Bekijk volle/desktop versie : Incredibly Romantic!! (in Een Nieuw Jasje!)



Pagina's : [1] 2 3

14-08-2006, 16:51
INCREDIBLY ROMANTIC!

Heeeé dames!
Ik heb lang geen vervolg kunnen schrijven..
Vanwege wat complicaties..
Maar nu begint het weer!!
Ik heb een nieuwe topic met dit verhaal geopend..
Zodat ik even een frisse start heb..

Vanavond zet ik het nieuwe vervolg neer..
want ik had het opgeschreven..!

Nogmaals veel leesplezier!
kusjes Chadia

14-08-2006, 16:53


Incredibly rOmantiC..x

Het was een zOnnige dag..En me eerste schoOldag aan de andere kant van Nederland..
Ik was best bang en zenuwachtig..Op me oude school ( in venlo ) was ik niet Geweldig pOpulair..maar gewoOn normaal..k had zO mijn vriendinnen..Mijn naam is trouwens Manal..
En nu mOest k in deze stad ( Amsterdam ) nieuwe vriendinnen erbij maken..Me oude vriendinnen kan ik zoweerzO never noOit vergeten..maarja ik zie ze nu minder jammer genOeg..
De reden dat ik hier kwam wOnen..is dat mijn vader het een geweldig idee vOnd , om een nieuw leven te beginnen in een grote stad..hij wilde het hier gaan make..( net alsOf het HollywoOd was haha ) nOuja..ik vind het best spannend , zown hele nieuwe ervaring..
Ik mOest om half 10 Op schoOl zijn..en des te meer ik bij de schoOl in de buurt kwam..des te meer menSen zaG ik..Van alle soorten..( wat leuk daCht ik..)
Ik liep de ijzeren poOrt binnen en keek een beetje rond..Omdat k niet wist waar ik moest zijn , ging k eve op een bankje zitten , lekker in de zon en haalde de grOte bigsize envelOp te voOrschijn..aChter me zaten meiSjes muziek te luiSteren en fotoOs te maken met hun mObiel..ik kreeg een glimlaCh op mn geziCht..zO daCht ik terug aan de tijd met mijn eiGe vriendinnen..De meisjes zagen me glimlaChen en 2 van hun vrOegen of ik nieuw was..Waarop ik antwoOrde ;; Ja..maar ik kOm er niet eCht uit..waar k moet zijn..
De meiSjes ( Sandy en Farah en hun vriendinnen ) Zeiden ;; Ohh meid..we all had that prOblem Once haha..maak je niet druk..we late je wel alleS zien..
Waarop we samen naar binnen liepen..dOor het grOepje gOth’s , de wiSkundeGeeks , de punkerS , de kakkers , de hO’s en de pOpulaire grOep..je wilt niet wete hOe groOt die grOep is..Sandy en Farah grOetten Onderweg een paar menSen en stelden me bij sOmmige mensen voOr..het viel me Op dat ze niet bij de bitChes kwamen..maar dat leek me wel lOgisch..kzOu oOk niet graag zO met die soOrt mensen omgaan..jeweet wat ze zeggen ;; Als je ermee loOpt , wOrdt je er oOk voOr aangezien..Ik Ontmoette in een kwartier tijd echt hele lieve mensen..en tOen ging de bel..tOevallig zat ik bij Sandy in de klas..ze zei dat k lanGs haar mOest gaan zitten..We hadden niks speciaals om te doen..gewoOn bijkletsen over de vakantie , ditjes & datjes enzo..en Over wat we kOnden verwachten dit jaar..Op een gegeven mOment vrOeg Sandy Of ik een vriend had waarOp ik beschamend antwoOrde ;; nee..
Sandy ;; waarOm ben je nu ineens stil..
Ik ;; Jaa..uhm..Omdat ik nog nooit een vriend heb gehad..
Sandy ;; Echt? maar daar hOef je je niet voOr te schame..vOlgens mij ben je de eniGe van deze schoOl whaha..maar je bent echt lief en leuk dus kOmt goed
Ik ;; Owh well thank yOu..jij bent oOk lief en leuk..En jij? heb je een vriend..
Sandy ;; Ja..4 maanden Ofzo..Hij heet Aziz , ik wijs je hem straks wel aan..
Ik ;; Okee is goed hoOr..maar leuk jOhh.. My time cOmes Insha Allah...........
De pauzebel ginG en na de pauze hadden we nOg eens een uurtje vrij..lekker
We prObeerden doOr de drukte van hOngerige menSen doOr naar de aula te kOmen om daar wat te drinken te halen..Sandy's vriend kwam erbij , stelde ziCh voOr als Aziz en praatte tOen weer met Sandy..k besloOt dan maar alleen ff naar de autOmaat te gaan en haalde iets van 8 blikjeS drinken eruit..kwiSt niet met hOeveel we waren..nOu daar stOnd ik dan me handen vOl met ijskOude blikjes whaha..Opeens kwam Sandy me bevrijden..k vOelde me handen nietmeer..
Sandy ;; Damn Girl..! heb je dOrst?? Hhaha..
Ik ;; Hhaha nee jOhh is voOr iedreen..
Sandy ;; wat tOf vn je..ik pay je strakS terug Oke..?
Ik ;; Nee jOhh..Is gOed zO..
Buiten aangekOmen deelde ik het drinken aan iedreen uit..( Werd doOdgegoOid met bedankjes !) en t bleek dat k er 1 te weiniG had..ik Gaf mijn drinken af aan nOrdin..Drop dead gOrgiOuss..( ik haal zO wel wat..)
nOrdin ;; Hee nee jOh hOeft niett.!
Ik ;; Jawel jOhh pak maar aan..k neem zO wel wat
nOrdin ;; kOm k haal voOr je..
Ik ;; W'Okee..
En we liepen naar binnen..het was 2 minute lOpe maar liep wel een eeuwiGheid..Ik heb nOg noOit zoveel Onderwerpen doOrgesprOken met iemand..als met nOrdin..
nOrdin had de moOiste bruine Oge die ik oOit had gezien..Daarin kOn je gewoOn verdrinken..En de liefste laChh etC etC..
Wat me Opviel waS dat hij niet zO opdrinGerig/playeraChtig/dOm deed..hij was heel beleefd en aardiG..
Hij kOcht me een Fanta en tOen liepe we weer pratend naar buiten tOe..

14-08-2006, 16:53
nOrdin ;; hOe kOmt t dat ik je nOg noOit eerder heb gezien..?
Ik ;; Omdat ik van VenlO afkOm..ben hier voOr t eerst..
nOrdin ;; Zoo leuk.. en waar woOn je Ongeveer??
Ik ;; In west..kweet niet preCies waar..in de buurt van een Supermarkt..
nOrdin ;; Ik woOn ook in weStt.. hOelaat heb je schoOl uit??
Ik ;; Uhm rOnd 1 uur daCht ik..
nOrdin ;; Okee ik Om kwart Over 12..maar dan waCht ik en dan krijG je rOndleiding..
Ik ;; Ohh das lief maar dOe geen mOeite jOhh..
nOrdin ;; WalOu mOeite..je mOet t hier wel een beetje gaan verkennen he..stelvoOr je verdwaalt whaha..
Ik ;; whaha..ja dan kOm jij me zOgenaamd redden he..
nOrdin ;; Natuurlijk wat daCht je dan..Maar we vraGen de reSt oOk ja? wOrdt heel gezellig..
Ik ;; OfcourSe ( Intussen daCht k aan me vader en mOeder , of ze niet OngeruSt zOuden wOrden..maar nee ze zijn nOg bezig in VenlO en ze zOuden het juist geweldig vinden dat ik nu al vriendinnen had )
lOpend naar de reSt was ik helemaal in de wOlken..dus dit is verliefdheid??
Ik zie wel wat er Op me pad is geleGd..ik hoOp nOrdin wihihih..

Na eCht een heel erG gezelliGe tijd Op t schoOlplein en nu dat ik hele lieve vrienden had gemaakt..ging de bel..We hadden nu nOg Nederlands en Engels en dan uit..
dan krijG k de rOndleiding van nOrdin wOeew..
Deze lessen gingen wel snel voorbij omdat we best leuke leraren hadden..
Sandy en ik kwamen laChend de les uit en we kwamen nOrdin en Aziz teGen..
Ik ;; Hallo kOmt de reSt niet mee?
nOrdin ;; hee..Farah kOmt straks ze moet eerst eve naar huiS..zullen we gaan lOpen?
Ik ;; uhm ja als de anderen t oOk goed vinden..
we liepen 2 bij 2 naar wat plekken en kwamen bij een Onwijs moOi park aan..waar je kinderen zaG spelen en Oude vrOuwtjes zaG kletsen..met een mOoie vijver en hele moOie blOemetjes..i lOved it..
nOrdin ;; kOm we gaan elkaar interviewe..
Ik ;; Haha wat? interviewe..Oke..maar leG eerst ff uit..
nOrdin ;; Gewoon Om de beurt vraGen stellen..maakt niet uit wat..Ik beGin wel..
Ik ;; whaha kOm maar Op..!
nOrdin ;; Wat is je favOriete drinken?
Ik ;; xcOnfuSedx haha uhmmm Fanta..! nu ik..; Wat is jOu favOriete eten..??
nOrdin ;; Alles wat me mama maakt..( met een Onschuldig geziChtje..)
Ik ;; Whaha schattig..
nOrdin ;; heb je een vriend..??
Ik ;; nOpe..jij een vriendin?
nOrdin ;; Nee..kben de juiSte wel tegengekOmen maar ik weet niet Of ze mij leuk vindt..
Ik ;; Ow wat leuk!! Ken ik dr?
nOrdin ;; jaa heel gOed zelfs..
Ik ;; Wie is t?
nOrdin ;; Tjaaaa (en hij rende snel weG..)
Ik rende hem aChterna en ging hem kietelen..daarna rende hij mij aChterna en k verstOpte me achter een dikke boOm..hij greep mijn arm en toen lapte hij me poOtje en ik trOk m weer Omlaag..Daar laGen we dan..met onze hoOfden in het heerlijke grOene gras , pas gemaaid en een geur van de zOmer..kan niet beter tOchh..we gingen verder met de vragen..en laChten Ons doOd om de grappen die we elkaar vertelden..oOk gingen we elkaar verhalen vertellen Over toen we klein ware..Het werd al dOnker..Sandy en Aziz waren al weG..dat hadden ze van tevOren al gezeGd..nOrdin stelde voOr om me te brenGen want het was vOlgens hem niet gOed als een meisje in het dOnker door weSt liep..hij ging weer de bewaker uithange haha..
tOen we bij mij Op de hOek stonden..pakte nOrdin mn hand en zei ;; 'Manal ik ken je Ongeveer 9 uur maar dat waren eCht tOpuren en ik hoOp dat er nOg heel veel van zullen kOmen....Als jij dat oOk wilt natuurlijk..'
Ik ;; Ofcourse..wat mOet k anders hier..dan zOu k verdwale tOchh haha..nee jOhh kvOnd het super gezelliG..en als je daCht dat dit al gezelliG was..Damnn wait untill yOu meet the real me haha..
nOrdin ;; You mean there's mOre?!!
Ik ;; Hhaha je gaat zien..maar hee k zie je mOrgen Insha allah Oke?

