elite die de macht heeft die verantwoordelijk is voor dit soort geweld.

15-08-2006, 20:40



Citaat:
Islam = Vrede.
Islam = Overgave

15-08-2006, 20:42
Invoering van de sharie'ah is hetgeen waar de moslims in het algemeen en in dit geval de Somaliërs in het specifiek naar verlangen.

15-08-2006, 20:43

Citaat:
barakallaheo fikie zus




echt een heel goeie volk maar spijtig dat de moslims lkaar niet kennen (volkeren tussen elkaar)


ik had een vriend die soumalier is en heb nog nooit zo een vriend gehad
echt een pracht van vriend inchaalha zie ik hem nog en dat god voor andere vrienden bezorgd zoals hem



en barakallahoe fikie ought dat je ons doet herdenken aan onze broeders nasarahoemoe allaah
Wa fiekoem baaraka llaah.

15-08-2006, 20:51
Mensen die zeggen dat het Haraam is om in Nederland te leven, die kunnen dan naar Somalie.

15-08-2006, 20:52

Citaat door Moeraabita:
Wa fiekoem baaraka llaah.
en ought moerabita dank u dat je die onderwerp hebt gewist met al die discussie


en wie u iets heeft gedaan bij allah komen de "moetakhasimien"

barakallahoe fikie en doe zo verder met u andere onderwerpen machallah

15-08-2006, 20:55

Citaat door 4islam:
Mensen die zeggen dat het Haraam is om in Nederland te leven, die kunnen dan naar Somalie.
Waarom niet?

15-08-2006, 20:55
Khayr inshaae Allaah.

15-08-2006, 21:01
Zolang ik mijn geloof vrij kan belijden blijf ik lekker hier.

15-08-2006, 21:03



Citaat door 4islam:
Zolang ik mijn geloof vrij kan belijden blijf ik lekker hier.
je moet eerst weten wat je geloof bevat als je dat weet dan zal je ook wetetn of je het hier vrij kan belijden of niet

15-08-2006, 21:05

Citaat door abudujana:
je moet eerst weten wat je geloof bevat als je dat weet dan zal je ook wetetn of je het hier vrij kan belijden of niet

Ik weet wat mijn geloof inhoud en ik blijf lekker hier.

15-08-2006, 21:07
ik ga je 1 simpele voorbeeld geven

en dat is amr bie alma3roof wa annahj 3an almoenkar
en k zet er geen vertaling bij omdat je u geloof heel goed kent en je zou het zeker kennen kan je dat hier toepassen in nederland?????

Pagina's : [1] 2 3