Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet speciaal voor jullie..........

Pagina's : [1] 2

alhouceimacity
17-06-2002, 17:09

je kan ze als sms berichtjes versturen naar julie lovers hier komen ze................... :D ik lig hier in bed helemaal alleen. lag jij maar naast me, met je armen om me heen. kon je nu maar bij me zijn. ik mis je heel erg dit gevoel is echt niet fijn. --------------------------- met het bruin van je ogen, en je vrolijke lach, heb je mij betoverd, vanaf de 1e dag. je hebt me veroverd, keek mij steeds aan. sinds die dag kan ik je niet meer laten gaan. -------------------------- god heeft jou de mooiste ogen geschonken, en in die ogen ben ik de eerste dag dat ik je zag, in verdronken!!!!!!!! -------------------------- ik wil niet aan je denken, ik wil niet van je dromen, of in gedachten bij je zijn. ik wil je alleen maar vergeten, want ik ben nog helemaal van jou bezeten!!!!!! -------------------------------------- elke dag een traan van zorgen. elke dag een traan van verdriet, elke dag een traan om jou, die me elke dag doet herrineren, hoeveel ik van je hou.... -------------------------------- als jij een traan zou zijn. zou ik nooit huilen, uit schrik je te verliezen. ----------------------- een traan laat ik lopen over mijn wangen. laat ik lopen over mijn lippen laat ik vallen op de grond. laat ik liggen en loop er dan hard voor weg. dit is voor jou........ ----------------------------------- jou heldere ogen waarin ik zo kan verdrinken. jou lieve lach die mij helemaal warm maakt van binnen. jou lieve karakter waarvoor ik je zo bewonder. jij bent mijn held, was ik maar de jouwe. ------------------------------------------ soms vraag ik me af waarom denk ik zo veel aan jou. misschien komt het omdat ik je vertrouw. maar 1 ding weet ik zeker, ik wil verder met jou........ ------------------------------------ sinds de 1e dag dat ik je zag, was ik helemaal van slag, ik ben in een korte tijd veel om je gaan geven. met gevolg dat jij nu het BELANGRIJKSTE bent in mijn leven. ---------------------- ik zal altijd voor je klaarstaan, zelfs al is het volle maan. je kunt altijd bij mij terecht, en dit alles meen ik allemaal oprecht. --------------------------- het huis van onze liefde dat hier ooit heeft gestaan, is spoorloos verdwenen, de liefde is vergaan. ------------------------ de tijden veranderen, zo ook jou gevoelens voor mij. ookal zou ik willen dat ze eeuwig blijven bestaan. het is nu tijd voor mij om jou te laten gaan. ------------------------- tranen kwamen in mijn ogen. dikke tranen van verdriet, nu weet ik dat je hebt gelogen, en dat je mijn liefde niet verdient. -------------------------------- ik zag jou. ik hield van jou. jij zag mij hou je ook van mij? :D ===================== he jongens en meisje hebben jullie ook nog van die leuke gedichtjes die je per sms kan sturen? zo ja schrijf ze hieronder. en dan gaan we zien wie er de mooiste sms gedichtjes heeft :D beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :zwaai: **anissa**

SweetxBaby
03-07-2002, 16:13
he redeouan wil je nog meer hier komen ze :D ik wil met je oud worden. ik wil je nooit kwijt. ik wil mijn leven met je delen tot de dood ons scheid...... ************************** lieve schat... niemand begrijpt me zoals jij doet. mijn hele leven is weer compleet, sinds ik jou heb ontmoet.... **************************** ik hou van jou met heel mijn hart zonder jou zie ik alles zwart kom geef me je hand. en blijf me trouw want met heel mijn hart en ziel hou ik van jou. *************************** nooit heb ik geweten dat ik dit voor jou zou voelen. wat ik voor je voel zal dan ook nooit meer bekoelen. *************************** kom geef me je hand geef me ze allebei. kijk me dan aan en zeg dat je niet leven kunt zonder mij.. *************************** ik wil mijn armen om je heen slaan. je stevig vasthouden en nooit meer laten gaan.. **************************** jij bent door ALLAH naar beneden gezonden. en lieve schat ik ben blij dat ik jou heb gevonden... ******************************** i will always love you till death do us part cause you are the love of my live. and i love you with all my heart ************************ soms vraag ik me af waarom denk ik zoveel aan jou misschien komt het omdat ik je zo vertrouw. maar 1 ding weet ik zeker... ik wil verder met jou... ***************************** weet dat ik je mis.. elk moment dat je ontbreekt in mijn leven. *************************** ik heb geen hartje van zilver en ook geen hartje van goud. maar ik heb wel een hartje dat zielsveel van je houd.... ******************************** nou redouan nou is het jou buurt weer................. i am waiting :D trouwens aan alle leden die een lover hebben kunnen deze berichtjes via sms sturen!!!! lief van mij he dat ik ook aan jullie denk :D