14-08-2006, 16:54

nOrdin ;; Jaa Insha Allah..dOe ruStig aan he..zal k je mOrgen hier Opwachten om 9 uur?
ik ;; Ja is gOed..jij oOk ruStig aan he..!
nOrdin ;; hell yeah..
We zeiden elkaar gedaG en gingen naar huis..
Thuis aangekOmen was er nOg niemand..en ik beslOot om me mOeder op te bellen..
Ik ;; Heeey mamm! waar zijn jullie?
Mam ;; Hee we zijn er bijna , we mOesten even naar Ikea..
Ik ;; Okee..k blijf hier in het leGe huis zitten whaha..
Mam ; Ik heb al je spullen meeGenOmen..dus kan je je kamer alvaSt inriChten liefje..
Ik ;; yess!! haha..ik zie je zO Insha Allah..lOve yOuu..dOeii
Gesprek beeindiGd..
Ik ging ff voOr de deur zitten..kijkend naar al de buurtgenOten en kindjes die aant spelen waren..wegdrOmend naar deze 1e geweldiGe..vOlbraChte daG..hmm..
Ik stOnd om 7 uur Op en zOcht in de BIGGIE dozen naar al mijn betrouwbare spulletjes..ik pakte mijn tOilettas , mijn fOhn , stijltanG en als aller aller belangrijkste MIJN KLEREN..!! ( mijn alles whaha )
Ik beslOot om een donkere spijkerbrOek tOt net onder mijn knie te nemen , een wit mOuwloos hemdje met kraag en witte sandaaltjes..
Daar bij pakte ik als sieraden ;; 3 kraalarmbandjes int wit en witte oorbelletjes..
Ik ging me ff dOuchen en klaarmaken..tOen k he-le-maal klaar was , was t al kwart voOr neGen..nOrdin zOu me zO komen Ophale..ik pakte mn witte schOudertas en deed daar de bOeken in die ik nOdig had , liep naar de keuken en maakte wat broOd..ik at wat en waChte tOt nOrdin kwam..
Daar kwam ie aangelOpen..
nOrdin ;; Heee manal , gOede mOrgen..sta je hier allang op me te waChten?
Ik ;; Nee hoOr valt wel mee..bytheway tis super moOi weer..waChten is nu zelfs leuk haha..
nOrdin ;; haha sChattig..kOm we gaan..
tOen we op school aankwamen bleek dat iedereen doOr omstandigheden de eerSte 2 uur vrij hadden..iets met water OfzOiets..
we Gingen met zn alle bij elkaar staan..en nOrdin zei tege de andere ;; heee nu dat Manal hier nieuw is..mOete we haar wel onze favOriete plek laten zien he..
ik ;; ? Ohja en waar is dat ?
Iedreen in koOr ;; Tjaaaaaa..
we liepen dOor allerlei straatjes en tOen kwamen we bij een onwijs mooie plek eCht zOoooo mooiii
ik ;; Hier is t eCht praChtig..
nOrdin ;; Ja he..
Sandy en Aziz gingen samen wat ijsjes halen voOr iedreen..een beetje raar ofcOurse t was half 10 Ofzo..maarja haha..
Farah was zOals altyd helemaal hyper en ging met een paar meisjes rOndjes renne haha t was zO grOen en zO vredig..eCht een heel moOie plek..!
nOrdin ;; heb je hier trOuwens familie Manal..?
Ik ;; Nee..
nOrdin ;; Ow Oke.. maar kben nu oOk familie tOchh..
Ik ;; OfcOurse..wat zOu k zonder je moeten dOen..
we stelden nOg een paar vragen en tOen stelde ik een iets TE persoonlijke vraag denk ik..
Ik ;; Wat is t aller aller erGste wat je oOit hebt gedaan..waar je eCht opreCht spijt van hebt..
nOrdin zei niks..hij keek weg..en ik wist al meteen dat k beter iets anders kOn verzinnen..
ik ;; sOrry..voOr die vraag..kOm Sandy en Aziz zijn er..we gaan ijsjes eten..en daarna zOnnen
nOrdin ;; Geeft niet..maar k vertel je alles wanneer ik er klaar voor ben..
Ik ;; Is goed hoOr..ik wil je niet dwingen..maar je moet weten dat je me alles kunt zeggen..
nOrdin ;; Thanks kid..kOm ijsjesss!!
met zn allen liGGend verspreid over het hele veld..laGen we daar ijsjes te eten..and we were havinG a wonderfull time..dit was paS t beGin van de daG..en k hoOpte dat ie oOk praChtig zOu eindigen..And it did..
tOen we weer naar schoOl gingen namen we afScheid van elkaar en k kOn nietmeer Ophouden om aan nOrdin te denke..( stOp it Manal , stOp it..) Maarja..kdenk dat t niks kan wOrden..want die daG in het park zei ie al dat ie iemand leuk vOnd..
to goOd tO be true natuurlijk..
ik was pas Om 3 uur uit..en was in me eentje..want de reSt was al uit..tOen k naar huis liep
( althans prOberen want k wist de weg nieteens goed..Maar het lukte me !! haha..)
Keek ik ff in me telefoon..ik had 2 Smsjes gekreGen..eentje waS van me beste vriendin NaOual..en eentje was anOniem..naOual sChreef dat ze me miSte en dat ze me snel zOu kOmen Opzoeken..ik hOu van haar alsOf ze me zus is..
Ik las het vOlgende Smsje en daar stOnd in ;;

14-08-2006, 16:55


xxWeet dat ik je geweldiG vind..
Ik hoOp dat dit het beGin is van iets heel moOis..
Afz ;; miSter rOmance..xx

Ik , tOtaal doOr de war..wie zOu dat nu zijn..huh..?! kbeGrijp r niets van..Ik piekerde er de hele weG Over..k wil wete wie t is..Ik vOnd het Op dit moment niet eCht leuk..zOwn sms..want jeweet nOoit watvoOr viezerik t KAN zijn..
TOen k thuis kwam..trOf ik mijn mOeder aan..de sChat was aant kOken..
Ik kuste haar hoOfd en zei dat ik een geweldiGe daG had gehad..
( maar hij was nieteens Oh-ooomm whihi )
Ik ging naar bOven en trOf super veel nieuwe spulletjes aan!!! En nee !! nee tOchh!?!
4 zakken met zOmerkleding.!!! JuSt for me?:O ai ai ai..
Mn moeder is eCht een lieverd..ze heeft me gewoOn bijna alles nieuw gekOcht..
Onwijs gave spullen voOr me nieuwe bedroOm..het was allemaal in lila en paarS Omdat mijn muren lila zijn..en de gOrdijnen paars..
GewoOn een ruStige , moOie kleur..
Ik Ging naar benede en dankte mijn mOeder..
Mama ;; Ewa zidi..Ga je klere aantrekke..Ik wil kijke of ik een gOede smaak heb..zei ze sChneeky..
Ik vond het geweldig als me moeder marOkkaanS sprak..want ze is Nederlands..
K trOk alles een voOr een aan en vOnd het allemaal geweldig..
TOen me pa thuiskwam had ie mn kaSt bij ziCh..
We ginGen hem in elkaar zette..EEN GROTE DRAMA..!
Jeweet mannen en bOuwen en ergernis haha..k laChte me stuk..
TOen ie in elkaar zat ruimde ik al mn kleren in en riChtte mijn kamer in..
I tOtally lOved all of it..mijn kamertje..
Ik had alleen een grOte brOer van 19..maar hij woOnt in venlO..
Hij wilde niet verhuizen..aChjaa..
De telefoOn ging weer Over..en ik had weer een anOnieme Sms Ontvangen..

xxEens kOmt de dag dat je te weten kOmt wie ik ben..
tOt die tijd blijft het een raadSel my prinCess..
hoOp dat je dit leuk vind ipv creepy..
liefS ;; miSter rOmance..xx

WHAT THA .... ?!
Ik wiSt echt niet wat k hiermee mOet dOen hoOr..
KGa t oOk niemand vertellen..ze laChe me uit..
Ik vertelde alleen altyd alles aan naOual..
Dat ga ik dOen naOual bellen hihi
xx
naOual ;; MANAAAAAAAAAAAAALL!!
Ik ;; HABIBAAAAAA..!!HOE GAATIE?!
NaOual ;; gOed met joouu!? Oh kmiS je kapOt erg man!!
Ik ;; Ja ik jOu ook..!!
NOual en ik praatten Over ditjes en datjes en tOen vertelde ik dat ik telkens smSjes kreeg van ene miSter rOmance..en dat ik een jOngen best leuk vOnd..genaamd nOrdin..ze was enthOusiast Over nOrdin..en zei dat hij t miSschien zOu kunnen zijn..
NaOual ;; meidd..je mOet r wel mee uitkijke jeweetmaar nOoit..
Ik ;; Hunny! Je kent me tOchh kdOe niets geks..what dO you think i am!? Stupid? Haha..
NaOual ;; Hhaha jaa.. maar stupid zijn is zO 2006
Ik ;; Yehh gestoOrde..xx

Na een uur ofzO gepraat te hebben namen we afScheid en we belden elkaar mOrgen..
De dag erna kreeG k weer een Sms..en dit stOnd erin...........
xxI knOw what I want..
i knOw what i like..
I like yOu..
And i wanna hOld yOu tiGht
afz ;; Mister rOmance..xx

