Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Advies gevraagd,



15-08-2006, 10:53
[Hoe krijg je iemand die je heel dierbaar is, van de sigaretten af?]

15-08-2006, 10:57



Citaat door MissVerstand:
[Hoe krijg je iemand die je heel dierbaar is, van de sigaretten af?]
In laten zien dat het slecht voor de gezondheid is, dat het dodelijk is < dat de dood gepaard gaat met een pijnlijke doodstrijd, wanneer de ziel word ontrokken van het lichaam>

Dat degene zich veel beter, frisser, energieker, gezonder gaat voelen wanneer hij of zij de sigaretten laat staan.

Je kan degene ook bijvoorbeeld gaan belonen wanneer hij of zij het bereikt heeft om te stoppen.

Anyways ik zie in je ondertekening dat je van Palestina 2010 houd maar vergeet niet dat zij de liefde van mijn leven is en mijn metgezel is. Het is mijn vrouw...

15-08-2006, 10:58

Citaat door zainab1:
In laten zien dat het slecht voor de gezondheid is, dat het dodelijk is < dat de dood gepaard gaat met een pijnlijke doodstrijd, wanneer de ziel word ontrokken van het lichaam>

Dat degene zich veel beter, frisser, energieker, gezonder gaat voelen wanneer hij of zij de sigaretten laat staan.

Je kan degene ook bijvoorbeeld gaan belonen wanneer hij of zij het bereikt heeft om te stoppen.

Anyways ik zie in je ondertekening dat je van Palestina 2010 houd maar vergeet niet dat zij de liefde van mijn leven is en mijn metgezel is. Het is mijn vrouw...
Maar denk je dan niet dat diegene wel bewust is van hetgeen dat jij opnoemde?

ps Palestina is idd een schattie, maar heb dr heel lang niet gesproken.
Ik wil dr best delen hoor.

15-08-2006, 11:02

Citaat door MissVerstand:
Maar denk je dan niet dat diegene wel bewust is van hetgeen dat jij opnoemde?

ps Palestina is idd een schattie, maar heb dr heel lang niet gesproken.
Ik wil dr best delen hoor.
Ik denk het wel maar soms is het goed om door een ander geconfronteerd te worden, met de neus op de feiten gedrukt te worden.

Ik heb haar nog gezien dit weekend en de liefde was volop aanwezig...soms is het gemis echt groot wanneer ze aanwezig is, jammer dat we niet aan elkaar vastgeplakt zitten.

15-08-2006, 11:03



Citaat door zainab1:
Ik denk het wel maar soms is het goed om door een ander geconfronteerd te worden, met de neus op de feiten gedrukt te worden.

Ik heb haar nog gezien dit weekend en de liefde was volop aanwezig...soms is het gemis echt groot wanneer ze aanwezig is, jammer dat we niet aan elkaar vastgeplakt zitten.
Thanks, heb het vaak genoeg geprobeerd.

. Lief meisje is het!

15-08-2006, 11:07

Citaat door MissVerstand:
Thanks, heb het vaak genoeg geprobeerd.

. Lief meisje is het!
Ja wat zou je anders kunnen doen je kan degene moeilijk vastbinden zodat hij/ zij niet de sigaretten kan pakken...

Doua verrichten?

15-08-2006, 11:07
Weet jij een dua?

15-08-2006, 13:21
Meid, ik heb het zo vaak geprobeerd bij mijn man, maar is niet gelukt. Ik moet je wel zeggen; voordat we trouwde, dus we waren verloofd is hij na 8 jaar wel gestopt voor mij..maaar na vijf maanden nadat we getrouwd waren is hij weer begonnen.Hij belooft heel vaak te stoppen, maar na 3 dagen rookt hij weer. Ik ruik het gewoon! Eerst schreeuwde ik tegen hem ,maar heb gemerkt dat dat juist niet hielp. Het einige wat ik nu kan doen, is smeken bij allah swt dat de man van mijn dromen stopt met zichzelf en andere ernstig ziek maken. Amien

15-08-2006, 16:03
Amien

We moeten ook wel begrijpen dat het voor een roker ook erg moeilijk is,