Bekijk volle/desktop versie : ontslag brief?



14-08-2006, 14:35
Hoi
Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld ontslag brief. Ik ga binnenkort onslag nemen en dan moet ik zo een brief schrijven. Alleen ik weet niet wat er allemaal in moet?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
liefs lebes

14-08-2006, 17:01


hier een VB. HOPENDE JE HIERMEE TE HEBBEN GEHOLPEN

Rotterdam, juli 2006

Geachte

Hierbij bevestig ik ons gesprek van juli jongstleden waarin ik jou heb meegedeeld dat ik Finace BV wil verlaten.

Ik zeg hierbij de arbeidsovereenkomst op, met naleving van de contractuele opzeggingstermijn van 1 maand. Mijn contract zal hiermee aflopen op 31 augustus 2006.

Ik wil graag benadrukken dat ik sinds mijn aantreden bij ..........leuke opdrachten heb uitgevoerd bij opdrachtgevers en met veel plezier heb gewerkt. Maar zoals ik je al in het voornoemde gesprek heb verteld, heb ik echter gekozen voor het ondernemerschap (import en export bedrijf).

Ik wil je bedanken voor de leerzame tijd die ik heb gehad bij .......en ik wens jou en het bedrijf een succesvolle toekomst toe. Wellicht komen wij elkaar nog ooit in een andere omstandigheid tegen.

Met vriendelijke groet,

14-08-2006, 17:22
Hartelijk dank, nu weet ik wat er ongeveer in moet
liefs lebes

14-08-2006, 19:16
Geachte heer/mevrouw,


Ik kap ermee


Hoogachtend,


je naam

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.

16-08-2006, 16:26


Geachte heer/mevrouw ...,

In ons gesprek op 16 december j.l. heb ik u laten weten dat ik Knollen voor Citroenen wil verlaten, om mijn carrière met een andere functie elders een nieuwe impuls te geven. Ik zeg daarom onze arbeidsovereenkomst, met inachtneming van de opzegtermijn van ... dagen/maanden, op per 1 maart 2006.

Ik zal mij ervoor inspannen alle lopende zaken voor mijn vertrek af te handelen en mijn taken naar behoren over te dragen.

Ik waardeer de ervaring die ik bij uw bedrijf heb opgedaan en ik bewaar prettige herinneringen aan de samenwerking met u en mijn collega's. Ik wens u en het bedrijf veel succes.

Met vriendelijke groet,

(handtekening)

16-08-2006, 16:40

Citaat door lebes:
Hoi
Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld ontslag brief. Ik ga binnenkort onslag nemen en dan moet ik zo een brief schrijven. Alleen ik weet niet wat er allemaal in moet?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
liefs lebes
Tsssssssss marokkanen .........sociale dienst Fellestek .........gelijk ontslag nemen waarom waarom?!!!

16-08-2006, 16:49

Citaat door csbai:
Geachte heer/mevrouw,


Ik kap ermee


Hoogachtend,


je naam

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.

16-08-2006, 21:39

Citaat door Boeman:
Tsssssssss marokkanen .........sociale dienst Fellestek .........gelijk ontslag nemen waarom waarom?!!!
Oordeel niet te snel. Misschien heeft zij/hij een andere baan wat beter bij hem/haar past. Begin nou niet gelijk over sociale dienst. Ik vind eht een hele domme reactie van een dom iemand.

17-08-2006, 13:59
csbai bedankt voor je reactie.
Jij denkt tenminste na, niet zo kortzichtig!!!!!!
Boeman als je de waarheid wil horen, ik ga inshaallah over een paar maanden trouwen en verhuizen naar de andere kant van nederland. Vandaar dat ik ontslag neem
groetjes lebes