Bekijk volle/desktop versie : Hellup moi!

11-08-2006, 13:49
Ik kan al dagen niet meer op mijn Msn!

Ik krijg steeds een melding dat vanwege mijn firewall dat Messenger geen verbinding kan maken met de service!!

Pfff, ik heb mijn firewall uitgeschakeld en ook die van Windows, maar kan nog steeds geen verbinding maken!.. Mijn familie in het buitenland loopt te flippen waarom we maar niet online willen komen ......

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??..

Alvast bedankt!.. En ja je krijgt dan zon groene puntje!

Groetjes,

Assialady

11-08-2006, 14:06

Niemand?..

11-08-2006, 18:15
probeer eens een wat oudere versie van MSN zoals 6.0 of gebruik windows messenger. En anders kan je nog altijd webmessengers gebruiken.

11-08-2006, 23:28

Citaat door ILI_Amazigh:
probeer eens een wat oudere versie van MSN zoals 6.0 of gebruik windows messenger. En anders kan je nog altijd webmessengers gebruiken.
Wil ook niet lukken.. heb ook opnieuw geinstalleerd.. wil ook niet werken!.. Pfff

Maar toch bedankt!..

11-08-2006, 23:29

heb je een antivirus?, want op veel antivirussen staat er ook een firewall op

11-08-2006, 23:34

Citaat door khalidthamocro:
heb je een antivirus?, want op veel antivirussen staat er ook een firewall op
Ja, daar heb ik die firewall dus ook uitgeschakeld!.. Echt vreemd allemaal...

Bedankt voor je reactie

11-08-2006, 23:54

Citaat door Assialady:
Ik kan al dagen niet meer op mijn Msn!

Ik krijg steeds een melding dat vanwege mijn firewall dat Messenger geen verbinding kan maken met de service!!

Pfff, ik heb mijn firewall uitgeschakeld en ook die van Windows, maar kan nog steeds geen verbinding maken!.. Mijn familie in het buitenland loopt te flippen waarom we maar niet online willen komen ......

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??..

Alvast bedankt!.. En ja je krijgt dan zon groene puntje!

Groetjes,

Assialady
Stel je firewall zo in, dat hij Msn toestaat..

Als je alleen wil chatten kun je ook online met webmsn's zoals e-buddy etc.. Wil je praten dmv microfoon, dan kun je het beste het programma Skype downloaden. DIt programma heeft een veel beter geluidskwaliteit en werkt bijna altijd..

12-08-2006, 18:57

Citaat door Sammetje1:
Stel je firewall zo in, dat hij Msn toestaat..

Als je alleen wil chatten kun je ook online met webmsn's zoals e-buddy etc.. Wil je praten dmv microfoon, dan kun je het beste het programma Skype downloaden. DIt programma heeft een veel beter geluidskwaliteit en werkt bijna altijd..
Ah thanks!... Ja ik gebruik nu ook die e-buddy want alleen die wilt nu werken.. heel vreemd..