Bekijk volle/desktop versie : Wat doen later, je man wil seks en jij niet?



Pagina's : [1] 2 3

09-08-2006, 15:27
[SIZE="2"]Ik weet dat het een feit is dat mannen seks blijven 'leuk' vinden, terwijl wij vrouwen het na een paar jaar (misschien al wel vroeger) al kotssbeu zijn en afkomen met allerlei excuusjes om toch maar geen gemeenschap te hebben.

Nu is het ook zo dat de vrouw niet mag weigeren in de Islam, als haar man wil..

Maarrrrrrrrrrrrr alééé als het van hén afhield zoude ze denk ik elke dag zeker 2 maal seks willen.. We kunnen tog ni steeds akkoord gaan?


Bedoel, wil daar later ook niet steeds ruzie om gaan hebben.. Zijn er geen alternatieven?[/SIZE]

09-08-2006, 15:31


wahahah 2 keer per dag je bedoelt 3 keer per week ofso

09-08-2006, 15:32
das een goeie vraag...

09-08-2006, 15:33

Citaat door gentlewoman:
wahahah 2 keer per dag je bedoelt 3 keer per week ofso
haha ja amaj, die alhayawen worde da nooit ni beu zene

09-08-2006, 15:33


Geloof mij meid, wij worden het niet beu


Althans ikzelf denk ik niet.


MVHH

09-08-2006, 15:34
Zoek Een Partner Waar Het Lekker Mee Blijft Dan Zul Je Er Geen Last Van Hebben Dan Wordt Hij Denk Eerder Gek Van Jou Dan Jij Van Hem.
Das Mijn Ervaring, In Het Begin Zul Je Het Vaker Doen Dan Later Maar 3x Per Week Of 2x Per Dag Klinkt Goed!.

09-08-2006, 16:19
Komaan, paar gaste die wille reageren??

Wat als ze steeds weigert?

09-08-2006, 16:27
Dan mag hij gaan scheiden andersom ook.

09-08-2006, 16:30
koop een leuk setje lingerie en neem de touwtjes in handen, pret verzekerd. De meeste vrouwen tonen geen initiatief in bed na jaren de zelfde partner.

09-08-2006, 16:44
Waarom zou het na een paar jaar vervelen? Dan is er iets mis met jezelf óf heb je de verkeerde minnaar gekozen.

09-08-2006, 16:48

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
[SIZE="2"]Ik weet dat het een feit is dat mannen seks blijven 'leuk' vinden, terwijl wij vrouwen het na een paar jaar (misschien al wel vroeger) al kotssbeu zijn en afkomen met allerlei excuusjes om toch maar geen gemeenschap te hebben.

Nu is het ook zo dat de vrouw niet mag weigeren in de Islam, als haar man wil..

Maarrrrrrrrrrrrr alééé als het van hén afhield zoude ze denk ik elke dag zeker 2 maal seks willen.. We kunnen tog ni steeds akkoord gaan?


Bedoel, wil daar later ook niet steeds ruzie om gaan hebben.. Zijn er geen alternatieven?[/SIZE]
geen enkel vrouw word het kotsbeu(JA 1 S MAAR) als de sex goed is.. dus als de vrouw niet wilt ligt het aan de man en moet hij er wat aan doen

09-08-2006, 16:50
Hoe kan je seks weigeren?

09-08-2006, 16:51



Citaat door PrInCeSs_RiFf:
[SIZE="2"]Ik weet dat het een feit is dat mannen seks blijven 'leuk' vinden, terwijl wij vrouwen het na een paar jaar (misschien al wel vroeger) al kotssbeu zijn en afkomen met allerlei excuusjes om toch maar geen gemeenschap te hebben.

Nu is het ook zo dat de vrouw niet mag weigeren in de Islam, als haar man wil..

Maarrrrrrrrrrrrr alééé als het van hén afhield zoude ze denk ik elke dag zeker 2 maal seks willen.. We kunnen tog ni steeds akkoord gaan?


Bedoel, wil daar later ook niet steeds ruzie om gaan hebben.. Zijn er geen alternatieven?[/SIZE]
klaarkomen kan op verschillende manieren. Ook mannen hebben zo hun buien, dat hun hoofd niet naar sex staat. Ook vrouwen kunnen na 20jr huwelijk nog steeds net zo veel zin krijgen of hebben als de eerste weken.
Het is een vraag en aanbod spelletje waarin beide partijen moeten geven en
nemen. Ik geloof niet dat een vrouw na een paar jr sex niet leuk meer vind.
Ze zal misschien wat afgeknapt zijn op de huidige man en dáár geen zin in
hebben, maar daar zijn alternatieven voor.
Zoals met elkaar over de (veranderende) wensen praten.

09-08-2006, 16:57

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
[SIZE="2"]Ik weet dat het een feit is dat mannen seks blijven 'leuk' vinden, terwijl wij vrouwen het na een paar jaar (misschien al wel vroeger) al kotssbeu zijn en afkomen met allerlei excuusjes om toch maar geen gemeenschap te hebben.

Nu is het ook zo dat de vrouw niet mag weigeren in de Islam, als haar man wil..

Maarrrrrrrrrrrrr alééé als het van hén afhield zoude ze denk ik elke dag zeker 2 maal seks willen.. We kunnen tog ni steeds akkoord gaan?


Bedoel, wil daar later ook niet steeds ruzie om gaan hebben.. Zijn er geen alternatieven?[/SIZE]
Min 3x per dag. . Mijn mannetje zal genieten

09-08-2006, 18:45

Citaat door PrInCeSs_RiFf:
Ik weet dat het een feit is dat mannen seks blijven 'leuk' vinden, terwijl wij vrouwen het na een paar jaar (misschien al wel vroeger) al kotssbeu zijn en afkomen met allerlei excuusjes om toch maar geen gemeenschap te hebben.

Nu is het ook zo dat de vrouw niet mag weigeren in de Islam, als haar man wil..

Maarrrrrrrrrrrrr alééé als het van hén afhield zoude ze denk ik elke dag zeker 2 maal seks willen.. We kunnen tog ni steeds akkoord gaan?


Bedoel, wil daar later ook niet steeds ruzie om gaan hebben.. Zijn er geen alternatieven?[/SIZE]

volgens mij is bij ons later andersom

kan me niet voorstellen onwelwillend te zijn

Pagina's : [1] 2 3