Bekijk volle/desktop versie : Mijn wraak zal zoet zijn.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

15-08-2006, 17:04

Mijn wraak zal zoet zijn



Mijn naam is Lara, ik ben 19 jaar en was voor gisteren de gelukkigste meisje van de wereld al vond ik zelf.
Ik had een lieve verloofde zijn naam is Rachid, een lieve familie leuke vrienden en ik haalde goede cijfers op school.
Maar wat gisteren gebeurde dat heeft alles veranderd.

"Nog snel wat mijn mascara bijwerken" dacht ik bij mezelf, Ik keek op mijn horloge en zag dat het al kwart voor 7 was.
"SHIT", dacht ik bijmezelf "Ik heb met Rachid om 7uur afgesproken bij de bioscoop."
Gelukkig was het maar 10min lopen van mij huis.
Ik zocht me tasje, keek voor de laatste keer in de spiegel 'Perfect' dacht ik bij mezelf, 'Hier verblind ik Rachid zeker mee'
Ik liep snel en naar 5min lopen zag ik dat het verkeer zo druk was en ja hoor het stoplicht was ook nog eens stuk.
'Ok geen paniek" dacht ik bij mezelf " Ik neem het steegje wel."

Ken je zo'n plek waar je ouders je altijd voor waarschuwen om bij weg te blijven?
Ja als mensen zeggen blijf er weg luister dan en wees niet eigenwijs. Maar ik stond bekent als een eigenwijs persoon.
'Ach wat kan er gebeuren dacht ik bij mezelf het is pas 7uur en nog geen minuut lopen en ik ben bij Rachid'
Maar nog geen 30 seconde later werd ik van achter gegrepen door een groot figuur.

"Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeee", Ik schreeuwde het uit. "Laat me loossssssssssssss" Ik gilde de longen uit mijn lijf maar niemand hoorde het.
"Je kan zoveel schreeuwen wat je wil lekkertje " zei de man die me in de vast hield "maar niemand hoord ja" Hij lachte overdreven en kneep hard in mijn borsten. Ik begon te huilen als een baby die net geboren was, "Oooo waarom overkomt mij dit?, Waarom moest ik met alle geweld de korte roete door het steegje nemen? Waarom was ik niet eerder weg gegaan?" hondertduizend vragen speelde door mijn hoofd.
De man had me inmiddels op de grond geduwt en trok mijn broek uit, zijn hand verdween in mijn boxer string.
Secondes leken uren, minuten duurde jaren ik sloeg in het rond maar het had geen zin, de klootzak neemt me alles af ging er door me heen.


Mag ik doorgaan?

15-08-2006, 20:00


meid ga gauw verder .. je hebt echt talent ...

kus kus je eerste fan

15-08-2006, 21:26
Jaa Meid Ga snel verder

x-x-x-

15-08-2006, 21:34
doorgaan

15-08-2006, 21:40


De man had me inmiddels van al mijn kleren ontdaan en ik lag daar helemaal naakt in een vies steegje. Het leek een vlaag van verstandverbijstering Ik kan het gewoon niet geloven. In mijn ogen duurde dat moment echt een eeuwigheid, ik huilde nog steeds. De man was zo bruut bezig het deed zo pijn, geen plek op mijn lichaam bleef onbetast. Weetje, je hoopt dat de eerste keer bijzonder is toch? Bijzonder was dit zeker maar niet op een positieve manier. Naar een tijdje was de man eindelijk klaar. "Zo lekkertje, je bent wel lekker sappig nog helemaal strak he?" zei hij op de meeste ranzige manier dat je je kan indenken.
Ik snikte en wilde de man voorrot schelden maar er kwam bijna niks uit mijn mond toen de man zijn broek weer aantrok en weg wilde lopen piepte ik het woordje 'Waarom?' uit. 'Hahahahahaha' zei hij alleen en liep snel weg.
Dus ik lag daar, mijn kleren waren kapot gestuurd ik keek rond ik zocht mijn ondergoed maar ik zag ze niet 'Nee je gaat toch niet menen dat hij die heeft meegenomen? ' ging er door me heen. Maar jawel ze lagen nergens ik deed mijn kapotte jurkje aan en mijn spijkerbroek en rende weg.

15-08-2006, 21:41
jah ga verder

15-08-2006, 21:42
ga verder

15-08-2006, 22:11
is dit waargebeurd?

15-08-2006, 22:31
Nee het is niet waar gebeurt.

