Bekijk volle/desktop versie : Ik ben doof!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-08-2006, 01:13
salaam ou alaikoum


Ik ben doofgeboren bijna 100% doof maar redelijk praten
begrijplijk is moeilijk voor me moet duidelijk praten
nederlands praten of schrijven slecht zoals je zien
ik gebaartaal voor doven mensen en horende mensen praat ik soms versta ze me



ik wil ff kwijt,
ik ben zo boos op mensen omdat die me te veel me uitdagen vanwegen doof vanwegen nederlands spreken toen ik eerst kwam op forum ik vind hier heel leuk en wou ik graag hier praten maar durf ik niet omdat slecht nederlandse spreken dus heb ik gedaan omdat ik heb moed hier op sommige leden die me uitdagen die zeg: GA NEDERLANSE LEREN ILIEGAAL hoe durf ze ze hebben me te veel kwest maar ik blijf proberen hier blijven ik ga niet weg ik blijf hier, iedereen hebben RECHTEN

jouw mening

11-08-2006, 01:20


Als allereerste, 3alaykoumou salaam,


Dat bepaalde mensen zo reageren is inderdaad niet fijn. Maar mijn complimenten voor het feit dat je, je toch hebt voorgenomen om dit met de mede-leden te delen. Je zult met de tijd mee vast merken dat je zinsopbouw en dergelijke zullen verbeteren, aangezien je toch lid bent.
Zal ik je één ding verklappen? Er zijn zelfs mensen die absoluut niet doof zijn, waarvan de Nederlands ook slecht is. Geen punt, stap voor stap zal men het leren insha'Allah! Ik zou zeggen blijf gewoon lekker mee discussiëren en trek je niets aan van bepaalde reactie's.





Moge Allah je genadig zijn.

11-08-2006, 01:30

Citaat door hicham828:
salaam ou alaikoum


Ik ben doofgeboren bijna 100% doof maar redelijk praten
begrijplijk is moeilijk voor me moet duidelijk praten
nederlands praten of schrijven slecht zoals je zien
ik gebaartaal voor doven mensen en horende mensen praat ik soms versta ze me



ik wil ff kwijt,
ik ben zo boos op mensen omdat die me te veel me uitdagen vanwegen doof vanwegen nederlands spreken toen ik eerst kwam op forum ik vind hier heel leuk en wou ik graag hier praten maar durf ik niet omdat slecht nederlandse spreken dus heb ik gedaan omdat ik heb moed hier op sommige leden die me uitdagen die zeg: GA NEDERLANSE LEREN ILIEGAAL hoe durf ze ze hebben me te veel kwest maar ik blijf proberen hier blijven ik ga niet weg ik blijf hier, iedereen hebben RECHTEN

jouw mening
Je hebt gelijk (vecht voor wat je toekomt) Laat je niet doen!!

11-08-2006, 02:37
Ge moet u inderdaad ni laten doen

11-08-2006, 06:40


Ik denk dat ik eens een keer heb gelachen vanwege een topic dat je had geopent ofzo? maar k denk wel dat ik je nicknaam herinner en samhaj echt waar, het was niet zo bedoeld wolah, ik dacht dat je een grap aan het uithalen was ofzo zoals "sjonge" ook deed en vond het grappig maar wolah wist het gewoon niet, hierbij mijn excuses en inchallah zul je me vergeven
Ghair inchallah


P.s: als het werkelijk zo is, trek je niks aan van wat anderen zeggen, hou van allah en draag je godsdienst telkens mee in je hart en inchallah komt alles goed en zal er je inchallah iets heel speciaal te wachten staan

11-08-2006, 06:49
weet ej ik geloof er geen snars van en zal ik je effe zeggen waarom als je zo slecht nederlands kan schrijven hoe komt het dat je helemaal geen enkele spellingsfouten hebt maar alleen grammaticale fouten ?!?!

11-08-2006, 07:12

Citaat door Big_Thief:
weet ej ik geloof er geen snars van en zal ik je effe zeggen waarom als je zo slecht nederlands kan schrijven hoe komt het dat je helemaal geen enkele spellingsfouten hebt maar alleen grammaticale fouten ?!?!
Laat hem toch eens, als ie erom liegt, dan is dat toch ons probleem niet?

11-08-2006, 08:32
Zouden jullie nou werkelijk denken dat hij alleen maar aandacht zoekt?

11-08-2006, 14:02
oow ik ben verbaas dat sommige me niet geloof dus ALLAH is mijn getuig wollah dat is waarheid als je me niet geloof pech dan

11-08-2006, 14:13

Citaat door Ayt_Wayegher:
welkom broeder, dit is een marokkaanse site en elke marokkaan heeft dezelfde rechten


wie jou lastig valt ofzow moet je maar pm-en
en voeg mij der ook bij toe, ik sta achter wayegher en vooral achter jou Hicham.

11-08-2006, 14:53
Laat je vooral niet wegjagen door sommige leden hier..

Blijf lekker mee-reageren..Veel plezier!!

11-08-2006, 14:58
Allah beproeft enkel de mensen van wie hij houdt. Heb sabr en allah zal je belonen. Vooral niets aantrekken van anderen.

Allah ma3a sabirien.

11-08-2006, 15:43


Ik ken die Hisham, en hij is echt doof...


Ey hisham, als iemand jou pest ofzo, moet je me maar bellen broeder...

11-08-2006, 17:21

Citaat door hicham828:
salaam ou alaikoum


Ik ben doofgeboren bijna 100% doof maar redelijk praten
begrijplijk is moeilijk voor me moet duidelijk praten
nederlands praten of schrijven slecht zoals je zien
ik gebaartaal voor doven mensen en horende mensen praat ik soms versta ze me



ik wil ff kwijt,
ik ben zo boos op mensen omdat die me te veel me uitdagen vanwegen doof vanwegen nederlands spreken toen ik eerst kwam op forum ik vind hier heel leuk en wou ik graag hier praten maar durf ik niet omdat slecht nederlandse spreken dus heb ik gedaan omdat ik heb moed hier op sommige leden die me uitdagen die zeg: GA NEDERLANSE LEREN ILIEGAAL hoe durf ze ze hebben me te veel kwest maar ik blijf proberen hier blijven ik ga niet weg ik blijf hier, iedereen hebben RECHTEN

jouw mening
gewoon zo volhouden niet iedereen kan goed nederlands praten en weet je soms als je uitlacht voor iets zoals doof zijn ofzo kan later ook kinderen krijgen die doof zijn of niet goed nederlands kunnen praten

11-08-2006, 17:26
en geloof mij hoor hicham niet veel mensen kennen mensen zoals jij maar er bestaan veel mensen die niet goed nederlands kunnen of doof zijn hoor ja mag gewoon blij zijn dat je op de wereld bent gekomen of je nu doof bent of ni of je nu geen nederlands kent of wel het is niks

Pagina's : [1] 2 3 4 5