Bekijk volle/desktop versie : wat nodig bij consulaat?



Pagina's : [1] 2 3

14-08-2006, 19:36
Hallo...

Heb weer een vraagje, ben nog niet voor de marokkaanse wet getrouwd en ga dan inshallah donderdag doen. maar ik probeer die gasten te bellen alleen niemand neemt op. weet iemand toevallig of ze niet dicht zijn ofso. dus die van rotterdam of amsterdam?
tweede vraag is weet iemand wat we allemaal mee moeten nemen?
Derde vraag: Mijn schoonvader is niet in staat om mee te gaan, is bij de jongen noodzakelijk dat zijn vader/voogd mee gaat? of kan het ook iemand anders zijn?

Ik hoop gauw wat van jullie te horen (aangezien ik mijn vragen niet kwijt kan bij die gasten)

Liefs Najat

14-08-2006, 20:40


la carte national sahda el hozoeba ofso dat je nooit eerder bent getrouwt pffff effe denken geboorteakte d8 ik ik vraag t vanavond wel aan me moeder die is nu niet thuis

14-08-2006, 21:12
Ze zn Volgens mij tot September Gesloten als het goed is.
-x³-

14-08-2006, 21:19
dus tot september kan je alleen in marokko bij de consul wa hedi zwina

14-08-2006, 21:25


Jaahw als het Goedd iis wel, me zus belde & dat is wt haar werd verteld

15-08-2006, 10:00
huh wat??????????

Nee dat kan echt niet!! Ga volgende week trouwen!!!

15-08-2006, 23:13
Die van amsterdam is gewoon open hoor.
Ik wil inschaallah in september trouwen in de marokkaanse consulaat.
Ik weet wel dat je nl trouwboekje mee moet nemen ( anders mag je niet trouwen ) marokkaanse id. Ik vroeg me af of het nog geld om een gezondheidsverklaring mee te nemen..?? Dus weet iemand daar meer vanaf..??

Oh en als je vader niet mee kan, geen probleem jullie familie boekje moet wel aanwezig zijn en een paar getuigen..!

Lai kemel bel gair... Inschallah...

16-08-2006, 09:12
Ja die van Rotterdam is ook open, heb ze inmiddels te pakken kunnen krijgen.. na 51846541354231 x gebelt te hebben. Alleen weer een ander vraag. Mijn aanstaande ging altijd naar die van amsterdam en ik naar die van rotterdam, is het denk je mogelijk om gewoon samen naar rotterdam te gaan?
Ja gezondheidsverklaring vragen ze soms wel nog naar, ik neem m voor de zekerheid wel mee (trouwens krijg van de dokter helemaal geen gezondheidsverklaring mee, krijg een brief waarin staat dat ze dat niet meegeven en waarom blablabla..

Oh oke.

Amien Inshallah

16-08-2006, 10:09

Citaat door Najat_ka:
Ja die van Rotterdam is ook open, heb ze inmiddels te pakken kunnen krijgen.. na 51846541354231 x gebelt te hebben. Alleen weer een ander vraag. Mijn aanstaande ging altijd naar die van amsterdam en ik naar die van rotterdam, is het denk je mogelijk om gewoon samen naar rotterdam te gaan?
Ja gezondheidsverklaring vragen ze soms wel nog naar, ik neem m voor de zekerheid wel mee (trouwens krijg van de dokter helemaal geen gezondheidsverklaring mee, krijg een brief waarin staat dat ze dat niet meegeven en waarom blablabla..

Oh oke.

Amien Inshallah
En waarom wou hij die niet geven dan?

16-08-2006, 10:17
i.v.m. privacy een dokter mag het wettelijk dat niet geven.

16-08-2006, 10:22

Citaat door lovelygekkie:
i.v.m. privacy een dokter mag het wettelijk dat niet geven.
ok, daar hebben ze zeker wel gelijk in dan vind ik

16-08-2006, 10:25
nou ik krreg m binnen een minuut van de dokter, geen probleem anders kun je nog naar de gg&gd die geven ook zo een gezondheidsverklaring.

En je moet die meenemen naar de marokkaanse consulaat.

16-08-2006, 10:30


Ja sommige geven m wel gewoon en andere willen dat niet. Raar..

Morgen ga ik inshallah en dan horen jullie wel wat ik had mee moeten nemen en wat niet.

Heb nu:
Geboorteakte
Uitreksel persoonsregister
2 pasfoto's
'gezondheidsverklaring'
getuigen (mogen geen vrouwen zijn)
carte de national
Hallamadania
Nederlands trouwboekje

Nou dat was het volgens mij..

16-08-2006, 10:46
vergeet niet dat je een vrije dag moet hebben het is altijd druk het zijn twee irritante mannetjes daar ik irriteerde me kapot aan 1 gast daar toen mn vader hem 25 euro extra gaf toen was ie ineens aardig ze deden moeilijk omdat ik 1 papiertje was vergeten terwijl ik ze van te voren had gebeld en gevraagd wat ik mee moest nemen,,,dom
en gezondsheidverklaring??? heb ik niet ingeleverd hoor..mn man komt uit zuidholland die moest dat in rotterdam regelen en ik gewoon in amsterdam...getuige mag ook iemand anders zijn. vergeet je pasfoto's niet!!

16-08-2006, 10:48
en kost trouwens iets van 40 euro en je moet het een en ander kopieren daar dus neem ook kleingeld mee die dikzak bij de kopieerapparaat die heeft zogenaamd geen wisselgeld dus als je 5 euro geeft krijg je niks terug

Pagina's : [1] 2 3