Bekijk volle/desktop versie : israel...?



Pagina's : [1] 2 3

14-08-2006, 16:44
israel.......................?????????
iedereen heeft het maar over israel, israel dit israel dat
israel bestaat niet het is PALESTINA
israel heeft nooit bestaan
veel zeggen dan dat palestina niet op de wereldkaart staat so wij moslims weten dat palestina bestaat en dat het altijd palestina is geweest en is palestina zal bestaat tot dag des oordeels en dan zullen ze de oorlog van de israeliers winnen

wie vindt er ook dat israel niet bestaat/nooit heeft bestaan..?

14-08-2006, 17:15


euhm als je je atlas erbij haalt staat palestina er ook op hoor dus palestina bestaat nog altijd hoor in het HEDEN

en wat betreft Israel.... Israel bestaat wel hoor, alleen niet in de omvang dat de meeste denken... al het land dat ze meestal illegaal hebben ingenomen behoort er niet toe, en als je dan kijkt is het ineens niet meer zo een groot land

14-08-2006, 17:31

Citaat door tanjawi_chdid:
nee hoor er bestaat geen palestina.. die worden aangeduid door palestijnse gebieden en niet palsestina.. en israel is de baas dus dat kwestie is precies zelfse als die van marokko en westelijk sahara... in de wereld kaart staat altijd zo'n lijkn tussen marokko en westelijk sahara,, maar het feit is dat marokko nu de baas is daar .. en dat de westelijk sahara nog niet onafhankelijk is.
Er bestaat geen Palestina?

14-08-2006, 17:40

Citaat door tanjawi_chdid:
nee ik zie het niet op de wereld kaarten.. en die bestaat ook niet.. daarom strijden toch palestijnen.. ze strijden toch voor een onafhankkelijk palestina
dus wil zegen dat er nog geen palestina is
palestina was er en is er

14-08-2006, 17:46



Citaat door tanjawi_chdid:
nee ik zie het niet op de wereld kaarten.. en die bestaat ook niet.. daarom strijden toch palestijnen.. ze strijden toch voor een onafhankkelijk palestina
dus wil zegen dat er nog geen palestina is
Palestina streeft voor een onafhankelijke Palestijnse staat. Als je de geschiedenis van Palestina bekijkt dan zie je dat het met de jaren heen door verschillende volkeren bestuurd én bewoond is. En iedereen weet dat Palestina bestaat. Je zegt het zelf: Kijk naar de feiten.

14-08-2006, 17:55

Citaat door tanjawi_chdid:
bestond ja met je eens ... maar dat het nu bestaat niet met je eens
In historische, morele en politieke zin bestaat Palestina zeker wel!
Voor jou misschien niet.

14-08-2006, 18:01

Citaat door tanjawi_chdid:
mohim whatever hbe alleen feiten gegeven claro en voor de rest jullie probeem of het bestaat of juist niet...ik kijk naar feiten..
LEUGENS JA

14-08-2006, 18:04

Citaat door tanjawi_chdid:
palestina als een land bestaat gewoon niet en is een feit ... dat er mensen zijn die het nog steeds ontkennen begijp ik niet...tuurlijk wil ik dat palestina inshallah een land wordt en die joden terug gaan waar ze vandaan zijn gekomen..maar ontkennen doe ik zeker niet aan
Ik ontken niets.

14-08-2006, 18:22
Palestina Bestaat..! Het is wel bezet door de kolonisten, maar het bestaat!..

14-08-2006, 18:27
Leg het hem even uit.

14-08-2006, 18:39
de Romeinse keizer Hadrianus heeft in het jaar 135 Palestina genoemd als Land.. Palestina wat komt van Filistijnen..de joden hebben zich daar in de loop der tijd gevestigd en het land bezet..

Palestina zal blijven bestaan het is bezet en heeft nu de naam israël gekregen maar dat zijn niet de oorspronkelijke bewoners dus Palestina bestaat en zal blijven bestaan..!

14-08-2006, 18:52

Citaat door tanjawi_chdid:
compleet met je eens en uiteindelijk geef je aan dat het israel is geworden dus momenteel is er geen palestina .. hard begrijp ik maar is wel een feit
We begrijpen elkaar verkeerd of het ligt aan mij... zoals ik dat bekijk vanuit mijn perspectief, zal palestina altijd blijven bestaan zolang het volk leeft op hun grond hun land zal palestina blijven bestaan Israël is er later bijgekomen, dus de oorspronkelijke naam is Palestina,..

De Palestijnen zeggen dat ze afstammen van de Filistijnen. De Joden stammen af van de Israëlieten. Allebei de volken hebben heilige plaatsen in Israël. Allebei willen ze er blijven wonen. Drieduizend jaar geleden worden de Filistijnen in een oorlog door de Joden verslagen. Duizend jaar daarna vallen de Romeinen het land binnen en wordt een groot aantal Joden weggejaagd. De Joden zwerven uit over de hele wereld. Sommige Joden blijven in Palestina wonen, samen met een grote groep Filistijnen. Volgens de Palestijnen zijn zij afstammelingen van die grote groep Filistijnen, en hebben ze dus recht op het land Palestina.

Ook voor de joden zal palestina blijven bestaan...Het is een kwestie waar we nog lang over door kunnen gaan,..

14-08-2006, 19:00



Citaat door tanjawi_chdid:
mee eens heeft bestaan maar nu bestaat niet meer in plaats daarvan israel zo simpel als je in de wereld kaart kijk dan zie je israel en geen palestina hier heb ik het over.. en niet over geschiedenis
Dus elk land dat bezet word bestaat niet meer..?..

14-08-2006, 19:10

Citaat door tanjawi_chdid:
ewa ja toch is het gebeurd zelfs arabische landen erkkennen dat israel bestaat .. dus
Ze ontkennen ook geen palestina...

14-08-2006, 19:22

Citaat door tanjawi_chdid:
dan is het wel een hypocretische gedrag je erkent israel als een land... en is zelfde tijd erken je palestina haha kom op man
Ja het is wel zo, de meeste arabische landen praten met filistin niet met israël kan hypocriet zijn..er zijn wel ergere dingen waaraan ik me erger betreft de arabische wereld.... het blijft een onoplosbare dillema tot de laatste dag..

Pagina's : [1] 2 3