Uhmm Okee..?
Wie is deze gaSt en wat mOet ie vn me..
Ik daCht er nOg ff over na en viel daarna samen met me mp3 in een diepe slaap..
De vOlgende morgen was ik al super vrOeg wakker , toen ging k maar dOuche..
Het was vandaag eCht super moOi weer..
Ik ging naar me kaSt en ging voOr een piStache-grOene zigeunerrOk..met een wit hemdje en witte teenslippertjes..
Mn haren deed ik in een knOt..pakte wat bijpassende sieraden en ging tOen na benede..liep na de keuken en at wat..
tOen ik Op de klOk keek was t nOg een half uurtje voOrdat nOrdin kwam..
Ik beslOot ff op internet te gaan en voOrdat ik het wiSt was het tijd..
Nordin stOnd al te waChte..hij stOnd met de ruG na me tOe..ik deed mn handen voOr zn Oge en tOen zei ie ;; Hmm das een mOeilijke..ff ruiken..( hij roOk de babyOlie want ik altyd OpdOe want dat ruikt zO lekker ) zO zO..eCht mOeilijk Manal..wie zOu dit zijn..haha..
Manal ;; gOede mOrge mOnsieur..( hij draaide ziCh om en hij had een blauw oOg en kraSsen in zn nek..) WAT IS ER ?!WIE HEEFT DAT BIJ JE GEDAAN..( ik raakte met mijn vingers zijn gezicht aan..)
nOrdin ; niks liefje..er is niks..
manal ;; je kan misschien denken dat ik gek ben..maar dat ben k niet..
Nordin ;; dat weet ik..ik vertel je alles straks Oke..dan neem ik je mee naar t park..
Manal ;; maakt niet uit waar we zijn..Je gaat t me hOe dan oOk zeggen..
we praten Onderweg niet eCht veel..kzat steeds te denken aan nOrdin..en hOe hij aan die plekken kOmt..
Toen we Op schoOl waren..was t wel gezelliG maar kwas er niet met mn hoOfd bij..
Gelukkig had ik maar 4 uurtjes..dus was ik Om 12 uur uit..
TOen ik naar buiten liep en me telefoon pakte..zaG ik nOrdin niet..
hij zOu op me waChten..Ik zag dat ik 2 Smsjes had..
1 van nOrdin ;;

xxLiefje..kOm naar t park tOe..ik zeG je alles..
Ik wil niet tege je liegen Ofzo..
Maar je mOet me begrijpen
xx nOrdinxx
Hmm..this explanatiOn better me goOd..

de 2e was anOniem ;;
xx Als je wilt weten wie ik ben..
kOm naar het park mijn zOnnetje..
Ik zal Op je waChten..xx

hell nO..ik Ga naar nOrdin..is veeeeel belangrijker dan deze spelletjes..
Toen ik bij het park aankwam..zaG k nOrdin al zitten..met zn ellebOgen op zn knieeen en zijn handen in zijn haar..
Manal ;; Hee..kben er..
nOrdin ;; Gelukkig..khoOp niet dat je boOs op me bent Manal..Maar je weet heel veel niet Over me..
Manal ;; ik wil alles Over je weten..Ik geef eCht om je..waarOm begrijp je dat niett..
Nordin ;; k geef oOk om jOu..en je bent eCht een deel van me..maar er zijn sOmmige dinGen van mij die JIJ niet kan begrijpen..
Manal ;; Natuurlijk wel..zeg t gewoOn k help je met alles..!
nOrdin begOn te vertellen...........

nOrdin ;; nOu kijk..3 jaar geleden zijn mijn Ouders naar marOkko verhuiSd..Ik wilde met ze mee maar mijn 2 brOers Abdel en Redouan zeiden dat ik hier bij hun zOu blijven en dat hun mij een gOede tOekomst zOuden bezOrgen..Wat zij verstaan Onder 'goed' is dus veel dOekoes en druGs he..
Maar zO ben ik niet..ik wil 't niet..Ik ben gewoOn gedwOngen Om aan de druGshandel mee te dOen..
Als je hier een rOndvraag naar de namen Abdel en Redouan dOet zegt iedreen Ohh die maffia's..
Juist ja..Maffia's..
Maar Manal..tOen ik jOu zag..begOn ik serieus na te denke..
Ik ging mezelf afvragen wil ik dit wel?..Wil ik ook zO een naam krijGen als mn brOers..? Wil ik Haram geld verdienen en daarvan mijn eten enzO kOpe?
wil ik een meid Om alleen dinGetjes mee te dOen?..maar niet Om ervan te hOuden..?
Nee , Dat wil ik niet..ik wil een goede baan..met wit Geld en ik wil een vrOuw waarvan ik hOud..en ik wil haar en mijn kinderen niet vOeden met haram geld..Dat zOu te slecht zijn..!
IK WIL EEN GOED MENS ZIJN !! ( en hij begOn te huilen..)
Ik streelde zijn geziCht terwijl de tranen over mn wanGen liepen..
Ik ;; Sssst ruStig maar liefje..alles kOmt goed..ssttt..
nOrdin ;; Manal asjeblieft ben van mij , blijf bij mij..
Ik ;; Natuurlijk..huil maar uit , huil maar , je mag huilen..
tOen nOrdin een beetje ruStig werd en ik in me tas naar zakdOekjes zat te zOeken ( eCht alles eruit halen en zOeken ..) BegOn hij te laChen..
Ik ;; Hee miSter..je zit me hier tOch niet uit te laChe he.. (en hij laChte nOg harder..)
ik ;; IK HEB ZE..! ( kgaf nOrdin een zakdOekje en daarna veeGde hij mijn tranen af..waardoOr hij steeds diChter bij kwam..en we bleven in elkaars Ogen kijke..steeds dieper , en dieper..tOen kwam Onze zOen , een Onschuldig klein zOentje..met een betekeniS van miljOenen woOrden..
Hij slOeg een arm Om me heen en we zaten daar Chill , Onderuitleunend tegen het bankje..
Daarna vrOeg ik m ;; 'nOrdin..? hOe kOm je dan aan al die blauwe plekken..??'
Nordin ;; nOu giSteren haalde ik pizza enzO en ging naar huis..ik trOf daar Redouan aan..en hij zei dat ik wat spul mOest afgeven aan een gaSt..en ik zei teGen m ;; 'Ik wil dit nietmeer , laat me asjeblieft fatsoenlijk leven'..
redOuan ;; Kifash!? wat zeg je? terwijl hij me bij me keel greep zei hij ;; Ik heb je alles gegeven wat je wil samen met je brOer en je zegt me dit? a Ondankbare kk'ezel..en hij gaf me een paar klappe en stOten in me buik..daarna lag ik Op de grOnd..kijk me broers zijn eCht 2 bij 2 he..je mOet niet met ze fOcken gewoOn..en tOen belde hij Abdel..hij kwam thuis en gaf me nOg 2 stOten..ik ging weG en ging naar Aziz..daar heb ik vannaCht geslapen..en nu ben ik eCht schijt om te gaan..ze kennen geen Genade en als je met ze meSsed ze maken je kOud..
Manal ;; jullie zijn brOers man..wat is hun prObleem..!?
nOrdin ;; Ik weet , ik weet..
Manal ;; kOm we gaan naar de stad , even iets eten en daarna kijken we..
nOrdin ;; daarna gaan we naar Aziz..hij heeft een eiGe flatje..das aChter jOu huis hoOr..preCies!!
Maar slaap je aan de voOrkant of achterkant?
Manal ;; Uhmmm..aan de aChterkant..
nOrdin ; Hee dan kan ik je zO zien!!
Manal ;; whahahah Okee..!
nOrdin ;; maar Manal..zijn we nu van elkaar..?
Manal ;; wil je dat Graag..??
Nordin ;; met heel mn hart..en jij?
Manal ;; Jaa..
nOrdin ;; Yippiee!

Hhaha..laChend en pratend liepen we Opweg naar de stad..even ruSt van al de prObs.....voOrdat t weer beGint..wat t duS deed..

14-08-2006, 16:58

We zaten in de maC en aten wat..
daarna liepen we hand en hand met milkShakes doOr de stad..
windOwshOppe haha..Is best leuk hoOr..
We keerden Om en liepen Opweg naar Aziz..
pOeeh wat kent die nOrdin veel menSen zeG..een stuk of 40 mensen handjes gesChud..
Kzei tege hem dat hij daar zn werk van mOest maken..kOn ie aardig geld verdienen..
haha..
Ineens liepen we in een drukke straat en nOrdin trok me ineens mee een steeGje in..
Ik ;; wat is er?!
nOrdin ;; zie je die BMW? das Redouan..kOm we lopen anders..
Ik ;; Okee..anything tO get yOu out of trOuble..
we liepen eCht gigantiSch om..maar dat maakt niet uit..
AangekOmen maakte Sandy de deur Open..
ze zaten daar eCht met 12 menSen Ofzo binnen..allemaal stelletjes..
Farah zat er met haar vriend , Sandy met Aziz en Nog wat andere van schOol..
Aziz ;; Eej nOr..is dat nu je Chicka??
nOrdin ;; Nee johh..zijs meer dan alleen een Chicka..zijs mijn vrOuw..
Aziz ;; fOr real? ewaa t is wel tijd Om serieus te gaan wOrden man en Manal is eCht een apart meisje..
k mOet t oOk doen..maar k ken tOch niet bij me Ouders aankOmen met Sandy..
nOrdin ;; vOlg je hart a gOya..
Aziz ;; Jaa..Zal k anders met Manal erOver praten..?
Zij kent Sandy nu oOk wel gOed..
en die andere meide zeggen alles meteen aan Sandy doOr..
nOrdin ;; Manal weet voOr alles een Oplossing..
damn man die meid is eCht fantaStich..
we moete iedreen bij dr weGhouden want ze is echt een diamant die reSpect verdient..
niemand gaat r iets aandOen..Maar praat met dr..
Aziz ;; Jaa straxx als de meeste weG zijn..
heb je nOg iets van je broers gehoOrd..je moet eCht uitkijke..
khoOrde tOenstraks bij DE HOEK ( snackbarr)dat ze je aant zOeken waren..
kijk uit brada..ik ben er altyd voOr je..
nOrdin ;; Chokran a gOya..
ik appreCieer t eChtt wollah..ik ben er ook altyd voOr jou tOchh..
(nOrdin --> )ik zaG Manal daar met de meisjes praten en laChen..
zO te zien zag t er eCht gezellig uit..wat is ze tOch lief..
de manier waarOp ze laCht en kijkt maakt me parra..!
k wil dr vasthOuden en noOit meer lOslaten..

