Bekijk volle/desktop versie : Bellen of niet bellen?????



Pagina's : [1] 2 3

15-08-2006, 15:56

Citaat door MonteAruit22:
3 jaar geleden had ik een beste vriendin. We konden goed met elkaar opschieten, vertelde elkaar alles, ging samen op stap, konden helemaal ons zelf zijn bij elkaar. Beide wouden we niks meer of minder van elkaar, dus geen relatie. Maar in de tussen tijd leerde ik een meid kennen. We kregen wat met elkaar, trouwplannen waren in de maak enz enz. Op een gegeven moment verbood ze me om nog contact met mn beste vriendin te hebben. Het was een moeilijke keuze, maar omdat het serieus was (tenminste dat was het toen), heb ik het contact met haar verbroken. Relatie wat ik met mn vriendin had, liep een half jaar geleden op de klippen. Al die tijd heb ik vaak aan mn beste vriendin gedacht en nu nog. Ik zou haar graag willen bellen om alleen te vragen hoe het met haar gaat. Maar ik denk dat als ik haar ga bellen, dat ze dan zoiets heeft van waar was je al die tijd. Nu het uit is met je vriendin ken je me weer. Soms denk ik dat ik haar beter met rust moet laten. Wat zouden jullie doen? Bellen of laten rusten??
.

15-08-2006, 15:58


Zeker bellen ze is je beste vriendin geweest , en als je haar verteld hoe het is gekomen dat je haar niet meer heb gebeld enzo ,vertel je gewoon alles .. Ze zal er wel begrip voor tonen

15-08-2006, 15:58
ik zou haar bellen en haar gewoon alles vertellen.

15-08-2006, 16:02

Citaat door MonteAruit22:
3 jaar geleden had ik een beste vriendin. We konden goed met elkaar opschieten, vertelde elkaar alles, ging samen op stap, konden helemaal ons zelf zijn bij elkaar. Beide wouden we niks meer of minder van elkaar, dus geen relatie. Maar in de tussen tijd leerde ik een meid kennen. We kregen wat met elkaar, trouwplannen waren in de maak enz enz. Op een gegeven moment verbood ze me om nog contact met mn beste vriendin te hebben. Het was een moeilijke keuze, maar omdat het serieus was (tenminste dat was het toen), heb ik het contact met haar verbroken. Relatie wat ik met mn vriendin had, liep een half jaar geleden op de klippen. Al die tijd heb ik vaak aan mn beste vriendin gedacht en nu nog. Ik zou haar graag willen bellen om alleen te vragen hoe het met haar gaat. Maar ik denk dat als ik haar ga bellen, dat ze dan zoiets heeft van waar was je al die tijd. Nu het uit is met je vriendin ken je me weer. Soms denk ik dat ik haar beter met rust moet laten. Wat zouden jullie doen? Bellen of laten rusten??
Bellen!!!!
Zo is het ook gelopen tussen mijn beste vriend en mij en ookal voelde ik mij als een blok in de steek gelaten, ik wou er altijd voor hem zijn
En uiteindelijk is dat goed gekomen als die vriendschap echt was en zij hield van jou dan zal ze jou niks kwalijk nemen.
Succes Insha Allah zal ze net zo reageren als dat ik deed bij mijn beste vriend

15-08-2006, 16:03


Bel En Neem Spaanse Vlieg Mee

15-08-2006, 16:04
Bellen!

Groet,
Dalila

15-08-2006, 16:09
En wat als ze nu ook serieus is met een andere jongen?

Waarom trouw je niet met haar? Zo te lezen is zij geknipt voor je.

15-08-2006, 16:16
Bellen, een goede vriendin vind je niet zo snel.

15-08-2006, 16:18

Citaat door MonteAruit22:
Ik weet helemaal niks over haar of zij iemand heeft, of getrouwd is ofzo. Ik weet alleen dat zij nog altijd bereikbaar is op haar nr die ik nog altijd uit mn hoofd ken. En trouwen met haar, daar heb ik nooit bij stil gestaan, zij evenmin denk ik. Zal denk ik vanavond bellen. Overdag is ze vaak bij familie, dat weet ik nog.
Bel gewoon als je niet durft bel ik wel voor je
A dorpsgenootje

15-08-2006, 16:18
gewoon bellen..je krijgt er geen spijt van..

15-08-2006, 16:19
Bellen ! En haar de redenen vertellen waarom dat je niks meer van jouw hebt laten horen ... Alles komt wel goed insch'Allah

15-08-2006, 16:21
Zogenaamde 'beste vrienden en beste vriendinnetjes'.
Crap, vriendschap tussen een man en vrouw bestaat niet.

15-08-2006, 16:21



Citaat door MonteAruit22:
Ik weet helemaal niks over haar of zij iemand heeft, of getrouwd is ofzo. Ik weet alleen dat zij nog altijd bereikbaar is op haar nr die ik nog altijd uit mn hoofd ken. En trouwen met haar, daar heb ik nooit bij stil gestaan, zij evenmin denk ik. Zal denk ik vanavond bellen. Overdag is ze vaak bij familie, dat weet ik nog.
Ik hoop voor jou dat ze nog alleen is.

Heb je je nooit aangetrokken gevoeld tot haar?

15-08-2006, 16:22

Citaat door MonteAruit22:
3 jaar geleden had ik een beste vriendin. We konden goed met elkaar opschieten, vertelde elkaar alles, ging samen op stap, konden helemaal ons zelf zijn bij elkaar. Beide wouden we niks meer of minder van elkaar, dus geen relatie. Maar in de tussen tijd leerde ik een meid kennen. We kregen wat met elkaar, trouwplannen waren in de maak enz enz. Op een gegeven moment verbood ze me om nog contact met mn beste vriendin te hebben. Het was een moeilijke keuze, maar omdat het serieus was (tenminste dat was het toen), heb ik het contact met haar verbroken. Relatie wat ik met mn vriendin had, liep een half jaar geleden op de klippen. Al die tijd heb ik vaak aan mn beste vriendin gedacht en nu nog. Ik zou haar graag willen bellen om alleen te vragen hoe het met haar gaat. Maar ik denk dat als ik haar ga bellen, dat ze dan zoiets heeft van waar was je al die tijd. Nu het uit is met je vriendin ken je me weer. Soms denk ik dat ik haar beter met rust moet laten. Wat zouden jullie doen? Bellen of laten rusten??

Gewoon bellen, ze is je beste vriendin geweest en zal zeker begrip hebben voor de reden dat het contact hebt verbroken.

15-08-2006, 16:32
Bellen en alles uitleggen! Meiden begrijpen dat vaak wel.

Pagina's : [1] 2 3