Bekijk volle/desktop versie : belangrijk..........................

12-08-2006, 15:49
asalaam aliekoem wr wb broeders en zusters,

ik heb een grote probleem met mijn D600 en dat is namelijk dat ik het slotcode( het wachtwoord voor prive dingen) ben vergeten en nu kan ik nix meer ,wel bellen en opnemen maar verder kom ik niet wie van jullie weet misschien hoe ik het kan wijzigen ofso wollah ik zou die gene eeuwig dankbaar zijn.......

al vast bedankt,

wa aliekoem wr wb

12-08-2006, 16:16

kun je het niet oplossen met je puk code? en anders de klantenservice bellen.

Succes!

12-08-2006, 16:22
heb ik al gedaan maar welo puk code hielp niet en de klantenservice kon niet helpen

13-08-2006, 02:16
het enige wat je kunt doen is blijven proberen tot je het wachtwoord geraden hebt. Je kunt zo vaak proberen als je wilt, op een gegeven moment komt het wel naar boven denk ik

13-08-2006, 06:29

Citaat door microsoft:
het enige wat je kunt doen is blijven proberen tot je het wachtwoord geraden hebt. Je kunt zo vaak proberen als je wilt, op een gegeven moment komt het wel naar boven denk ik
Enige manier om dit probleem op te lossen is om je tel bij een samsung servicepoint te laten flashen, oftewel nieuwe software op laten zetten dan wordt alles gereset.

Rezpect

13-08-2006, 17:48

Citaat door microsoft:
heb k de hele tijd al gedaan , en het is veel om 9999x te raden wat het geweest zou zijn

13-08-2006, 17:52

Citaat door Rezpect:

Enige manier om dit probleem op te lossen is om je tel bij een samsung servicepoint te laten flashen, oftewel nieuwe software op laten zetten dan wordt alles gereset.

Rezpect
shokran broeder voor je advies en dat is wat ik ga doen want een andere oplossing heb ik niet gevonden

19-08-2006, 22:20
oooww die probleem had ik gewoon naar een tel winkel brengen bij jou in de buurt die tel maken het zijn soms marokanen die dat soort winkels hebben of pakistanen het kost 10 euro en er word niks gewist had het zelfde probleem namelijk dus niet naar die dure winkels gaan hoor kost niet meer dan 10 euro gewoon je probleem vertelen en zei weten er raad mee sucses en laat me weten

20-08-2006, 16:38
probeer 8 x 0