( Manal --&gt nOrdin en Aziz kwamen weer naar binnen..
zO te zien hadden ze een beetje een serieus gesprek gehad..
nOrdin verdient wat afleiding..
ik mOet iets verzinnen Om hem eCht te laten merken dat ik Om hem geef..
maarja..watt hm..
lanGzamerhand ging iedreen naar huiS..
t was rOnd vier uur..me mOeder wist waar ik was..
khad dr eve gebeld..ze vOnd t geen enkel prObleem..
Ik zat nOg met Sandy te praten eCht over alles..
beetje uitleggen Over marOkkanen want ze wilt eCht indruk maken Op Aziz..
en hem alles geven wat ze kan..ze meent t serieus..ik kan t gewoOn zien..
ze wilt zOveel leren..Vind ik moOi..
nOrdin kwam erbij en begOn een praatje te maken met Sandy..
heerlijk hOe hij praat..
Ik ruimde de glazen Op en tOen kwam Aziz de keuken In..
Ik ;; Hee..moOi huis heb je hoOrr..
voOr een 20-Jarige heb je wel eCht een goede smaak..
jeweet wat je wilt..I like that..
Aziz ;; Hhaha..aChjaa..en hOe oud ben jij..??
Ik ; Kben Over 5 daGen 18..
Aziz ;; zO..party he..


14-08-2006, 16:58

Ik ;; Hhahaha ofcOurse..!
Aziz ;; Maar hee..ik wilde je eigelijk wat vragen Om advies..
als je t niet erg vindt..
Ik ;; Neee! natuurlijk niet..vraag maar raak hOor!
Aziz ;; nOu..jeweet hOe t zit met de ouderwetSe , traditiOnele marOkkanen he..
En ik wil oOk een vrOuw voOr mezelf..en voOr mij is die vrOuw Sandy..
En ik hoOp dat ze voOr mij kieSt in haar leven..maar Kijk..
Ik wil het liefSte trOuwen en dat huiSje bOompje kindje gedOe..
En ik wil dat niet zOnder mijn Ouders acceptatie..
duS ik weet niet wat ik mOet dOen..
ik ben banG dat ze een Nederlandse niet accepteren..
Ik ;; Aziz..Je mOet je hart vOlgen..
mijn mOeder is oOk een Nederlandse hoOr..en kijk..
is er iets miS met hun huwelijk? of met de band tussen mijn groOtouders en mijn mOeder..
Of is mn mOeder Ongelukkig?Nee..als je gewoOn altyd eerlijk bent..en gewoOn je eige weG volGt..
en je dierbaren erbij betrekt kOmt alles gOed..Kijk als je Ouders niet vOlledig achter die keuze staan..
dat kan altyd..maar ze draaien wel bij..
tuurlijk vinden ze het wel leuk..
En ze willen heus wel dat je gelukkig bent..
maar de meeste zijn banG voor de reaCties van anderen..
je moet je niet laten intimideren doOr anderen..
maar gewoOn je eige pad vOlgen..en Sandy wil eCht wel haar leven delen met jOu..
ze kan niet Ophouden met Over je praten..en ze wil haar eer bewaren voOr jou..
en ze wil mOslim wOrden Omdat ze dat interessant vindt..
en Belangrijk voOr jullie allebei en als jullie Insha Allah kinderen krijGen..
en ze vrOeg me net zelfs Of k dr MarOkkaans wil leren..en dat zal ik oOk doen Insha Allah..
Maak je geen zOrgen Aziz..alles kOmt goed..
Ik zal jullie steunen en helpen als jullie me nOdig hebben..
en Ik sta altyd aChter de keuzes die jullie maken..
Aziz ;; WOOW..! eCht hartstikke bedankt Manal..
damn ben gewoOn sprakeloOss haha..
Manal ;; hahaha..ik praat veel he..
Aziz ;; Jaa maar t is interessant en je hebt gelijk..dus is niet erg..
Manal ;; Hhaha kOm we gaan naar Onze vriendjes..
Aziz ;; Jaa..nOgmaals bedankt Manal..
Manal ;; Anytime.. Ohja aziz..?
Aziz ;; Jaa..?
Manal ;; Ik vind dat nOrdin wel wat afleidinG en plezier kan gebruiken..
weet jij iets wat we mOrgen kunnen dOen met zn allen?
Aziz ;; Je bent bij de goede persoOn..K heb tOch autO..
dan rijden we mOrgen naar Brussel( mOrgen was t zaterdag)..
gaan we daar shOppen..
Manal ;; Ohh leuk!! ja gOed idee..thnx brO!
niks teGen nOrdin zeggen he..! Je mOet wel Sandy even inliChten..

Het was 7 uur Ongeveer tOen ik naar huiS vertrOk..nOrdin zOu me brenGen..
Maar dan mOest ie alleen terug..
dat kOn beter niet gebeuren als zn brOers hem aant zOeken waren..
ik zei tege hem dat ie beter binne kOn blijven en mOrgen zOu k langs Aziz kOmen..
aangezien we mOrgen SUPER VROEG weg gingen..
we namen afsCheid en hij gaf me een zOen Op mn voOrhoofd..
Mijn huiS was preCies achter die van Aziz..dus k hOefde alleen de hOek Om..
2 seConden later kreeg ik een Sms..
weer van die miSter-geen-leven-dus-ga-ik-maar-mensen-vervelen..

xxhOubi..
Ik heb je gezien..
Ik hoOp je mOrgen weer te zien..
Zie je in me droOm liefje..
Afz ;; Mister Romancexx

14-08-2006, 17:01

Ohh my gOdd..k wOrd in de gaten gehOude..
Morgen ga ik het aan Aziz vertellen..
nOrdin heeft nu genOeg prObs aan zn hoOfd..
en hij gaat m flippen als ik t hem vertel..
Thuis aangekOmen trOf ik mijn mOeder aan..
ze zat te praten met de buurvrOuw..een antilliaanSe , lieve vrOuw..
Ik maakte kenniS met haar en zei dat ze hier een keer mOest komen eten..
Ik beslOot te gaan dOuchen en daarna keek ik uit het raam..
je kOn zo in de woOnkamer van Aziz kijken..Ik zag 2 sChimmen zitten..
Dat waren vast Nordin en Aziz..hihi
Ik ging op mn bed liGgen en daCht aan nOrdin's prOblemen ,
Aziz's anGst voOr de aCceptatie van Sandy tegenOver zn Ouders..
en aan mister anOnymOus..
dat vOnd ik dus eCht nietmeer leuk..
gewoOn een Of andere freak met walOu leven..
tOen ik naar beneden liep zag ik mijn Ouders aan de keukentafel zitten..
Salaaaaaam O alaikOum Schatten..!! zei ik..
Mijn vader ;; Hier is mijn lieve dOchterrr.!mijn trOtss..
mijn mOeder ; sChat van me..wil je iets eten..
ik ;Nee dankje mam..Ik ga even nOg huiswerk maken en dan slapen..
Ik gaf ze allebei een zOen op hun voOrhoofd..en rende de trap Op..
halverwege rende ik weer de trap af en vrOeg ze ;;
Mam , Pap..wat gaan jullie mOrgen doen..?
Vader ; We gaan voOr een nieuwe keuken kijken..
Moeder ;; Jaa hallo! als ik hier elke dag iets anders mOet kOken ,
wil ik wel de beste van de beste keuken Oke?!
Ik ;; Jaa mag ik dan mOrgen mee naar Brussel met wat vrienden..?
Moeder ;; als je voOrzichtig dOet liefje..
Vader ;; Jeweet dat we een gOede dOchter hebben..
Hoelaat ga je?
Ik ;; rOnd acht uur vertrek ik van huis..
Vader ;; Ik leg straks wat geld voOr je klaar Oke..
leg ik wel Op je bureau..
Ik ;; Dankje pap..! jullie zijn de liefSte..
Ik ging naar bOven en Smste nOrdin nOg

xx
Schatje..
miSschien zie ik je mOrgen..
Kga nu slapen..
Niet teveel piekeren..
Ik ben van jOu , jij van mij..
everything iS gOing tO be alriGhtt..
lOve yOuu..
kuSjes Manal..xx

Ik kreeg er meteen een teruG..

xx
lieveling..
Met jOu aan me zijde kan ik alles aan..
nO matter what happends..
we're gOnna stiCk tOgether..
veel liefS..
nOrr..xx
( HOEEEEEEEE LIEEEEEEFFF..)


Ik stuurde oOk een Sms naar Aziz..

xx
brO..!
KhoOp dat je nOg nagedaCht hebt..
Over die VELE woorden/Zinnen wat ik zei haha
Je moest t eigelijk Opschrijven..
Maar hee..it's gOnna be Ok..
Maak je niet druk..
Morge wOrdt t leuk!!
xx Manal..xx

En als laatste stuurde ik er een naar naOual..

xx
Mijn zus , mijn dagbOek , mijn hart..
khoOp dat t goed met mij gaat..
Met mij gaat t ondanks wat dinGetjes prima
vOlgende week mOet je eCht langskOme..
de heimwee naar jOu wOrdt te groOt..
kuSjs Manal..x

