Bekijk volle/desktop versie : k dacht dat niemand me hart kon raken



14-08-2006, 21:45

ik wil een waargebeurt verhaal beginnen van mijn vriendin ik heb haar toestemming gekregen.
k zal me best doen om zoveel vervolgjes te schrijven.
k zal beginne met een klein stukje


14-08-2006, 21:48


eindelijk vandaag gaan we naar marokko.. ik hoor me moeder al me naam roepen soms haat ik het echt als ze me vroeg wakker maken magoed

moeder: safaeeee opstaan we moeten alles schoonmaken
ik: dat kunnen hakim en salah tog ook als we weg zyn?
moeder: hahahaha begin begin beter voor je botten
ik: ik sta al op trouwens vandaag komt hajar langs om mee te hlpen

14-08-2006, 21:54
moeder: aah wakha safie jalah ga snel ontbijten en maak de andere gelijk ook wakker
ik: wie zyn andere iedreen is werke behalfe rachid die zit nog te poepen.. k hoorde hem gister nacht huilen en zeggen : verlaat me niet
moeder: jouw onzin al helmaal
rachid: bitch wacht maar als k je pak je gaat zien
moeder: sssssttttttttt k hoor iemand kloppen safae ga de deur open doen
Ik : ikk ik zie er niet uit
moeder: je gaat heus niet trouwen hoor

14-08-2006, 22:18
salaam zina mooi begin ga gauw verder

14-08-2006, 22:22


mooi begin meid
ga gauw verder

xxx je fanetje

15-08-2006, 20:40
thnx voor jullie reactie's k ga weer verder

15-08-2006, 20:55
ik deed de deur open en daaar was onze buurvrouw

hajar; salaam a zine is je moeder thuis
zonder een antwoord te geven liep ze nr de woonkamer
moeder; ahlan hajar waarom kom je zo vroeg is je man niet thuis
hajar; aah die is boodschappe doen moet ik je ergens mee helpen trouwens kunnen jullie iets voor me mee nemen nr tanger want wij zitten vol ik zal je eeuwig dankbaar zyn
safae; aaah khalti wij zitten vol ik weet we zyn met weinig maar goed wij hebben ook veel familie om voor hun mee te nmen
rachid; ik neem een vriend meeee hy woonbt ook in tanger hij betaalt benzine en boot
moeder; sorry hajar je hoort het wij zitten denk ik ook vol
hajar; ma3liesh als jullie jullie auto gaan doen roep me dan misschien dat er plaats is
moeder; zullen we doen
safae; yema ik ben fff me kleren gaan ophalen bij natija ik kom zoo
moeder; wakha dekhya macha( wel snel)

ik ben zooo blij dat we gaan we zyn ook vorige jaar geweest maar ik verheug me meer in dit jaar ik heb alles gehaald waar ik zin in had maar jammer dat we maar een maand blijven al me vriendinnen blijven anderhalf maand a 2 maanden behalfe ik oeef wat zeur ik ik moet blij zyn dat we gaan
ik belde aan bij natija( mijn nicht) haalfe me spullen op en rende naar huis

safae; yemaa ik ben thuiss
moeder; ga de kamer van rachid maken en kom dwijlen we gaan ff nr winkelcentrum ik moet nog kleren halen voor me zelf
safae; dan had je er eerder moet wezen
rachid; safae ik wil je spreken en nuuu
safae; izan ma k kom naar jouw toe
rachid; dat kom ik je halen
safae; in je boxenshort yema laat je al die hoeken van tanger zien
salah; kan er ook een beetje normaal gepraat worden ik hoorde jullie al van een kilometer afstand
safae; overdrijven is ook een vak
salah;als jij niet je mond houdt hé dan zal je met een blauwe oog naar marokko gaan ik zweer
safae; sooh heeft die ene baby salah nieuwe zin geleerd
salah; yemaaaaaaaaaaaaaa als safae nog 1 opmerking over mij zegt kom dan niet achter mij aan
safae; ik zeg nikss...

15-08-2006, 21:07
HEey meid Ga snel verder

x-x-x-...


