Bekijk volle/desktop versie : Co Is The Man!!! Laat Zich Niet Sollen Met Pinto Da Shaitan!!!



09-08-2006, 15:34
Adriaanse houdt het voor gezien bij FC Porto GOEDZO CO!



De competitie moet nog beginnen, maar Co Adriaanse heeft er nu al de brui aan gegeven. 'Wegens een vertrouwensbreuk' luidt het summiere commentaar op het onverwachte breuk.
'Het gaat niet om één ding. Er spelen al langer meerdere zaken', zegt Willem Zeijlmans tegen VI. De voormalige AZ-woordvoerder behartigt de mediazaken van Adriaanse. 'FC Porto wilde het zelf niet buiten brengen, omdat het bestuur het ontslag nog niet heeft geaccepteerd. Maar deze stap onomkeerbaar.'

Naast Adriaanse nemen de drie andere Nederlanders in de technische staf afscheid van FC Porto, dat zonder de coaches is vertrokken naar Engeland voor de vervolg van de voorbereiding. Dinsdag zat de Amsterdammer tegen Rijnsburgse Boys (2-5) voor de laatste keer op de bank bij de Portugese kampioen.

Assistent Jan Olde Riekerink, keeperstrainer Wil Coort en net aangestelde techniektrainer Chris Kronshorst volgen het voorbeeld van de Amsterdammer. 'Ze hebben besloten ontslag te nemen vanwege een vertrouwensbreuk, die geleid heeft tot een onwerkbare situatie', aldus een verklaring van Adriaanse, die verder geen commentaar wenst te geven.

Over de achtergrond blijft het voorlopig gissen. Mogelijk speelt het conflict met voorzitter Jorge Nuno Pinto da Costa een rol bij het opmerkelijke besluit. De preses liet afgelopen weekend weten dat er absoluut geen nieuwe spits meer komt, terwijl Adriaanse juist had aangedrongen op versterking van de aanval.

Adriaanse trad een jaar geleden in dienst van FC Porto. Met een aanvallende speelstijl slaagde hij erin FC Porto aan de dubbel te helpen.





NU TARIK NOG!!!

10-08-2006, 00:06


Daar gaat zijn inkomen

10-08-2006, 00:20
Ja liever inkomen inleveren dan zo`n satan als baas, daar gaat Tarik zijn kanzen hihihi

10-08-2006, 00:26
hahah wel jammer voor tarik toch? ik had hem hem zwaar gegund.

natuurlijk begrijp ik jouw blijdschap, maar ik vind het heel vreemd

Jammer dat die joden net hebben gewonnen he, die KJ moet een been breken ofzo

10-08-2006, 00:57



Citaat door Mustapha AA:
hahah wel jammer voor tarik toch? ik had hem hem zwaar gegund.

natuurlijk begrijp ik jouw blijdschap, maar ik vind het heel vreemd

Jammer dat die joden net hebben gewonnen he, die KJ moet een been breken ofzo
Blijdschap dat mijn woorden bewezen zijn(vroeger een topic over geopend) en dit vind ik niet zo erg en ken het beleid bij Fc Porco dus ja, ik wist dat het vroeg of laat over zou zijn en vorig seizoen heeft Co niet aan zijn woord gehouden en door gegaan bij Fc Porco terwijl hij zo stoer zei van Als iemand me uitfluit of met zakdoekjes zwaai ga ik ontslag nemen en de wedstrijd die ze met 3-1 verloren van aardrivaal BENFICA Zag je massaal mensen hem uitzwaaien en later zei hij dat het Benfica fans waren hahahaha, recht voor hem op de lange zijde, zet daar 1 Benfica supporter en die is dood ,laatstaan die fabbeltje van hem..Tarik hadden we beter kunnen hebben, we hebben zo`n speler nodig en ik denk dat hij op de bank gaat belanden...weet ik wel zeker..

10-08-2006, 11:19
het ging dus om geld, hij kreeg zijn kampioenspremie niet.

10-08-2006, 12:06
hahah wat zal mm hierop zeggen? haha

10-08-2006, 12:53

Citaat door Mustapha AA:
het ging dus om geld, hij kreeg zijn kampioenspremie niet.
als dat zo is dan ziet men wat ik bedoel met dat rotclub, had liever Tarik en Co bij ons gezien waar ze wel hun waardering krijgen..maar bij Porco is het presteren presteren presteren en 1 of 2 nederlagen safie gelijk zit de trainer onder vuur bij de voorzitter en supporters..Grote bewijs was dat zijn Auto werd vernield toen in het begin van vorig seizoen..

10-08-2006, 12:53

Citaat door New_Mujaheed:
hahah wat zal mm hierop zeggen? haha
ik ook...

10-08-2006, 13:26

Citaat door xBenficaxNLx:
als dat zo is dan ziet men wat ik bedoel met dat rotclub, had liever Tarik en Co bij ons gezien waar ze wel hun waardering krijgen..maar bij Porco is het presteren presteren presteren en 1 of 2 nederlagen safie gelijk zit de trainer onder vuur bij de voorzitter en supporters..Grote bewijs was dat zijn Auto werd vernield toen in het begin van vorig seizoen..
Hahahaha mourihno heeft zijn sporen blijkbaar achtergelaten.

Heb je ook gelezen hoe hij Real probeerde onderuit te halen/