14-08-2006, 17:01


Ik zette mijn telefoon aan de lader en stelde de wekker in..
deed me mp3 aan en viel bij het liedje ; Ray J - One wiSh..
Als een blOk in slaap......
tOen ik smOrgens wakker werd Om kwart voOr 7 sprOng k spOntaan uit me bed en ging naar de dOuche..het was lekker weer maar nu was het nOg best friSjes..
Ik ging voOr een halve spijkerbrOek , beige sandaaltjes met zOwn bandje Om de enkel , een bruin truitje met v-hals en een beige bOdywarmer met zOwn capuChon..mn haren deed ik gewoon lOs en dan achter zOwn klipje die 2 plukjes vasthoudt ( van de zijkant ) en pakte mn zij-tas..Ik liep naar benede en zag daar 40 euro liggen..Ohh das veel te veel..k maak t tOch niet allemaal Op dus kan k de rest straxx teruggeven..In me tas stOpte ik me telefoon , mp3 , legitimatie en pOrtomonnee..Ohja parfum , k rende weer na bOven en pakte me parfum..spoot een beetje op en deed het daarna in me tas..het was nu rond 8 uur..
tOen ik bij Aziz aankwam maakte hij heel zaChtjes de deur Ope..Sandy zOu zOmeteen kOmen en nOrdin sliep nOgg..ik smeerde 2 broOdjes en pakte wat thee en nam t mee naar de kamer waar hij sliep , maakte hem wakker met een zOen op zn voOrhoofd en begOn te glimlaChen toen hij zn Ogen opende..
nOrdin ;; Heeeeeeeee Manal..! wat doe jij hier haha..zO vrOegg!?
Manal ;; Jaaaa ik heb een verrassing voOr je..dOe je even wassen , aankleden en eet dit op..dan zal je zien wat k gepland heb..
Ik liet hem alleen en ging naar Aziz..
( nOrdin--> wat was die verrassing nOu..damn kben nerveusssss!
nOuja kga ff dOuchen en me aankleden daarna gaan we ergens natOe..)
Manal ;; Hee aziz..had je di Sms nOgg?
Aziz ;; Jaa jOhh dankje..k las m pas vanmOrgen want k laG te slapen haha..
Manal ; Hhaha okee ..Waar is Sandy?
Aziz ;; we gaan lanGs haar huis..dan pikken we haar Op..
Na even gekletst te hebben met Aziz kwam nOrdin na benede..hij drOeg een dOnkere spijkerbrOek met een beige riem , een bruin truitje en beige schOenen..xJust perfeCtxx
Manal ;; Zooo..jOngens..we kunnen!
nOrdin ;; hOubi!! zeg nu waar we natOe gaaan..
Manal ;; Aziz waar gaan we natoe..? zei ik plagerig..
Aziz ;; we gaan naar Sandy
nOrdin ;; Hell nO..! haar pa maakt siSh-kebab van Onss we gaan daar dus echt niet natOe he..
Aziz ;; Tuurlijk wel..we gaan haar ff Oppikken en dan gaan we naar de plaats van beStemming..je gaat zien , je gaat zien..
We gingen langs Sandy en ze zaG er flaShy uit
LaChend en veel pratend reden we naar Bruxel.............
Onderweg naar Brussel..
Nordin ging achterin bij mij zitten..zOdat Sandy langs Aziz kOn zitten..
Ik lag met mijn hOofd op zn schOuder en we luisterden samen muziek..
nOrdin was zO lief en zO schattig..hij fluiSterde hele lieve woOrdjes in mn oOr en keek echt diep in mijn Ogen..
We praten super veel over vanalles en tOen we Op de snelweg zaten , en we de afslag naar Brussel namen wist nOrdin al waar we naar tOe zouden gaan..
nOrdin ; Brussel he!.. daar gaan we naartoe he..!
Manal ;; Hhaha jaa..verrassingg! Omdat je het verdient heb k dit voOr jou gepland..Je verdient veel meer dan die prOblemen..
nOrdin ; Wat moet k toch zOnder jOu..mijn leven..
en hij gaf me een zOentje Op mn voOrhoofd..
tOen we in Brussel aan waren gekOmen zOchten we een parkeerplaats en begOnnen bij de markt..
Je had er eCht leuke koOpjes..en k mOcht niks betalen van nOrdin..
Aziz en Sandy beslOten even apart te gaan en we zOuden Over 2 uurtjes elkaar te zien bij zOwn Marokkaans restaurantje..
nordin en ik liepen hand in hand langs allerlei leuke kraampjes en we hadden eCht veel gekOcht..
We waren mOe van al het lOpen en gingen Op een bankje zitten..Over 20 minuten zOuden we Aziz en Sandy zien..
Manal ;; nOrdin? heb je t na je zin??
Nordin ;; Jaaa t is hier echt leuk..en met me Schatje aan me zijde..wat wil k nOgmeer..

Manal ;; Wat ben je tOch een sChatje..MWAH!
we praten over hOe het nu verder zOu gaan en we liepen naar het reStaurantje..
Aziz en Sandy waren er al en hadden al drinken voOr ons besteld..
Ik ;; en wat hebben jullie allemaal gekOcht?
Sandy ;; Oeff zOveeeeel haha..
Terwijl ze me allemaal de spullen liet zien , en ik de mijne..vOelde ik dat iemand na me keek..Omdat k de laatste tijd eCht in de gaten werd gehOuden raakte ik een beetje in paniek en keek heel snel achterOm..
tOen ik achterom keek bleken het Nordin en Aziz te zijn..ze waren aant waChten tOt ze werden gehOlpen om eten te bestellen..Ik gaf de 2 een warme glimlaCh en keerde mijn rug weer na ze tOe om verder met Sandy te praten..
we aten wat , lachten wat , praten wat en tOen vertrokken we..
Het was nu rOnd 3 uur en Om 4 uur ongeveer zOuden we thuis zijn..
Ik ging even naar huis Om de spullen af te zetten en daarna zOuden we elkaar weer zien bij Aziz thuis..

14-08-2006, 17:02


Thuis aangekOmen..x
Ik ; Hallo? Mam?Pap?
Mam ;; lieveling ben bOven!
Ik ;; Heeee mam..ik had al de tassen in me hand en ze keek echt zo ;;
mam;;HOEVEEL HEB JE GESHOPT?!HAHAHA
Ik ;; Hhhaa jaa veel he..kheb cadeaus voOr jullie gehaald , wat dingetjes voOr me kamer en kleding
Hier..deze 3 tassen zijn voOr jou en papa..er zaten allerlei cadeaus in..spulletjes voor het huis , hOrloges , sieraden , keukengerei NOEM MAAR OP..
Me moeder was er heel blij mee en ik vrOeg of ik nog even naar wat vrienden mOcht..ze vond het goed..Moeder zei dat ik mijn vrienden eens mee naar huis mOest nemen om te kOmen eten..Ja zei ik toen..
Ik ging eerst even snel naar de supermarkt om allerlei lekkers te halen en liep daarna naar Aziz tOe..............
Met een super larGe tas met 2 bakken sChepijs , zakjes Chips , snOep , ChocOlade , kOekjes , frisdrank NOEM MAAR OP , liep ik naar Aziz..ik keek in mn telefoon..2 Smjes anOniem..Oh nee he..tOch niet weer die sukkel!
tOen ik keek stond in het eerSte smsje dit ;;

xxWat laCh je tOch mooi
Wat eet je tOch moOi
Wat kijk je tOch moOi
Wat BEN je tOch moOi..
afz ;; miSter rOmance..xx

2e sms..xx
Je kwam laatst niet naar het park..
Maar dat geeft niet
Ik wacht op je..xx
Wacht maar lekker tot je een kilO weeGt mafkees..!
Bij Aziz aangekOmen goOide ik alles Op tafel..
nOrdin ;; Waaaattt?!!! aardbeienijs!? aii AZIZ zide breng me die bOrdjes
Hhahah..
Toen we in de woOnkamer zaten en we echt een gezellige tijd hadden zei sandy Opeens..'Aziz en ik mOeten zOmeteen ff weG..we gaan het OffiCieel tege me ouders zeggen..
Ik ;; Uhmm wat dan..?
Sandy ;; nOuu..dat we met elkaar gaan..Ik wil het nietmeer verbergen..
Ik ;; Owhh!! veel suCcess!! kOmt allemaal gOed en jeweet wat ze zeggen ;; Eerlijkheid is t beSte..
nOrdin ;; Aziz..Manal en k blijven hier Op je waChte safi?
Aziz ;; Ja is gOed..mi casa e su Casa tOch
Ohja Manal kan k je even spreken..?
Ik ;; Sure..what's up?!
Aziz ;; nOuu..wat mOet k aandoen..? en wat mOet ik zeggen? en wat moet ik voOral niet doen?
terwijl ik mijn hand op zn schOuder legde zei ik ;; Aziz , Aziz , Aziz..blijf gewoOn jezelf..en doe gewoOn aan wat je nOrmaal altyd draaGt..das eCht jOu..
Aziz ;; Weetje zker?
Ik ;; Hell yeah! haha..Ohjaa Aziz..ik wOrd laStig gevallen doOr smsjes doOr ene miSter rOmance..vanaf de 2e dag dat k hier woOn..
Ik liet hem de smsjes lezen en hij deed een beetje raar..
Aziz ;; Uhm nee kzou t niet weten..neem een ander nummer of uhh zal k kijken wie t is?
Ik ;; Ja graag want ik wil t niet aan Nordin vertellen..hij heeft al genoeg aan zn hoOfd..maar eej! ga nu maar je vrOuwtje wachtt..!!
Aziz ;; klinkt gOed he..thnx nog!!

Ik liet Aziz en Sandy uit en maakte daarna de deur op slOt..Aziz zei dat k dat mOest doen..
Toen ik de kamer in ging was nOrdin weg..huh..? hij was net nOg hier..hOe kan dat nu..
Ik ging zoeken..tOen ik in de grOte slaapkamer kwam was t er dOnker en er brandden allemaal kaarSjes..ik stOnd eCht met een hand voOr mijn mOnd van de sChrik..zO moOi en rOmantisch dat t was..

Ineens deed iemand zn handen voOr mijn Ogen..en ik draaide me Om..
tOen ik nOrdin diep in zn Ogen aankeek en hij mij..Omhelsden we elkaar en zOenden we een paar minuten lang..leek Op uren..geweldiGe , fantaStische uren..met een vertrOuwd gevOel..
Ik ;; Vond je het vandaag leuk..??
nOrdin ;; Jaa heel erg.! en dit hier ( terwijl hij naar de kaarsjes wees ) is voOr jou..als bedankje..en Omdat je me vrOuwtje bent..
Ik ;; Yehh Charmeurr..zO lief ben je..
We gingen op het grOte bed zitten met allerlei snOep en al..
Terwijl we van die zure slierten zaten te eten en Ons doOdlachten van de geziChten die we daarbij trOkken zaten we elkaar allerlei vragen te stellen..dOmme , Onnozele vragen maar die wel supersuper grappig waren..
Uren en Uren gingen voOrbij..en ik was in slaap gevallen op nOrdin's bOrst..hij had zn arm Om mij heen..Ik werd wakker en zag hem na me kijken..
ik ;; Heee heb k lang geslapen?
nOrdin ; Nee hoor..maar wat ben je mOoi als je slaapt..
Ik ;; whaha zOgenaamd..! ik heb tOch niet gesnurkt he..
nOrdin ;; nOuu heel ff hoor terwijl hij hard begOn te laChen!
ik ;; ECHT NIET..Ohh je zit me te plagen he..waCht maar af..
Ik pakte een kussen en begon hem ermee te slaan..hij pakte oOk een kussen en zO rende we doOr het huis als een stelletje kleine kindjes in een pretpark , lachend en elkaar met de kussens slaan..
Na het laChen etc..gingen we de bOel een beetje fatsOeneren..Ik ruimde de bOrdjes enzo Op en deed de afwas..nOrdin ruimde al die kaarsjes en veren Op..
Daarna plOften we op de bank neer in elkaars armen..knus bij elkaar..
Toen ging de deur Open.......