18-08-2006, 15:29
aangekomen in tanger ging ik gelijk na de eerste dag nr me oma's huis daaar kwam k een jongen tegen waar ik vorige jaar op verliefd was hij is grappig mooi gespierd noem maar op ook nog is vriendelijk zyn zusje kwam altijd naar mij toe ik vond haar zo mooi ze is even oud als me neefje uit spanjeik liep langs en hij glimlachte naar mij ik glimlachte terug en liep nr myn oma's huis klopte aan en me tante deed open die dit jaar gaat trouwen ik zal dr missen na iedereen gegroet te hebben wisselde ik mn geld in dirham's stuurde me neefje gelijk om iets voor me te halen ging nr barkon deed mn mp3 aan en luisterde rustig zo voelde ik me altijd goed.. hij stond nu tegen over me hij lacht en lunt tegen het muurtje ik lach terug en leun tegen de muurtje van de barkon zo gingen we verder tot in de avond kwam me neefje naar mij toe met een envelop

safae; omar van wie is deze?
omar; is voor jouw van samir
safae; wie is samir?
omar; die jongen daar en wees nr de jongen waar k vorige jar opverliefd was
safae; goed ga maar ik kom straks nr boven
omar; kom zometeen naar buiten ff voor de deur zitten
safae; oke is goed

wat zal dr in zitten?? deed hem open en zag..

19-08-2006, 12:14
wat zal dr in zitten?? deed hem open en zag....

samir
010565847

...............@hotmail.com ana kanestena fiek (k)



watte??? haah dit meent hij niet he
ie marokaanse jongetjes ook he ik speel het spelletje gewoon mee
ik liep nr beneden en daaar zat me neetje naast hem zat samir
ik geef mijn neefje een kusje en samir een hand

samir; labas safae
safae; hamdoelilah
samir; mezyan en gaf me een knipoog
me neefje zat met zn zusje te praten die merkten niks

opeens kwam er een meisje langs en gaf samir een kusje en praatten iets in het arabisch wat voor mij onbegrijpelijk is ik ging naar binnen deed de deur keihart dicht en ging nr boven waarom geeft hij mij zn nummer en msn als hij al een vriendin heeft tfoe die marokanen

in de avond kwam me moeder langs en bracht me pyamas want k zou hier blyven logeren
ik had me eige kamer deed hem op slot begon mp3 te luisteren tot ik mn telfon hoor trillen pak hem op en zie een marokaanse nummer wie zou het zyn??

safae; ee hallo?

29-08-2006, 15:20
safae; ee hallo


....; ahlan
safae;wie ben jij?
...; nish samir ( ben samir )
safae; aah samir min tazoed ( aah samir wat wil je )
samir; adesiwrekh akidem mara tazoed ( met jouw praten als je wil )
safae; lae waloe tazoed adetsekh ( nee ik wil slapen)
samir; wa ased a barkon ( kom naar barkon )
safae; makga? (waarom?)
samir; hamen t3ejbedyi ( gewoon vind je leuk)
safae; mienyoechakh rakm inoe ( wie heeft jouw mn nummer gegeven?)
samir; omar
safae; wakha beslama ( oke doei )

hing op ging de keuken binnen en pakte een dadonetje en deed de deur van de barkon open ( al me tante's en oom's enzo waarom allemaal op sdeh)(( dak)
daar stond hij hij had spijker broek aan enne teen slippers en een mouwloos t-shirt toen ik hem bekeek dacht k bij me zelf ; hij is echt lelijk fuck hem beter voor je geef je hem geen aand8; maar dat deed k niet ik lachte naar hem en toen hy wegging begon hij een smsje te sturen via zyn telefoon ik wist gelijk dat het voor mij was.. 1 minuut later hoorde k me telefoon dr stond in ( ik schrijf het ff op zn nedderlands)


salaam safae hoe gaat het ik zie je voor me nu maar ik mis je stem ik wil je naast me hebebn k heb tegen omar gezegt dat ik je leuk vind en hij antwoorde dat jij mij ook leuk vind en wil een relatie met je beginnen lach naar me als je het oke vindt dikke kus samir

ik moest lachen op eens stopte ik shiit straks denkt hij dt k het wil ik keek hem aan en hij zat naar me te lachen...shit hsit hsit shit shit neeeeeeeee dit ka nieet
ik keek hem boos aaan hij keek blij terug gaf me een kus en ging naar binnen...

07-12-2006, 16:34
;;__Oewp!

07-12-2006, 17:36


Ey ga gauw verder meid..!!!