Bekijk volle/desktop versie : Opscheppen over studie!



20-06-2003, 09:24
Salamoeleikom iedereen!

Weten jullie wat ik echt stinkerig vind? Marokkaanse jongens/meisjes die opscheppen over hun studie! Je hoeft maar een praatje met iemand te houden en je krijgt meteen te horen dat diegene studeert. Kijk, tuurlijk is studeren iets positiefs, maar in deze tijd waarin iedereen studeert, getuigt het toch echt van zieligheid als je daarover opschept!!

20-06-2003, 09:31


Wij nedermarokkanen zien studeren als uitzondering..............dus iemand die studeert is uitzonderlijk goed of what ever........

Over uitzonderlijke dingen schept men op......menselijk


Terwijl studeren doodnormaal is........een investering in de toekomst van een land..............

Dus ff attitude-knop wat betreft het studeren omklikken en dan komt alles goed...........


Tetouanees..................

20-06-2003, 09:41
Waar maak jeje druk om?? Dat iemand het nodig vindt om er over op te scheppen geeft toch aan dat ie ergens een gebrek heeft. Of jij moet het ervaren als opscheppen dan heb jij ergens een probleem.

20-06-2003, 10:11
HAHAHAHAHAHAHH WALLAHILAA ABDEL JE HEBT HELEMAAAL GELIJK AHAHAHAHAHAHAHAHA

20-06-2003, 11:20


ja echt he....het idee alleen al dat je het zo speciaal vind om erover op te scheppen zegt genoeg...je hòòrt te studeren, is de normaalste zaak van de wereld, het is niet iets waarover je kan opscheppen en als je dat toch probeerd....jah.....dan ben je gewoon een zielig geval!

20-06-2003, 11:24

Citaat:
Origineel gepost door Abdel0095
Salamoeleikom iedereen!

Weten jullie wat ik echt stinkerig vind? Marokkaanse jongens/meisjes die opscheppen over hun studie! Je hoeft maar een praatje met iemand te houden en je krijgt meteen te horen dat diegene studeert. Kijk, tuurlijk is studeren iets positiefs, maar in deze tijd waarin iedereen studeert, getuigt het toch echt van zieligheid als je daarover opschept!!
I agree

20-06-2003, 11:25
Ik houdt sowieso niet van dat Attitude gedrag...of het nou om studie gaat of om materiele dingen.
I disrespect that kinda behavior

20-06-2003, 11:29
jah man valt me ook op dat alleen marokkanen daar last van hebben

20-06-2003, 11:58
Ik zal erop letten!!!!!

20-06-2003, 13:13
Nou beter dat ze opscheppen over de studie dan in wat voor auto ze rijden!

xx

20-06-2003, 13:22

Citaat:
Origineel gepost door Abdel0095
Salamoeleikom iedereen!

Weten jullie wat ik echt stinkerig vind? Marokkaanse jongens/meisjes die opscheppen over hun studie! Je hoeft maar een praatje met iemand te houden en je krijgt meteen te horen dat diegene studeert. Kijk, tuurlijk is studeren iets positiefs, maar in deze tijd waarin iedereen studeert, getuigt het toch echt van zieligheid als je daarover opschept!!
of ze da nu tegen mij zeggen of nie da kan mij geen reet schelen of ze nu studeren of nie

20-06-2003, 13:44
estar

20-06-2003, 14:07


haja?

dan zou ik wel es willen weten hoe ?

20-06-2003, 14:13

Citaat:
Origineel gepost door Abdel0095
Salamoeleikom iedereen!

Weten jullie wat ik echt stinkerig vind? Marokkaanse jongens/meisjes die opscheppen over hun studie! Je hoeft maar een praatje met iemand te houden en je krijgt meteen te horen dat diegene studeert. Kijk, tuurlijk is studeren iets positiefs, maar in deze tijd waarin iedereen studeert, getuigt het toch echt van zieligheid als je daarover opschept!!
weet je wat ik echt stinkerig vind??Dat zodra een Marokkaan vertelt over zijn/haar studie dat het dan door velen als opscheppen gezien wordt! In deze tijd waarin iedereen studeert, getuigt het echt echt van zieligheid dat zodra iemand een praatje over zijn studie maakt dat als opschepperij wordt gezien!