14-08-2006, 17:03


Ik stond op..
Het waren Sandy en Aziz..Ze keken niet zO vrOlijk eerlijk gezegd..
Ik ;; Heee hOe ging het..en waarOm kijken jullie niet blij..??
Sandy begOn te huilen..ik Omhelsde haar en ze zei 'Ze accepteren het niet..en al helemaal niet dat ik mOslim wil wOrden..'
Even later kwam Aziz aan met heel veel tassen en kOffers..
Aziz zei bedrOefd ;; Van Sandy..ze wilde perse mee..ik zei tegen dr dat ze bij dr Ouders mOest blijven Omdat ze belangrijk zijn..maar ze wil perse mee..
Sandy ;; Jaa wat mOet k dan..? bij me Ouders blijve wOnen en bedrOefd zijn voOr altyd..?Dat zOu k niet kunne..
Aziz ;; Blijf dan hier slapen..maar dadelijk kOmen er grOte prOblemen..Omdat je hier slaapt bij mij en nOrdin..kwil niet dat je dieper in de prOblemen raakt liefje..
Ik ;; Weetje wat Sandy..Aziz heeft gelijk..kOm maar bij mij slapen..
Sandy ;; Mag t wel..?
Ik ;; Natuurlijk sChatt..
Sandy ;; Okee..
Ik ging naar nOrdin en zei dat ik naar huis ging met Sandy..Hij zei dat ie me mOrgen zag..dan zOuden we verder kijken wat we gingen dOen..
Ik wist een ding zker..deze mensen ga ik helpen..t zijn mijn vrienden..en kga r voOr zorgen dat t goed kOmtt..
We namen afscheidd..en Sandy en ik liepen aan..

Thuis aangekOmen was me moeder in de keuken..Ons huis begOn er steeds gezelliger uit te zien..alleen de gang , de trap en de voor-en achtertuin mOesten nOg gedaan wOrden..
Ik ;; Mama..dit is Sandy..Sandy heeft wat prOblemen met haar Ouders..Kan ze hier blijven..?
Moeder ;; Natuurlijk kind kOm binnen..dOe net of je thuis bent..
Me moeder schOnk wat te drinken in en zette een bord met kOekjes neer..We vertelden alles aan me mOeder..behalve van mij en nOrdin..want dat ging k nOg zeggen als we alleen waren..
Mijn moeder vertelde Sandy dat ze hier altyd welkOm was en dat ze zOu zOrgen dat alles gOed kwam..
na een een lange tijd gepraat te hebben braChten Sandy en ik de spullen naar bOven..
Sandy ;; sOoo wat een leuke kamer heb jij!..
Ik ;; Dankje..wil je een dOuche nemen??
Sandy ;; Jaa graag..
Ik ;; hier is t..( terwijl k de badkamer aanwees..) de handdOeken en washandjes liggen hier in het kaStje..
Sandy ;; Okee..
Terwijl k wegliep zei Sandy ;; Ohjaa..Manal..?
Ik ;; Jaa ..??
Sandy ; kweet niet hOe k je kan bedanken..
Ik ;; Dat hOeft niett..that's what friends are fOr..

terwijl Sandy in bad zat stond schreeuwde ik ;; Sandy?! zal k je spullen in me kast doen!?
Sandy ;; Jaa is gOed..maar dOe geen mOeite hoor!!

Ik schOof mijn kleren naar de linkerkant..en aan de reChterkant hOngen Sandy's kleren..Onder de hangende kleren had k mijn schOenen..daar zette ik die van Sandy oOk bij..en 2 sChapjes waren voOr haar OpgevOuwde kleren..
Haar OndergOed legde ik in het 2e laatje van mijn kleine kaStje..
Sandy was vergeten haar OndergOed en pyama mee te nemen dus k braCht het haar even..
Ik had een 2 persoOns bed..dus een slaapplek was geen prObleem..
Ik ging naar benede en haalde wat te drinken plus lekkers , zette dat op mn kamer neer en plOfte neer Op bed..Ik pakte mn telefoon en deed m aan de lader..khad 3 Smsje gekregen..


xxJe Ogen zO stralend..
Je laCh zO moOii
mijn gedaChten die dieper zinken..
Naar jOuu , naar jOu mijn hart..
afz ;; miSter rOmance..xx

MIJN GOD MIJN GOD..! KBEGIN ER SCHOON GENOEG VAN TE KRIJGEN HOOR..!
Sandy kwam de kamer binnen ;; Van wat schat? wat is r..?
Ik vertelde Sandy over die smsjes en ze zei dat ze niet wist wat k hiermee mOest dOen..misschien mOest k het gewoOn aan nOrdin vertellen..Of niet? Of toch wel? Nee nOg niet..hij heeft genOeg aan zn hoOfd..
De andere 2 Smsjes ware van Aziz en nOrdin..

xxDankje DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE DANKJE
Wollah kweet geen ene manier om je te bedanken..
Morgen zien we elkaar bij mij thuis Ok..
dan gaan we alles ff uitpuzzelen..
DANKJE WOLLAH
zeg tegen Sandy dat ik haar bel..
xx Aziz..xx
Hhahaa..ik liet hem aan Sandy lezen en ze pakte oOk haar telefoon..
Ik keek naar het laatste Smsje..van mijn man..

14-08-2006, 17:04
xxWonderfull..
1 woOrd samengevatt..
ik kan niet uitleggen hoeveel ik van je hou..
en Hoeveel respect ik voOr jou heb
ik zie je mOrgen Insha allah..
Slaap lekker
kuSje Nordinxx
Waaw kstuurde hem een BIGGIE sms terug en ik deed de tv aan..
Sandy werd tOch gebeld doOr Aziz..
Dus ik ging even in bad..
Daarna zOuden Sandy en ik een bOllywoOdfilm kijke ( Hindoestaanse film )..
In bad daCht k na..hOe k Sandy , Aziz en Nordin kOn helpen..en kwam tot vele cOnclusies..
De avOnd werd Ondanks alles tOch nOg gezellig..voOral tOen me mOeder er bij kwam..

Het kOmt allemaal wel gOed...........
Aangezien we vannacht om 3 uur Ofzo pas in slaap vielen..waren we nu pas rOnd half 12 wakker..
we friSten Ons op..en gingen naar benede..k rOok de heerlijke geur van SfinCh , mSemen en lekkere muntthee..
Sandy was er dOl op..and sO did i..
Mijn vader was vannaCht in venlO blijven slapen bij mij oOm..Omdat hij nOg de laatste paar dingetjes moeSt afhandelen daar..
Sandy en ik ruimden samen alles Op en zOuden daarna met mijn mama naar de Stad gaan..( kOopzOndag..)
We gingen met de bus..In de stad aangekOmen was het super super gezellig..en we kOchten van alles en nOgwat..
aan het eind van de leuke daG deden we mOdeshOw voOr me moeder ( met onze nieuwe kleren ) en trokken ieder een setje aan..Om daarna te shOwen aan nOrdin en Aziz
Mijn mOeder besloOt naar de buurvrOuw gaan..Leuk dat ze een vriendin had..

Bij aziz en nOrdin aangekOmen.....
xtringxtringx
Na een poOsje deed Aziz pas Open..Hij zag er niet al te beSt uit..
Sandy Omhelsde hem..en even daarna vrOeg ik waar nOrdin was..
Aziz ;; Hij ging vanmiddag even weg..hij moest even iets regelen zei ie..en daarna kwam ie nietmeer terug..zn telefoon staat oOk uit..
Ik heb Overal rOnd gebeld maar niemand heeft m gezien..
Manal ;; Dadelijk hebben zn brOers m gepakt!!!!!
Aziz ;; Daar vrees ik dus oOk voOr..Sorry manal..kmOest eigelijk met hem meegaan..!
Manal ;; Nee t is niet jOu schuld..je kan niet altyd bij m blijven..
Sandy ;; kOm we wachten gewoOn nog even , misSchien kOmt ie zometeen wel binnen lOpen..
Manal en Aziz ;; Okee..waChten ja..gewoooon waChten..( zeiden we piekerend..)
Het hele huis was stil..en niemand zei iets..iedereen zat daar maar te wachten en te denken..een kwartier ging voorbij , een half uur , een uur , anderhalf uur , 2 uur , de klok tikte zO langzaam dat het wel dagen duurde..
En wij maar waChten..
YarObi laat hem als het U blieft niets OverkOmen , YarObi................

Even later stOpt er een autO..
Een vette bak met erg luide muziek een gluiperd achter het stuur keek me van bOven naar beneden aan..eCht zO''n gOuden tand , tandenstoker , glad type ieuw..
K keek hem dOdelijk aan met een blik van ; Wat moet je?
aChterin zat nOrdin..
Ik ;; Wat dOe je daar? Weetje wel niet hOe bezOrgd wij waren..we zitten hier al shi 3 uur te waChten man..en kOm je hier een beetje gladjes aanrijde..!!!
Hij kwam uit de autO..en kzag dat hij al zn spullen bij ziCh had..Die gOzer achter het stuur bleek zn brOer te zijn..Inderdaad zOwn drugstype..
Hij scheurde weG en Aziz kwam naar de deur gerend..
Aziz ;; Waar was je A sahbi!? weetje hOelang we hier zaten te waChten..
nOrdin zei niks..En hij liep naar de kamer tOe waar hij sliep..
Sandy , Aziz en ik keken elkaar met vragen aan..
Aziz ;; Laat hem maar..Sandy..kOm we gaan even eten enzO halen..dan kan Manal even met hem praten..
Toen Aziz en Sandy wegwaren..ging ik even zitten..kwist niet wat ik nu mOest doen..Boos zijn..Of juist verdrietig..wat mOest ik zeggen?
Ik liep doOr de gang en klOpte Op de deur..Ik maakte de deur Open en zag hem in zn jOggingbrOek staan..Op zn rug had hij allemaal blauwe plekken en op zn gespierde borstkas en buik had hij allemaal schrammen..hij wilde na me tOe lopen maar hij kOn met mOeite..
nOrdin ;; Hoii
Ik ;; ALWEER?! HEBBEN ZE JE ALWEER IN ELKAAR GESLAGEN!?
nOrdin ;; Uhmm uh ja..Maar het is de laatste keer..
Ik ;; DAT KUNNEN ZE TOCH NIET MAKEN..JE GAAT DAAR NOOIT MEER TERUG..NEE THAT'S IT..!
nOrdin ;; Manal..Help me asjeblieft..k kan zO nietmeer..k kan niet lOpen niks..k wil niet blijven weglOpen..kmOet hier weg..Ik ga hier weg..
Ik ;; lieverd..we vinden wel een uitweg..niet bij me weggaan asjeblieft..dan loOp je oOk weg..je brOers zitten verkeerd..en jij niet..en ze zijn gewoOn jalOers Op je..Omdat ze weten dat jij gewoOn slimmer bent..het gaat gOed kOmen Schatt..
nOrdin ;; Give me a hugg..
Ik hielp nOrdin mee naar de badkamer en waste met een washandje zijn blOed weg..Toen ik bezig was bekeek hij me de hele tijd..
Ik ;; Wil je iets eten/drinken? heb je iets nOdig??
nOrdin ;; Nee dankje..kmOet even liggen..
Ik ;; Okee dan ga k wel naar de woOnkamer zOdat je kan ruSten
nOrdin ;; Hhaha nee kOm mee..k wil mijn liefje bij me..
Daar lagen we dan..op bed..langs elkaar..In elkaars armen en in slaap gevallen..Even weg van al de prOblemen....................