EmiR_Soltan
05-07-2002, 01:44
Hey Baby, Ik weet er zelf ook heel wat, maar die laat ik nog even geheim... Wel zelf verzonnen hoor, Ik neem nooit wat van iemand over. Vind ik niet origineel. Liefs van EmiR PS: hier eentje: Ik staar naar de maan Ik zie hoe mooi die is Ik denk aan jou En weet hoeveel ik je mis

ffeiza
05-07-2002, 01:48
coolll fgel julliekunnen me gedachte lezen.. was net opandere sites aan het zoeken..walahila....zomaar voor de lol hoor..... dus iedreen is nu bezig:D

ffeiza
05-07-2002, 02:08

Of everyone I ever met You're the one I won't forget And if I die before you do I'll go to heaven and wait for you! -------------------------------------------------------------------------------- Een leeg plekje en toch zo vol Verdriet en toch veel lol Ver weg en toch dichtbij Stil en toch aanwezig in mij -------------------------------------------------------------------------------- Liefde is mooi wanneer bestaan zijn zin krijgt. Wanneer kieskeurigheid niet langer kiest, wanneer genot in vol geduld genoten, wanneer genot zijn ongeduld verliest.

Hooda
06-07-2002, 17:11
Op een dag zal jij mij vragen wat ik het belangrijkste vind:mijn leven of jij? dan zeg ik mijn leven en dan zal jij mij verlaten zonder te weten dat jij mijn leven bent..... ____________________ Waarom wil mijn hart niet geloven wat mijn verstand al zolang weet dat het hoogst tijd is dat ik jou vergeet....... ____________________ I hide me tears when I speak your name for the pain in my heart is the same altough I smile and seem care free there is no one who misses you more than me.......! ____________________ Op een dag geraakt mijn hart versleten, maar jou zal ik nooit vergeten! Je woorden hebben me geraakt, je ogen hebben me verliefd gemaakt!!! _____________________ Je moet weten en nooit meer vergeten dat jij de enige bent aan wie ik dit toevertrouw... die 4 spaciale woordjes "ik hou van jou " _____________________ In a world full of pain and hurt I've found you In a world full of crime and violence, I've met you A world of love and happiness I'll share with you. _____________________ Geen goud op deze aarde, geen geld op deze werled, geen jongen op deze planeet die mijn hart kan verwarmen als als jij in mijn armen.. _____________________ De hemel is bezaait met gouden sterren die blinken in het licht van de maan,maar het allermooiste van die lichtjes zie ik nog altijd in jouw ogen staan. ____________________ Een dag zonder jou is als verdriet zonder een traan. Een nacht zonder jou is als blijdschap zonder een lach. Maar 1 seconde het gevoel van jouw kus maakt alles weer goed. ___________________ 4 woordjes deden mijn hart sneller kloppen 4 woordjes lieten mijn benen trillen 4 woordjes lieten mijn hoofd draaien 4 woordjes: ik hou van jou.... ___________________ Vergeet je zorgen en vergeet je tranen, vergeet de wanhoop en de pijn! Er komt een dag, een nieuwe morgen dat wij voor altijd samen zijn........ __________________ Ik stuur 3 engeltjes op je af, de ene zal van je houden, de andere zal over je waken en de laatste zal je toefluisteren dat ik aan je denk!!!! __________________ Leg je rechterhand op je linkerschouder, leg je linker hand op je rechterschouder nu stevig drukken dit is een verre knuffel van mij voor jou ! _________________ Als duiveltjes bidden, als engeltjes vloeken als katjes en muisjes elkander bezoeken, als kiezeltjes drijven op maas en rijn....... dan pas zal ik je vergeten zijn. _________________ Liefs Hooda,

Imaan
06-07-2002, 17:39
ik weet er nog mooie ik stur jou een eiland vol lkusjes op een zee an liefde i kwas i ken ji juwas jij maar vanaf vandaag is het wijdat ik va nje hou is geen wonder maar dat jij van me houdt dat is heel bijzonder klein kort en gauw sms ik je dat k ik veel van je hou en ten slote ze hebben me geleerd dat 1 minuut 60sec is ze hebben me geleerd dat 1mun 60 sec is mar ze leerden me nooit dat 1 sec zonder jou eeuwig duren kan..... ma selema

