Bekijk volle/desktop versie : Vraagje aan de dammes..........



Pagina's : [1] 2

12-08-2006, 02:43
Stelje eens voor je ontmoet een man met wie je trouwplannen hebt, en op een dag krijgje van hem tehoren dat hij een baan in het buiteland(maleisie) heeft aangeboden gekregen voor twee jaar.

wat zouden jullie doen of hoe zouden jullie erop reageren ?....

12-08-2006, 02:44


ik zou meegaan,wel onder bepaalde voorwaarden

12-08-2006, 02:48

Citaat door ta7amoesht_:
Owh ja stond met wie je trouwplannen had.. Met em trouwen aba3da als eerst Voordat ik ook maar ergsn met em meega!
daar dacht ik ook niet aan,maar het is ook al laat

12-08-2006, 10:30
eerst trouwen en dan met hem mee gaan

12-08-2006, 10:33


jaah is makkelijk gesegt dan gedaan iedereen segt meegaan soude julie egt alles neer wille legge om mee te gaan soals je baan of je studie:S

12-08-2006, 11:00

Citaat door Mouhandiz:
Stelje eens voor je ontmoet een man met wie je trouwplannen hebt, en op een dag krijgje van hem tehoren dat hij een baan in het buiteland(maleisie) heeft aangeboden gekregen voor twee jaar.

wat zouden jullie doen of hoe zouden jullie erop reageren ?....
Eerst trouwen en dan mee gegaan

12-08-2006, 11:01

Citaat door tiztoutinegirl:
jaah is makkelijk gesegt dan gedaan iedereen segt meegaan soude julie egt alles neer wille legge om mee te gaan soals je baan of je studie:S
Jah

12-08-2006, 11:05

Citaat door Samiralover15:
Jah
dan moet hij dat wel waard sijn he

12-08-2006, 12:05

Citaat door Mouhandiz:
Stelje eens voor je ontmoet een man met wie je trouwplannen hebt, en op een dag krijgje van hem tehoren dat hij een baan in het buiteland(maleisie) heeft aangeboden gekregen voor twee jaar.

wat zouden jullie doen of hoe zouden jullie erop reageren ?....
Heel erg huilen.

Mijn vriend wil bij de landmacht. Dat vind ik al erg. Straks gaan we trouwen en dan word ie ergens doodgeschoten en ben ik voor m'n 30ste al weduwe. Bleh Bleh.

Maar met zo'n baan.. ik zou wel met hem meegaan, want hier de kinderen opvoeden en hem alleen in de vakantie zien is ook niets. En na die 2 jaar kun je weer gewoon naar Nederland gaan toch?

12-08-2006, 12:12

Citaat door Mouhandiz:
Stelje eens voor je ontmoet een man met wie je trouwplannen hebt, en op een dag krijgje van hem tehoren dat hij een baan in het buiteland(maleisie) heeft aangeboden gekregen voor twee jaar.

wat zouden jullie doen of hoe zouden jullie erop reageren ?....
samen gaan, uitdaging toch voor beide. en 2jaar is zo voorby

12-08-2006, 23:27

Citaat door tiztoutinegirl:
dan moet hij dat wel waard sijn he
ik neem aan van wel, anders trouwje niet met degene...

12-08-2006, 23:28
Als het Marokko zou zijn dan bleef iedereen.
Het ligt dus echt aan het land

12-08-2006, 23:31



Citaat door BoraSita:
Als het Marokko zou zijn dan bleef iedereen.
Het ligt dus echt aan het land
Dus als jou aanstaande in marokko een baan zou krijgen zou je niet met hem meegaan, als het in spanja9bijvoorbeeld) was dan wel....

12-08-2006, 23:34

Citaat door Mouhandiz:
Dus als jou aanstaande in marokko een baan zou krijgen zou je niet met hem meegaan, als het in spanja9bijvoorbeeld) was dan wel....
Ik zou nergens naar toe gaan.
Mijn familie is hier die laat ik voor niemand achter.

12-08-2006, 23:34
Ik zou na 2 jaar met hem trouwen, als hij dus al terug is.

Pagina's : [1] 2