Ik werd wakker terwijl nOrdin nog lief lag te slapen..Ik pakte een deken en deed die over hem heen..
Ik liep naar de badkamer en waste eventjes mijn geziCht..
In de woonkamer trof ik Sandy en Aziz aan..ze waren aan het eten..
Aziz ;; heeee ben je eindelijk wakker..!? haha..kOm snel ete 't wOrdt kOud..
Onder het eten praten we nOg over vanalles en nOgwat..en Over nOrdin..Hoe we hem zOuden kunnen helpen..Aziz zei dat hij met hem ging praten en ik zei tege Sandy dat zij en ik mOrgen toch echt even langs haar ouders mOesten gaan..
Ze zei mOeilijk ja..maar je kan niet zomaar wegblijven..
Ik ging even naar nOrdin en gaf hem een zOentje op zn wang..Zijn Ogen gingen Open en hij keek me zo schattig aan..
Ik ; Lieverd..wil je iets eten..?
nOrdin ; Jaa heb hOngerr..
Ik ;; kOm ik help je..Ik pakte zijn trui en gaf hem die..Samen liepen we naar de woOnkamer..Ik schudde nOrdin wat drinken in en we praatten wat..
Laterna ruimden Sandy en ik alles Op en deden ff snel de afwas..
Sandy ;; we lijke wel 2 huisvrOuwen..
Ik ;; Hhaha eCht he..maar get used tO it..hahaha
Sandy ;; I like it..
Ik ;; Me to..Maar hee..hOelaat gaan we mOrgen naar je Ouders..??
Sandy ;; Na schoOl denk ik..
Ik ;; Jaa is gOed..

Ondertussen bij Aziz en nOrdin xx

Aziz ;; nOrdin..wat wil je nu gaan dOen? wat ben je van plan..
nOrdin ;; Ik weet t niet..ik wil hier weg..maar ik kan Manal hier niet laten , dat zOu k noOit kunnen dOen..en ze zei oOk dat weglOpen geen Optie was..
Aziz ; Ja ze heeft wel gelijk..Weetje wat we dOen..? We gaan mOrgen naar de gemeente en dan sChrijven we je hier in ( huis ) jOu spullen zijn er tOch al enzO..jeweet mijn huis is jOu huiss..
nOrdin ;; Echt bedankt wOllah..kbetaal wel mee met de huur he..niet dat je weer nee gaat zeggen..

14-08-2006, 17:05


Aziz zei dat dat niet hOefde maar nOrdin's wil is wet
Aziz ;; mOrgen gaan de dames naar Sandy's Ouders..dan gaan wij Ondertussen ff wat regelen..want jOu brOers he..dat kan gewoOn niet zO..ze gaan het nOg zwaar krijGen..
nOrdin ;; Neee nee
Aziz ;; Wat wil je dan dOen a sahbi? wil je hier daG en naCht binnen blijven..??
Ze kOmen overal aChter..dan kan je t netzOgOed zeggen en bytheway..als ze jOu niets kunnen dOen..en mij niet..dan pakken ze wel Manal..jeweet ze zijn eCht sneeky..
nOrdin ;; ECHT NIET..!NIET AAN MANAL..mOrgen regelen we wat matties en dan gaat the game beginnen..Dit mOet afgelOpen zijn..
xx

Sandy en ik waren klaar..we laChten nOg wat , praatten nOg wat en tOen gingen we naar huiS..mOrgen spraken we af bij Aziz thuis..dan zOuden we met zn allen naar schoOl gaan..
Thuis aangekOmen was niemand er..we gingen Ons dOuchen en nOg het laatste beetje huiswerk maken..tOen kreeg ik een Smsje

xxI knOw yOur life is chanGing
en that's beCause Of me
sOmeday..yOu will understand..
afz ;; mr rOmancexx

Waar heeft hij t nu weer Over..Naja..geen interesse nOgmaals..
We keken nOg wat tv en tOen gingen we slapen..
De vOlgende mOrgen...........

smOrgens werd ik wakker..Om kwart Over 6..pOehh zO vrOeg al..nOujaa dan maar alvast de lunCh voOr sandy en mij klaarmaken..plus mezelf aankleden..
tOen ik klaar was met alles..sprOng k bOvenOp Sandy..ze schrOk zich rOt..
Ik ;; Wakker wOrden sleeping beauty..
Sandy ;; zOgenaamd beauty..i loOk like freeking Shrek!
Ik ;; Hhaha..ja das tOch oOk een lekker ding
Sandy ;; Okee fiOna..
Samen laChten we en Sandy ging zich aankleden terwijl ik mn bOeken in me tas deed..
Het was kwart voOr acht en we mOesten maar eens gaan..
We liepen naar Aziz's huis en NORDIN was nOgsteeds niet wakker..
Kging vlug naar zn kamer en knielde naast zn bed neer..
Met een kietel Onder zn vOeten werd hij niet wakker..
Met een kietel Op zn buik oOk niet..
Ik ging ff naar zn kaSt en haalde daar zn grijze jOggingspak uit en witte sneakers..In zn aGenda stOnd alleen praktijk duS hij had geen bOeke nOdig..
Als ik zn deken van hem aftrOk draaide ie ziCh gewoOn om..
Hm..dan maar een zOentje..
Hij werd wakker en vloOg uit zn bed..!
nOrdin ;; DAMN HOELAAT IS T?!
Ik met rOllende Ogen ;; Tijd om naar schoOl te gaan..?
Hhaha hier zijn je kleren..kleed je aan..ik maak wel ff je lunch klaar..
wil je nu oOk wat eten?
nOrdin ;; Nee heb k geen tijd voOr..maar benje gek..k dOe t zelf..!!
Ik ;; Nee daar hebben we nu HELEMAAL geen tijd voOr..cOme on..!
nOrdin ;; Hahaha Oke me lieve vrOuwtje , Oke..
Ik maakte zn broOd en al klaar pakte kOekjes en deed t in zn tas..
Aziz zat al met Sandy in de autO en k hoOrde ze tOeteren..
Ik ;; nOrdin!! kOm we mOeten gaan..!
Hij kwam eraan gerend met een schOen half aan en de andere niet..
Hij maakte de deur Op slOt en we renden snel de trap naar benede..
we hadden nOg shi 8 minuten Ofzo..
Aziz Scheurde weg en we net tOen we de deur binneliepen ging de bel..
Sandy en ik mOesten oOk nog helemaal bOvenin zijn..
Sandy ; zO meidd..mOrgen wOrd je 18 he..
Ik ;; Hhaha yeeeyy..!
AangekOmen in de les was de meeSter afweziG..mOesten we met zn allen naar de kantine..
Ik ;; Jaaaa hebben we Ons voOr niks zitten te haaSten..pff..
we liepen samen even naar het tOilet Om alles ff te fixen en gingen in de aula zitten..Ik kreeg een Smsje..

xxsChatt je hebt nu les..
Ik oOk..Ik Ga zOmeteen in de aula
zitten waChten tOt k je weer zie..
mijn grOte liefde..
afz ; miSter rOmance..xx

GesChrOkken en verstijfd ging k zitten en Sandy lette mee Op wie er
allemaal binnenkwam..
Allemaal MathGeeks , sulletjes , Creeps en gOth's kwamen binnen..
Sandy begOn kei hard te laChen en zei ;; Hell nO girll..!! hahahahahaha
Ik zei met een beSchamend hoOfd ;; Jaa hOor wrijf t er maar in..
We letten nietmeer Op en nOrdin kwam binnen..Hij had ons niet gezien en ging dus voOraan in de aula zitten muziek luiSteren..

xx
nOrdin ;; Ff waChten tOt Manal kOmtt..Ik wil haar vertellen dat ik miSter rOmance ben..Maar dat dOe ik wel mOrgen..Op dr verjaardag....................

Sandy en ik hadden nOg 1 uurtje en daarna zouden we na de stad gaan..
We gingen winkel in , winkel uit , passen hier , passen daar , we waren helemaal stuk plus t begOn echt hard te regenen , we gingen ff naar een theehuisje Om wat te drinken..
Aziz belde en Sandy nam Op..

Sandy ;; PUMPKINNNNNN..
Aziz ;; Heee Lievelingg..!! kifaSh waar hangen jullie uit..??
Sandy ;; we zitten in het theehuiSje In de stad..
Aziz ;; Nordin is oOk in de stad..en k zOu naar hem kOmen..we kOmen jullie zOmeteen teGen Oke..
Sandy ; Jaa is gOed..aangezien die harde regen gaan wij tweetjes helemaal nergens naar toe haha..
Aziz ; Okee zie je zO schatt..dOegg
Sandy ;; dOeii liefje..

14-08-2006, 17:05




Sandy en ik lachtten wat en drOnken wat..we zaten bij het raam en de stortregen kletterde er super hard tegenaan..heerlijk he..het gevOel dat je lekker warm binnen zit en het buiten zO hard regent..Ook die geurr
Ineens schrOk k me rOttt..nOrdin stOnd ineens voOr t raam met shi 12 tassen en drijf maar dan oOk echt DRIJFNAT , zijn haren hingen helemaal in zn geziCht te druipen..hij stOnd daar maar..naar binne te kijke..
Ik maakte de deur voOr hem Open en hij kOn zn kleren wel uitwringen zO nat was ie..
ik ; Schat kOm gauw!
nOrdin ;; pOeehh gaaarree weer..
Ik ;; Hhaha jaaa je stOnd daar maar..niet dat je gaat rennen
nOrdin ;; Jaa het hOort niet te regenen.het is zOmer..
Ik ;; Liefje..het is Nederland..Jeweet maar noOitt..
zO zO wat heb je allemaal gekOcht..?whehe
nOrdin ;; Kleren enzO..( hij stOpte 2 tassen snel weg en praatte gewoOn weer verder..)
Aziz kwam oOk langs en we zaten daar nOg heel lanG..Onze nieuwe spulletjes laten zien..
Daarna zOuden we bij Aziz thuis film gaan kijken...........

