Bekijk volle/desktop versie : slecht idee, trouwen?



Pagina's : [1] 2

12-08-2006, 23:21
heyy


ik heb soort van relatie, we zijn van plan te trouwen ik word bijna 18,
alleen ik ben niet erg streng opgevoed, wel 100% moslima
maar de jongen is erg streng
hij verbied me veel echt veel & dreigt met zijn vuisten (hij heeft me 1x pijn gedaan lichamelijk dan)
ok dat is heel fout, maar ik hou veel van hem en heb respect voor zijn doen
hij heeft veel voor mij over, maar laat me gewoon alles behalve vrij


ik denk niet dat ik nog een terugweg kan
maar trouwen of niet?

12-08-2006, 23:23


niet met hem trouwen adviseer ik en 18 jaar is nog jong de meeste meisjes die op hun `18e trouwen gaan meestal snel scheiden maar denk er heel goed over na en een man die van zn vrouw houd slaat haar niet

12-08-2006, 23:25
Als hij nu al aggressief is zou ik het niet doen lieverd. Het is beter om nu de relatie te beeindigen voordat het te laat is. (als dat is wat je zelf wilt)

12-08-2006, 23:30
als tie nu al dreigt en nu al zo doet laat staan in je huwlijksleven is geen pretje lijkt me geluk dat je nu al weet hoe die is en als ie wel streng is opgevoed weet ie ook dat ie jou niet een zo mag behandele vooral niet slaan goed na denke meid iniedegeval maak je school af dat is het belangrijkste dat je niet altijd afhankelijk wordt van hem !!

12-08-2006, 23:31


ja hij is nu al agressief dat wel, maar ik geloof er in dat ik echt geen andere jongen zal vinden die zo veel van me zal houden en om me zal geven..

want iedereen zegt het tegen me, en iedereen zegt niet uitmaken om me heen..
maar hun weten er niks van dat hij ook die andere kant heeft..

18 is jong ja maar mijn ouders willen het ook gedeeltelijk
hij heeft het ook al met zjin ouders helemaal over mij gehad, en hij mag eigenlijk nog geen vriendin of hij moet er echt mee trouwen.
dus dat is nu dus zo..

12-08-2006, 23:33
begint goed als ie je nu al pijn doet
en jebent niet eens van hem laats staan wat ie met je gaat doen als hij weet dat je toch van hem bent lekkere start

je moet je ouders om raa vragen en weet zeker dat ie jou de beste advies geven

je moet het wel goed brengen suc6

12-08-2006, 23:35
meid niet doen een man heeft geen recht om hem vrouw te slaan ik zeg afstand van die gast houden

12-08-2006, 23:57
ik zou het niet doen als ik jou was je bent nog 18 maaak lekker je studie af je hebt nog een heel leven voor je en denk maar niet dat hij gaat veranderen want dat doet hij echt niet het word alleen erger.lieverd denk er goed over na het ,heel veel meisjes denken alleen maar aan de bruidloft en niet wat er na komt het huwelijkleven en dat is echt zwaar

13-08-2006, 00:04

Citaat door sssalima:
100% moslima en ook een relatie Huh? dat snap ik even niet leg uit (nerd)
soort van de ouders weten het nu tog ook hello

13-08-2006, 01:39
Als je van hem houdt en hij van jou dan doen jullie elkaar geen pijn. Hij gebruikt zijn handen nu al laat staan als jullie getrouwd zijn. Meid denk eens goed na! Waarom jezelf zo machteloos stellen terwijl je denk ik zelf ook hersens hebt en na kan denken over hoe jij de toekomst voor je ziet (inshAllah) en hoe jij verder wil leven. Praat met hem en vertel wat jou grenzen zijn en wat jij zoekt in een man, misschien heldert dat bij hem op en zal het veranderen?!


- De Profeet heeft gezegd: 'Druk elkaar op het hart om vrouwen goed te behandelen' (Moesliem)

- De Profeet zei: 'De wereld is slechts een voorziening en de beste voorziening van de wereld is een goede vrouw.' (Moesliem)

13-08-2006, 12:40
waar bemoei jij je mee met 100% moslima dat moet je aan god overlaten gair insha allah ik kan jou 1 advies geven bid en vraag god om hulp je moet tussen el 3isha en elfejer bidden 2 rak3at en vertrouw op god gair insha allah

13-08-2006, 14:01
Je kan altyd terug vergeet dat nooit.

Al sta je daar in u witte kleed.

13-08-2006, 14:52



Citaat door Aziza1989:
heyy


ik heb soort van relatie, we zijn van plan te trouwen ik word bijna 18,
alleen ik ben niet erg streng opgevoed, wel 100% moslima
maar de jongen is erg streng
hij verbied me veel echt veel & dreigt met zijn vuisten (hij heeft me 1x pijn gedaan lichamelijk dan)
ok dat is heel fout, maar ik hou veel van hem en heb respect voor zijn doen
hij heeft veel voor mij over, maar laat me gewoon alles behalve vrij


ik denk niet dat ik nog een terugweg kan
maar trouwen of niet?
als hij zo gelovig was dan wist hij dat hij een vrouw nooit mag slaan

13-08-2006, 17:08
Misschien maak je er nu niet ZO'N probleem van dat hij "toch wel" agressief is omdat je nog verliefd bent maar die verliefdheid gaat echt over en liefde kan heel snel in haat omslaan en dan ben je verder van huis.

Wat je kan doen is KEIHARD eisen dat je ook rechten en hebt en niemand z'n boksbal bent en deze ook claimen, blijft hij bij je en past hij zich aan ,trouw je met 'm, zoniet dan is hij de ware gewoon niet.

Sorry dat ik het zo nonchalant(?) breng maar ik zie dat in mijn omgeving
Het gaat erom dat je jezelf belangrijk vind, belangrijker dan hem, alleen dan zal hij twee keer nadenken voordt hij jou pijn doet .
suc6

13-08-2006, 17:19
Je zegt dat je ouders ook gedeeltelijk willen dat je trouwt... Ik denk dat ze daar anders over gaan denken als je ze vertelt dat hij je heeft geslagen... Volgens mij mag hij dan niet eens meer bij jou in de buurt komen... En nog iets: denk ook aan jezelf en aan Jou toekomst... Zoals ik t nu lees denk je alleen aan wat Goed is voor je "aanstaande"

Pagina's : [1] 2