15-08-2006, 23:34
Ik rende en rende maar ik wist zelf niet waarheen. Op dat moment hoorde ik mijn telefoon afgaan. 'Huh?, och natuurlijk die zat al die tijd in mijn broekzak' Ik nam op en kwam er gelijk achter dat het een boze Rachid was. Rachid ken ik al jaren we zaten op de zelfde school en ik was altijd stiekem verliefd op hem geweest totdat hij me vorige zomer de liefde verklaarde. Het ging zo goed tussen ons en onze families waren bevriend dus een verloving kwam al snel ter spraken en we stemde allebei gelukkig in. Als Rachid boos was ging hij altijd heel langzaam en serieus praten heel irritant, schreeuwen deed hij nooit. 'Waar ben je? ' zei hij kalm. 'Ik eehhhhhhhhh' Ik begon weer te huilen 'Wat is er' zei Rachid geschokt. 'Heeft iemand je pijn gedaan?' ik begon nog harder te huilen en Rachid begon sneller te praten 'Vertel me nu waar je bent Lara ik kom er gelijk aan' Toen ik uitgelegd had waar ik was hing hij gelijk op. Niet veel later kwam Rachid aancrossen met zijn auto. Hij gooide de deur wagenwijd op en rende naar me toe. 'Lara mijn god, wat is er gebeurt' Mijn tranen stroomde alsof er een gletjer naar beneden kwam. Het enigste wat ik kon zeggen was ' Ik ben alles kwijt, echt alles Rachid, ik stel niks meer voor '

16-08-2006, 10:34


Waarom stelt ze niks voor

16-08-2006, 10:51
Ah wat zielig!
Is dit waargebeurd zo ja bij jou?
ga gauw verder meid!!!

16-08-2006, 12:39



Citaat door misymocro:
Ah wat zielig!
Is dit waargebeurd zo ja bij jou?
ga gauw verder meid!!!
Nee het is verzonnen, maar ik probeer het zo realistisch mogelijk te maken.

16-08-2006, 13:05
'Hoe bedoel je ik stel niks meer voor? ' zijn stem sloog in de lucht 'Ik wil niet dat je zulke dingen zegt' Hij droogde mijn tranen, ook al verging de hele wereld Rachid kon je het gevoel geven dat alles goed zou komen. 'Weetje wat' zei Rachid, 'We gaan naar huis en dan ga je me alles vertellen wat er gebeurt is.' Ik knikte, hij pakte me hand en we liepen samen naar de auto. Eenmaal in de auto zeiden we beide geen woord. Rachid zette een muziekje op, dat deed hij altijd als ik verdrietig was, 'Word je vrolijk van' had hij een keer lachend gezegt. Al snel hoorde ik Tamer 7osny - Nour 3einy mijn favoriete liedje, ik begon weer te snikken. 'Ssssttt rustig maar Hayati alles komt goed ' zei Rachid kalm. Ik zei niks maar in mezelf dacht ik 'Ja, vast ik gok er niet op '
Eenmaal bij het huis van Rachid aangekomen gingen we naar de woonkamer, Rachid zetten een kopje thee.
Rachid woont al 2jaar op zichzelf, hij kwam uit een groot gezin en had erg de drang naar privacy, Ik woon nog thuis en het is dus altijd wel fijn om hier te komen het voelt als een 2e thuis. Ik ging op de bank zitten en trok mijn schoenen uit. Rachid kwam binnen lopen en gaf me één van zijn overhemden en een trainingsbroek. Ik kon er bijna in zwemmen zogroot maar alles was beter dan mijn oude kleren aan te hebben. 'Hayati, vertel nou eens rustig wat er gebeurt is' zei Rachid kalm. Ik durfte hem niet aan te kijken en wierp mijn blik naar de grond. Ineens werden mijn gedachtes afgeleid 100 vragen speelde door mijn hoord 'Moet ik eerlijk zijn? nee misschien raak ik hem kwijt, Ik kan zeggen dat ik beroofd ben, Nee ik heb al mijn spullen nog' Ineens hoorde ik vaag Rachid's stem.
'Hayati? Ben je er nog?' zei Rachid kalm. 'Ja Rachid' zei ik zachtjes 'Maar, ik weet niet zo goed hoe ik je dit moet vertellen. '
Ik besloot eerlijk te zijn ik kon niet leven met een leugen 'Rachid, luister Wat er vanavond gebeurt is heeft alles verandert'
Rachid knikte en ik vertelde hem hoe ik hem wilde laten opkijken en dat ik mezelf zo mooi mogelijk had gemaakt, en hoe het stoplicht stuk was en toen stopte ik heel even. Ik nam een slok van me thee en ik vervolgde mijn verhaal 'Rachid' zei ik 'Ik ging door het steegje' 'WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT' gilde Rachid 'Je weet toch dat het door vol zit met drugsdealers en weet ik veel wat?' Ik wierp mijn blik weer naar de grond 'Ja ik weet het het was ontzettend stom van me maar het maakte me niet uit hoe, als ik maar op tijd bij jou was. ' Rachid keek alsof het allemaal zijn schuld was ondanks volgens mij had hij al een aardig idee van wat er gebeurt was. 'Lara ik vraag je één ding je hoeft me niet in details te vertellen wat er gebeurt is het is al pijnlijk zat maar ben je verkr.....' Hij kon het woord niet eens hard opzeggen. Ik begon weer te huilen en knikte Rachid vloog me om me nek naar 5 minuten pakte hij de telefoon 'Wie bel je?' vroeg ik, 'Wat denk je?' zei Rachid, 'De politie natuurlijk ik laat die klootzak hier echt niet mee weg komen hoor. Hij gaat eraan '

16-08-2006, 13:14
Mooi vervolg
Ga snel verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31