Bekijk volle/desktop versie : Mensen kunnen jullie me helpen



Pagina's : [1] 2

13-08-2006, 18:30

Citaat door 1100:
Ik ben een verlegen jongen en ik wil graag een vriendin willen hebben gewoon met haar knuffelen zoenen enz. Maar het probleem ik ik durf ze nooit aan te spreken ik word daar echt gek ben zo hopeloos . Als ik iemand interesse heeft kunne ze me gerust mailen oke ik hoor van jullie dames
.

13-08-2006, 18:55


Citaat door 1100:
Ik ben een verlegen jongen en ik wil graag een vriendin willen hebben gewoon met haar knuffelen zoenen enz. Maar het probleem ik ik durf ze nooit aan te spreken ik word daar echt gek ben zo hopeloos . Als ik iemand interesse heeft kunne ze me gerust mailen oke ik hoor van jullie dames


sorry maar dat moest er even uit..weet hier niks op te zeggen maar vind het wel een grappige topic

veel succes

13-08-2006, 19:15
Waar een wil is, is een weg!

13-08-2006, 20:04
ik ben ook verlegen

wat jij wilt wil ik ook wel

maar tijd doet wonderen.. ik ga me daar niet druk om maken

13-08-2006, 20:17


Citaat door 1100:
Ik ben een verlegen jongen en ik wil graag een vriendin willen hebben gewoon met haar knuffelen zoenen enz. Maar het probleem ik ik durf ze nooit aan te spreken ik word daar echt gek ben zo hopeloos . Als ik iemand interesse heeft kunne ze me gerust mailen oke ik hoor van jullie dames
dus als ik het goed begrijp, wil je een vriendin om alleen te knuffelen en te zoenen...
niet serieus met r zijn ofsow..

13-08-2006, 21:19
whahahha grappige topic hoorrr

13-08-2006, 21:57
Stille waters, diepe bronnen...

14-08-2006, 13:00

Citaat door 1100:
Ik ben een verlegen jongen en ik wil graag een vriendin willen hebben gewoon met haar knuffelen zoenen enz. Maar het probleem ik ik durf ze nooit aan te spreken ik word daar echt gek ben zo hopeloos . Als ik iemand interesse heeft kunne ze me gerust mailen oke ik hoor van jullie dames
zo schattig...

14-08-2006, 19:18
wees en man..en ga op je doel af. je zult zien dat alles mee valt

14-08-2006, 22:54

Citaat door 1100:
Ik ben een verlegen jongen en ik wil graag een vriendin willen hebben gewoon met haar knuffelen zoenen enz. Maar het probleem ik ik durf ze nooit aan te spreken ik word daar echt gek ben zo hopeloos . Als ik iemand interesse heeft kunne ze me gerust mailen oke ik hoor van jullie dames
ga gewoon chatten dan hoef je ze niet persoonlijk aan te spreken. na een tijdje spreek je eens wat af.

15-08-2006, 09:50

Citaat door alkindy:
wees en man..en ga op je doel af. je zult zien dat alles mee valt

met een muizenkop zoals die van jou begrijp ik niet waarover je het hebt , maarjah

15-08-2006, 09:52
kijk
stel je voor , je ziet een meisje , echt een heel mooi meisje , en je raakt er meteen verliefd op...
dan ga je naar haar , gewoon heel vriendelijk vragen , of je eventjes met haar kan praten , maar schrik haar niet af , snapje.
maar doe niet zoals die meeste marokkaanse jongens in hun BMW die zo zeggen van "eey schoonheid , .." want die zien de meiden gewoon als tuig ; snapje
als je het echt meent , en het meisje ziet dat je het meent , dan ; lukt het wel
maar schrik haar niet af

15-08-2006, 19:49

14 jarigen zoeken elhoeb

15-08-2006, 21:57

Citaat door pr1nce:
een verlegen man die een date vraagt aan vrouw,= 99% slagen
niet altijd hoor
vrouwen willen mannen waarmee ze kunnen lachen
en niet iemand die zich schaamt om te gaan dineren met zijn vriendin , bang dat hij gaat smossen ofzo


whuahahahahaha

16-08-2006, 14:33

Citaat door 1100:
Ik ben een verlegen jongen en ik wil graag een vriendin willen hebben gewoon met haar knuffelen zoenen enz. Maar het probleem ik ik durf ze nooit aan te spreken ik word daar echt gek ben zo hopeloos . Als ik iemand interesse heeft kunne ze me gerust mailen oke ik hoor van jullie dames
tazzzz 3la onderwerp .. ga leven zoeken a hooploos kind

Pagina's : [1] 2