Harlem69
06-07-2002, 17:49
jij kwam in m´n leven waar ben je nu gebleven ik kan van ongeluk wel gillen m´n handen, stoppen niet meer met trillen en m´n lichaam blijft maar beven _______________________ zonder jou in de buurt die mij haar liefde stuurt ben ik leeg van binnen kan ik niets beginnen alleen Hij weet, hoe lang dat duurt _______________________ elke seconde valt voor jou een traan jij bent te ver van mij vandaan mijn hart kan er niet tegen mijn tranen, het lijkt wel regen waarom heb jij dat gedaan ________________________ voel jij je al beter zonder mij is jouw hart dan nu weer blij had ik soms eerder moeten gaan ben ik nog niet, ver genoeg bij jou vandaan zet in m´n rug, dan nog een mes er bij ________________________ dat ik niet meer zal kunnen hopen onze vriendschap, nu al is afgelopen mag jou m´n liefde niet meer schenken wie had dat nu kunnen denken maar ik heb het eindelijk gesnopen ________________________ Zonder na te denken, gokte ik op alles, en wilde een romance Zonder na te denken, ging ik te ver, en verspeelde al m´n kansen ________________________ Wat hadden we het prettig, fijn, veel lol en erg goed Maar waarom dan die pijn, een gevoel zo hol, mijn hart vol bloed ________________________ Ik wil je toch nog even laten weten dat ik je nooit meer zal vergeten en ook al vindt je mij niet meer lief blijf jij toch mijn hartendief ________________________ Nu jij bent met die ander en je wilt dat ik verander moet ik leven met de pijn het zal wel zo moeten zijn ________________________ Was het maar weer net als toen kreeg ik nog een afscheidszoen zou als een gelukkig man kunnen sterven maar laat slechts mijn liefde na, om te erven ________________________ Zoek en gij zult vinden de lamme leidt de blinde het zal nooit iets kunnen zijn daarvoor ken je te veel pijn _________________________ Nu wordt het wat gemeen dus stop ik maar meteen ik bedoel het echt niet rot ben van verdriet een beetje zot ________________________________________ :verdriet:

Laylainthahouse
10-07-2002, 22:33
Heeeeeeeeeee meer, ik heb er meer nodig!!!!

Harlem69
11-07-2002, 07:09
Thanks Redouan....... ja alles is natuurlijk zelf verzonnen... :goedzo: en Layla...... effe wachten...... zal ik er meer maken.... :idee: Ciaaoooooooo, :zwaai: :zwaai: C U laterzzzzz Alexei

Harlem69
11-07-2002, 08:02
zonder jou vliegt de tijd te snel, ben ik het kwijt blijf bij mij, en laat het duren wil enkel, in jouw ogen turen het is al, wat mij verblijdt ______________________________ ik zit hier heel alleen zonder jou om me heen ik mis je, wat een pijn waar zou jij nu zijn ______________________________ ik zou toch erg graag willen weten waarom je mij zo kunt vergeten zonder jou, voel ik me leeg ik wou, dat ik wat aandacht kreeg ______________________________ wij hadden toch iets afgesproken heb jij die deal, dan nu gebroken of ben jij die alleen vergeten laat me het dan effe weten ______________________________ jij kwam bij mij, en leende mijn cd was het er een, of waren het er twee in elk geval heb ik ze nodig, beetje vlug dus breng die dingen effe terug... ______________________________ mijn lief, ik ben wat laat, maar onderweg en geloof me nou, wanneer ik zeg dat ik er echt niets aan kan doen als ik er ben, krijg je een extra lieve zoen ______________________________ lieve kanjer, ik wil je nu toch laten weten omdat ik je al genoeg heb laten zweten dat ik oprecht, en heel veel van je hou ik meen het lieverd, geloof me nou _______________________________ voordat ik er te vroeg heen loop hoe laat begint nu dan, die bioscoop want ik ben er nu al klaar voor nou, ik zie je straks wel daar, hoor... _______________________________ met pijn in m´n hart, moet ik je laten weten dat ik je verjaardag ben vergeten maar wordt op mij, aljeblieft niet boos en jou kado, die heb ik al een hele poos _______________________________ op vakantie ga jij, wel vier weken je hebt er zo naar uit gekeken maar voor je het weet, ben je weer terug want vakantietijd, dat gaat zo vliegensvlug _______________________________ met heel m´n hart denk ik aan jou en tot m´n dood blijf ik je trouw jij bent degene, waar ik van hou dus kom nu hier, en kus me nou ________________________________ ik wil je knuffelen, en ook omarmen je met m´n liefde, geheel verwarmen want jij bent voor mij, het ware geluk kan elke dag samen, niet meer stuk _________________________________ jij woont zo ver, bij me vandaan ik kan het mentaal, niet meer aan ik mis je zo, je zult het niet geloven toch kan die afstand, m´n liefde niet verdoven... _________________________________ ik hoop dat jij, met hem gelukkig bent hij je goed behandelt, en verwent ook al doet het mij, dan nog zo´n pijn toch vindt ik het voor jou, wel heel erg fijn _________________________________ met pijn in m´n hart, denk ik aan jou, kan niet bevatten jullie samen, m´n bloedend hart, lijkt uit elkaar te spatten _________________________________ zo snel, als wij elkaar hebben leren kennen zo lang, zal ik aan het alleen zijn, moeten wennen _________________________________ als ik denk aan jou, en in gedachten zie, je mooie ogen snap ik het nog steeds niet, dat ik door jou nu ben bedrogen __________________________________ Ciaooooooooo.... laterzzzzzz XXX, :zwaai: :D Alexei