De filmavOnd was heel leuk..
Daarna gingen we naar huiS , eten etC..
De volgende mOrgen werd k vrOeg wakker en begOn op me bed te sprinGen..
Ik ;; YOEHOEEEE VANDAAG BEN IK 18 WOEEEEWWW..
Sandy ;; Jaaa Eat yOur heart Out..wooew ( zei ze heel droOg ) mag k nu weer gaan slapen?
Ik ;; Neee natuurlijk niet..IK BEN JARIG..!
Ik sprOng vrOlijk de dOuche in..Toen ik eruit kwam..rOok ik de geur van verse muntthee en mSmen..
Sandy was oOk al wakker en trOk zich aan..
Sandy ; Kom hier meid! mwah mwah mwah mwah.! gefeliCiteerd..!
Ik ;; Hihi jaa thnxx..
We liepen naar beneden en me mOeder had naaSt de mSmen oOk nog briOuates gemaakt ( driehOekjes met gehakt erin..) Lekkerrrrrr..
Naa he zOvele eten etC..gingen we naar Aziz' Crib..Me mOeder had Ons een hele bak vOl gegeven met allemaal eten erin..En die gaf ik dan aan Aziz en nOrdin..
nOrdin fluiSterde in me oOr ;; GefeliCiteerd liefje..enne..kheb iets voOr je..maar kneem je straks erGens mee naartOe..
Ik ;; WAAAAAW! WAARNATOEEE?!
nOrdin ;; Tjaa.voOr jOu een vraag..En voOr mij een weet he..
Ik ; nOuu..tOeeee kwil t weten..
nOrdin zei strenG ; Nee jOngedame..dat kOm je straks wel te weten..en nu hup..de autO in..je mOet nOg vele feliCitaties krijgen..
Ik ;; Oeeww..kan niet waChten whihii
AangekOmen Op schoOl..
Kwamen heel veel menSen naar me tOe Om me te feliCiteren..En Om te vraGen off ik een feeSt gaf , wanneer ik een feeSt gaf..
Een feest..hm..nOg nieteens Over nagedaCht..ff met me Ouders Over hebben of k er een mag hOuden..
De daG ginG snel ( Op schoOl ) en Sandy en Aziz waren Opeens weG..Aziz zn autO stOnd er nOg wel..hmm wat raar..

Opeens ging het raam Open en zei nOrdin ;; Hee bella..
Hij stapte uit..( heel moOi aangekleed ) en Opende de deur voOr mij..
Ik ;; zO zO..hihi..
nOrdin glimlaChte..
Ik ;; Waar gaan we nu heee-heeeen?
nOrdin ;; dat , mijn liefste , kOm je snel te weten..
Onderweg draaiden we nOg muziek en praatten Over het 18 zijn en Over Ons tweetjes..
We kwamen Op de plaats van bestemming..; Het strand..er was niemand te bekennen..en we gingen een wandeling maken........................

14-08-2006, 17:06


Met Onze brOeken Opgerold , de schOenen in de hand en Onze blote voeten liepen we doOr het natte zand ( net in het water )..sO rOmantiC..
nOrdin had zn arm Om mn schOuder heen..kwas zO gelukkiG..
nOrdin ; If yOu thouGht this was all..wait untill yOu see the reSt..
Manal ;; yOu mean theres mOre?! nO way..Dat mOet je niet dOen jOhh zOveel alleen voOr mij..
nOrdin ;; Daarom juiSt --> voOr jOu..voOr jOu doe ik alles..
Manal ;; Yehh Charmeur ( en ik gaf hem een zOen..)
nOrdin vrOeg Of we even kOnden gaan zitten..
Dat deden we dus..Hij begOn te vertellen..
nOrdin ;; kOmt mr rOmance je bekend voOr?
Manal ;; Jaaa das een Creep hij maak me gek met Smsjes..kweet eCht niet hOe die aan me nummer kOmt..blaaa blaaa blaaa..( er kwam een heel verhaal uit )
nOrdin terwijl hij een vinGer op mn mOnd leGde ;; Ssstt..Mister rOmance..That's me..
Manal ;; JIJ!?hahahahah mannnn..Kwas eCht banG hOor..plus extreem geirriteerd..haha en Ohjaa..sOrry dat ik Creep zei..Creep
nOrdin ;; Hhahah jaa ben een kloOtzak he hahaha
Manal ;; Hm..nOuuu...zei ik met een zOgenaamde grijns Op mn geziCht..
nOrdin ;; Ohjaa?! als je me nu al een kloOtzak vind..danne.....
Hij stOnd op en wilde me grijpen..maar ik rende snel weG..als een stel gekken renden we Over het strand..
Manal ;; EAT YOUR HEART OUT..MIJ KRIJG JE TOCH NIET..
nOrdin ;; Oh nee?! hahaa..
Hij ging sneller renne..damn 180 cc..
Hij kreeg me uiteindelijk tOch te pakken en we vielen samen Op de grOnd..
Gierend van het laChen rOlden we doOr het zand..
Over de nadelen had k niet naGedacht natuurlijk --> ZAND IN MN HAREN! EN OVERAL..
maar dit was t wel waard hihi..
Terug in de vOlwassene tijd ( whehe ) gingen we zitten..
We praten Over Ons en dat we altyd bij elkaar wilden blijven..
nOrdin ;; kOm meidd..We mOeten terug..je mOet je Om gaan kleden wantttt kheb nOg een verrassing..
Manal ;; Geef is een hint..
nOrdin ; Nooooo..
Manal ; Jaa kmoet toch weten wat ik aanmOet..!
nOrdin ; Je kOmt er wel uit haha..
Manal ;; Hm..Dan kOm k niet
nOrdin ;; dOe gewoOn caSual kleding aan..
Manal ;; Okeee..

Toen we bij Aziz thuis aankwamen zaten Sandy en Aziz er..Helemaal in hun element en opgedOft..
Ik ;; zO zO..Feestje??
Sandy ; nee hoOr ( zei ze geheimzinnig )
Aziz ;; Nee we hadden gewoOn zin Om ons EXTRA leuk aan te kleden..
Ik ;; Hhaha..Okee prettige avOnd liefjes..kGa naar huiS en dan heeft nOrdin een surprise voOr me..hihi
Sandy en Aziz ;; Veel plezier meid!

Kging naar huiS en er laCh een briefje xx

Habiba djellie..Een fijne verjaardag..
We weten waar je bent..
Papa en ik zijn oOk weg..
xx
Mama..xx

Ohh wat lieff..!
K rende naar bOven en sprOng de dOuche in..Om in bad te gaan had k geen tijd..

Ik pakte een hele liChte spijkerbrOek en rOlde die beneden 2x Om..daarOverheen had ik een witte tOp met gOude franjels erOp..en k pakte mijn gOuden Sandaaltjes..Mijn haren deed ik in een Hoge paardenStaart..Deed mn gOuden oOrbellen en armbanden Om..en pakte mn witte tas..daarin deed ik wat spulletjes die ik nOdig had..en ik rende weer naar benede..
Ik sloOt de deur af..en k Ging naar nOrdin..
Daar aangekOmen had nOrdin keeeeei moOie kleren aan..Hij zag er tOp uit..!
nOrdin ;; Waaaww! wat zie je er GorgiOus uitt..
Ik ; Whihi..jij anders oOk hoOrr..MWAH!
we reden naar het Centrum en daar had je een soOrt feeStzaaltje..
Ik zag Sandy en Aziz al voOr de inGang Staan..
Sandy , Aziz n nOrdin in kOor ;; GEFELICITEERD SCHAT!
Kwas die avOnd eCht super super blij..Iedereen was er..Ook mijn Ouders..maar die gingen snel weer weG omdat ze bezOek verwachtten..
De mOoiste verjaardag die iemand ziCh maar kan wenSen..
Na afloOp , tOen iedereen Onderhand naar huiS ging..
Waren nOrdin en ik nOg even gaan wandelen..
Hij gaf me een rOde roOs en ik hield m de hele tijd in mn hand..
Hij haalde iets uit zn zakken en het was een doOsje..
Hij Opende het en er zaten 2 rinGetjes in..
Eentje voOr hem..en eentje voOr mij..
Ik keek hem met Open mOnd aan..
Hij deed het rinGetje Om mn vinGer en oOk bij ziChzelf..
nOrdin ;; Ohjaa kijk eens aan de binnekant..
Aan de binnekant stOnd N & M gegraveerd..
Manal terwijl ik hem strak Omhelsde ;; Nordin , schatt..! dat had eCht niet gehOeven..je hebt me een geweldige dag bezOrgd --> een extravaGant feest , een fijne wandeling en dan oOk nog eens zOwn duur cadeau..
Ik weet niet hOe k je kan bedanken..
nOrdin ;; Nouu k weet wel wat..
ik hem vragend aan en hij zei..;; Voor altyd bij me blijven..
Ik ;; nOuu..van mij ben je nOg lang niet af..dat staat zOweerzO al vaSt..anders nOg iets??
nOrdin ;; een zOentje zOu r wel vanaf mOgen als t kan zei hij Schneeky..
Ik gaf hem een dikke zOen en zO stonden we wel even..
we stapten in de autO en reden Onderweg naar Aziz' huiS..
AangekOmen praatten we allemaal nOg wat en Sandy en ik gingen naar huiS..
Niemand was thuis maar wij tweetjes gingen meteen na bed..
In bed praatten we nOg over Onze geweldiGe mannetjes en we vielen in een diepe slaap..
Een geweldige dag was het..Hmm..Jaa.............................
De vOlgende dag was hadden we Studiedag dus waren we lekker vrij..
We stOnden pas Om half 12 Op..aangezien het de avOnd ervoOr erg laat was gewOrden..
we stOnden Op en vandaag ginGen we eens lekker he-le-maal niks dOen..
mn Ouders waren werken en Sandy en ik gingen in Onze pyama naar beneden..Het Ontbijt stond nog op tafel..dus kOnden we meteen aanvallen..
We aten wat..en daarna gingen we een BollywoOdfilm kijken
Daar zaten we dan helemaal shrek-aChtig met Onze knOt op ons hoOfd..Etend van de leftOvers taart die nOg waren Overgebleven van me B-day..
na 2 uur belde Aziz Sandy Op ;; Hee schatt..waar zijn jullie..?
Sandy ;; we zitten te Chillen bij Manal thuiss..
Aziz ;; Komen jullie? nOrdin vOelt zich zo eenzaam
Sandy ;; whahaa..jaa is gOed..tOt zO..

Pagina's : [1] 2 3