Bekijk volle/desktop versie : Kom allemaal hier (moslims)!!! kom kom...



10-08-2006, 16:47
download paltalk op www.paltalk.com maak account aan en dan op de paltalkt menu ga naar : Actions > Join A Chatroom > Social Isseus and Politics > Human Rights > Mohammedans your jihad.....blablabla ga daar in (dubbelklik)

mijn naam is mies n nador kom rwina maken tegen die haterssss ze schelden moslims uit etc.. etc.. kom allemaal! paar joden dissen daar dan doe je ook jihad van de kennis

10-08-2006, 17:18


waarom ''jammer'' je moet ieder klagen over je naam '' zina '' zina=overspel=ZWAAR haram

trieste wijf

10-08-2006, 17:28

Citaat door New_Mujaheed:
waarom ''jammer'' je moet ieder klagen over je naam '' zina '' zina=overspel=ZWAAR haram

trieste wijf
Ga jezelf opblazen dan doe je tenminste iets nuttigs

10-08-2006, 17:32
ik ben een veteraan in paltalk hahahahah al 7 jaar actief daar geen zin meer man wahahaha

10-08-2006, 17:45



Citaat door Zinagirl21:
Ga jezelf opblazen dan doe je tenminste iets nuttigs
:jammer; moge allah jou leiden inschallah
en dat noemt zich zelf een moslima schaam je!

10-08-2006, 17:57

Citaat door New_Mujaheed:
:jammer; moge allah jou leiden inschallah
en dat noemt zich zelf een moslima schaam je!
Bah+kots=Schijnheil

10-08-2006, 18:03

Citaat door Zinagirl21:
Bah+kots=Schijnheil
tfoee nep moslima waarom ging je niet bidden jij reageert wel op een levenloze fitnah site maar je bidde niet schaam je

10-08-2006, 18:08
ja klopt maar je moet niet schelden

10-08-2006, 18:15
de shaitan kan je niet aan als je een goede moslim bent maar goed ik verdedig alleen de islam tegen die joden ik ga verder met kennis opdoen deze site is alleen maar tijd verspilling en fitnah... wa salaam alaikoum broeder

10-08-2006, 18:35

Citaat door Strongest:
Laat die joden.. als geen enkel moslim aandacht aan die joden geeft.. dan raken hun woorden niets.. dan verspillen zij alleen hun tijd en energie..

Maar als moslims daar wel op gaan reageren en gaan scheldne etc.. dan pleeg je zelf ook zonde en geef je de joden wat zij willen..
jah maar je hoeft ze niet perse uitteschelden heel veel joden denken verkeerd over de islam en dus kan je ze vertellen over de islam en misschien kan je bv ook wel de nagatieve oordelen die de joden over ons hebben verminderen/of het tegendeel bewijze

10-08-2006, 18:37

Citaat door New_Mujaheed:
de shaitan kan je niet aan als je een goede moslim bent maar goed ik verdedig alleen de islam tegen die joden ik ga verder met kennis opdoen deze site is alleen maar tijd verspilling en fitnah... wa salaam alaikoum broeder
als het tijverspilling is wrm ben je dan nog steeds online nu hhahah

10-08-2006, 21:56
Ik ben die paltalk echt zat, komen steeds raardere mensen bij. Een tijdje terug was ik er elke dag

10-08-2006, 22:06



Citaat door anoena:
als het tijverspilling is wrm ben je dan nog steeds online nu hhahah
ik kan toch ook leren op een tabblad en gelijkertijd online zijn op m.nl :maf; niet ieder1 is slim maar hiermee bewijs jij jezelf

10-08-2006, 22:07

Citaat door New_Mujaheed:
de shaitan kan je niet aan als je een goede moslim bent maar goed ik verdedig alleen de islam tegen die joden ik ga verder met kennis opdoen deze site is alleen maar tijd verspilling en fitnah... wa salaam alaikoum broeder
ik bedoel : als je een goede moslim bent kan de shaitan jou niet verslaan