Laylainthahouse
11-07-2002, 11:14
Jaaaaaaa Harlem69, we want more!!!

Laylainthahouse
11-07-2002, 11:18

He alexei, ik vind ze echt supermooi :goedzo:

Harlem69
12-07-2002, 08:33
met het weekend voor de deur ben ik in een goed humeur dus wil ik je heel graag zien wat denk je... een uur of 10:00 ___________________________ ik dacht dat jij wel wist hoe erg ik je heb gemist je liet al dagen niets van je horen ben je m´n nummer soms verloren ___________________________ omdat ik voor jou ben gezwicht stuur ik je nu een klein bericht om te zeggen, ik hou van jou en ik blijf je altijd trouw ___________________________ jij en ik zijn zo´n mooi stel ik denk, dat ik je straks nog bel maar wil je nu vast laten weten dat ik je nog niet, ben vergeten ___________________________ ik heb nog heel erg weinig beltegoed dus zend ik snel, met heel veel spoed mijn liefs en kusjes, naar jou liefie zoek ondertussen, ook een euro-briefie omdat ik m´n GSM weer vullen moet ___________________________ met pijn in m´n hart, zie ik je vertrekken je kon de tijd, niet langer rekken het vliegtuig vertrok, met jou er in om met je mee te gaan... had ik zo´n zin ___________________________ ik moet je al die lange weken missen al wat ik van je heb, zijn twee kleine goudvissen en steeds als ik die zie, en ze dan voer denk ik even, je bent toch niet, op de versiertoer... ____________________________ als jij daar, in dat warme land liggend aan het mooie strand voelt, dat jij niet zonder me kan hé, simpel toch... bel me dan... _____________________________ dank zij dat kleine speeltje, de GSM hoef ik nooit te missen, je lieve stem dank zij die, zijn we toch een beetje bij elkaar had ik hem niet, was het alleen zijn, veel te zwaar ______________________________ ik zou van jou eens willen horen waarom ik je liefde heb verloren en dat jij ging zonder een woord mij huilend achter liet, m´n hart doorboord ______________________________ jij liet mij achter, barsten, vol met tranen en ook al, zul jij je een hele stoere jongen, wanen onthoudt dan goed, naar wat ik tegen jou zeg ooit komt die dag, dan overkomt jou, diezelfde pech ______________________________ zo´n SMS berichtje, stuur je vaak, voor de helft van het geld dus als ik jou m´n liefde stuur, wordt het dan wel, dubbel geteld... ______________________________ hoe kon het zijn, dat jij m´n hart kon breken en is jou liefde, niet meer dan een spel, gebleken en voel ik nu die pijn, dat vindt ik niet terecht "Ik zal je eeuwig liefhebben" had jij me toen gezegd... ______________________________ met jou, wil ik lekker naar het strand en met je lopen, samen, hand in hand maar deze vakantie, zal dat helaas niet gaan want jij bent nu veel te ver, bij me vandaan en zit ik hier, en jij daar in het buitenland _______________________________ als ik ´s morgens wakker wordt ben jij de eerste, waar ik aan denk heb ik in gedachte al, je stem gehoord terwijl ik, nog een kopje thee inschenk _______________________________ met jou herinneringen, aan valse liefde, in m´n geheugen ben jij het zelf toch, die moet leren leven, met die leugen _______________________________ al mijn pijn, verdriet en gebroken hart, heb ik niet verdient wat ben ik blij, dat ik jou ken, en dat je bent, een echte vriend ________________________________ Dat was het weer voor nu......... Ciaooooooooooo....... laterzzzz :zwaai: :zwaai: :D

SweetxBaby
13-07-2002, 00:15
ik voel me zo leeg van binnen. de tranen hebben mijn wangen verbrand. ik mis je zo erg.. dat besef ik nu pas. was je nog maar hier............... **************************

Pagina's : [1] 2