Bekijk volle/desktop versie : Ahmadinejad lanceert eigen weblog



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

14-08-2006, 00:26
De president van Iran heeft een weblog gelanceerd, en in zijn eerste post schrijft hij over zijn arme jeugd, en hij vraagt bezoekers van de website (in een poll) of ze denken dat Amerika en Israël een nieuwe wereldoorlog willen starten.

Ahmadinejad, wiens toespraken bolstaan van anti-Amerika retoriek, omschrijft ook hoe hij boos werd over de Amerikaanse inmenging in Iran, toen hij op de basisschool zat.

Het adres van de site is:
[SIZE="4"]www.ahmadinejad.ir[/SIZE]

Analyst Saeed Laylaz zegt dat de website, die beschikbaar is in het Persisch, Arabisch, Engels en Frans, bedoeld is om meer steun in het buitenland te vinden.

Bron Reuters

14-08-2006, 00:28



Citaat door SUPER_MAROC:
De president van Iran heeft een weblog gelanceerd, en in zijn eerste post schrijft hij over zijn arme jeugd, en hij vraagt bezoekers van de website (in een poll) of ze denken dat Amerika en Israël een nieuwe wereldoorlog willen starten.

Ahmadinejad, wiens toespraken bolstaan van anti-Amerika retoriek, omschrijft ook hoe hij boos werd over de Amerikaanse inmenging in Iran, toen hij op de basisschool zat.

Het adres van de site is:
[SIZE="4"]www.ahmadinejad.ir[/SIZE]

Analyst Saeed Laylaz zegt dat de website, die beschikbaar is in het Persisch, Arabisch, Engels en Frans, bedoeld is om meer steun in het buitenland te vinden.

Bron Reuters
Ik ga eens kijken wat die schele te melden heeft.

14-08-2006, 00:35

Citaat door Focus1:
Ik ga eens kijken wat die schele te melden heeft.
Die schele? ja ik vind wel dat hij qua PR toch steeds weer iets nieuws weet te verzinnen... Inhoudelijk moet ik hem niet, gatver ik heb hem vanaf het begin al niet gemoeten. Ik support de Iraanse oppositie! Maar qua PR en marketing gedoe weet hij wel hoe hij in het nieuws moet blijven.

Een paar weken terug verbood hij nog de Engelse en Franse taal in Iran en nu begint ie zelf doodleuk een weblog dat automatisch vertaalt naar die talen.

Kijk dan dat misvormde Amerikaanse vlaggetje ook he.. voor de taalkeuze. Ongelofelijk kinderachtig.

14-08-2006, 00:37
Zou het geen scam zijn?

14-08-2006, 00:39



Citaat door SUPER_MAROC:
De president van Iran heeft een weblog gelanceerd, en in zijn eerste post schrijft hij over zijn arme jeugd, en hij vraagt bezoekers van de website (in een poll) of ze denken dat Amerika en Israël een nieuwe wereldoorlog willen starten.

Ahmadinejad, wiens toespraken bolstaan van anti-Amerika retoriek, omschrijft ook hoe hij boos werd over de Amerikaanse inmenging in Iran, toen hij op de basisschool zat.

Het adres van de site is:
[SIZE="4"]www.ahmadinejad.ir[/SIZE]

Analyst Saeed Laylaz zegt dat de website, die beschikbaar is in het Persisch, Arabisch, Engels en Frans, bedoeld is om meer steun in het buitenland te vinden.

Bron Reuters
die gozer is zo ongelovelijk cool ook hé, hij maakt me altijd aan het lachen

respect.

14-08-2006, 00:39

Citaat door Tsedek:
Zou het geen scam zijn?
Zou kunnen, maar dan is Reuters daar het open ogen ingelopen.

14-08-2006, 00:41

Citaat door Tsedek:
Zou het geen scam zijn?
Precies.. die hele Ahmadinejad is één grote scam

Wist je niet dat hij niet echt bestaat dan? Hij is bedacht door Amerika

Nee tuurlijk wel joh, dit is nieuws van Reuters. Niks is toch scam bij Reuters!

14-08-2006, 00:41

Citaat door Tsedek:
Zou het geen scam zijn?
Waarom zou het?

De man is omstreden, maar ik vind hem wel oke.

Hij schijnt ingenieur te zijn net als ik.

14-08-2006, 00:42

Citaat door abdel_malik:
die gozer is zo ongelovelijk cool ook hé, hij maakt me altijd aan het lachen

respect.
Een van de weinige wereldleiders die in simpele kleren rondloopt (gewoon een goedkoop jack van de HEMA), alsof het hem allemaal niets kan schelen.

Ik vind dat echt cool.

14-08-2006, 00:43

Citaat door SUPER_MAROC:
Precies.. die hele Ahmadinejad is één grote scam

Wist je niet dat hij niet echt bestaat dan? Hij is bedacht door Amerika

Nee tuurlijk wel joh, dit is nieuws van Reuters. Niks is toch scam bij Reuters!
Ik had het al eerder gelezen en ik vind de dingen die hij [sic] schrijft nogal kinderlijk overkomen. Ik kan echt niet geloven dat hij dit zelf geschreven heeft

14-08-2006, 00:44

Citaat door ijgenwijs:
Waarom zou het?

De man is omstreden, maar ik vind hem wel oke.

Hij schijnt ingenieur te zijn net als ik.

Prof. Dr. Ir. Mahmoud Ahmadinejad. (PhD) (MSc).





14-08-2006, 00:45

Citaat door SUPER_MAROC:
Die schele? ja ik vind wel dat hij qua PR toch steeds weer iets nieuws weet te verzinnen... Inhoudelijk moet ik hem niet, gatver ik heb hem vanaf het begin al niet gemoeten. Ik support de Iraanse oppositie! Maar qua PR en marketing gedoe weet hij wel hoe hij in het nieuws moet blijven.

Een paar weken terug verbood hij nog de Engelse en Franse taal in Iran en nu begint ie zelf doodleuk een weblog dat automatisch vertaalt naar die talen.

Kijk dan dat misvormde Amerikaanse vlaggetje ook he.. voor de taalkeuze. Ongelofelijk kinderachtig.
Ik zou niet weten hoe ik hiervandaan de Iraanse oppositie zou moeten supporten.

Een van mijn vriendinnen is een vluchteling uit Iran. Zij zat in de oppositie, net als haar broer. Die werd uiteindelijk in twee delen voor de deur van zijn moeder gelegd.

Het hele gezin is nu hier en met steun van diverse Nederlanders hebben ze hun huizen helemaal kunnen inrichten.

14-08-2006, 00:46



Citaat door Hazouz_55:
Een van de weinige wereldleiders die in simpele kleren rondloopt (gewoon een goedkoop jack van de HEMA), alsof het hem allemaal niets kan schelen.

Ik vind dat echt cool.
en die über geinige blik op zijn gezicht in combinatie met zijn eufemismes doen et em helemaal.

14-08-2006, 00:46

Citaat door Hazouz_55:

Prof. Dr. Ir. Mahmoud Ahmadinejad. (PhD) (MSc).




wat een vriendelijke man

14-08-2006, 00:47

Citaat door Focus1:
Ik zou niet weten hoe ik hiervandaan de Iraanse oppositie zou moeten supporten.

Een van mijn vriendinnen is een vluchteling uit Iran. Zij zat in de oppositie, net als haar broer. Die werd uiteindelijk in twee delen voor de deur van zijn moeder gelegd.

Het hele gezin is nu hier en met steun van diverse Nederlanders hebben ze hun huizen helemaal kunnen inrichten.
dat is natuurlijk minder leuk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7