Bekijk volle/desktop versie : Voor beide Partners:"



09-08-2006, 15:22
Assalaamoe alaikoem,


"Wees trots op je goddienst en de goddienst van je voorouders, Wees een goed voorbeeld voor jullie zonen en dochters en oprecht in jullie lidmaatschap aan deze machtige natie. Weet dat eer, de eer is voor alle wijze mensen en dat overspel oneerbaar is voor alle volkeren zelfs al noemen zij dat vrijheid, Weet dat er ook overspel gepleegd wordt met de ogen door te kijken, met de oren door te luisteren en met de mond door te kussen zoals in de hadieth genoemd is die door Imaam Muslim overgeleverd is. Jullie geluk ligt in het zijn van een gehoorzaam en gelovig volk, trouw en vrijgevige partners en gelovige en genadige ouders.


Wa3laikoemoe salaam warahmatoellaah wabarakatoe oegtiek fie dien Amel

09-08-2006, 19:06


Ik ben trots op me geloof hmdl

09-08-2006, 19:09
En heb jij al kinderen

09-08-2006, 19:09
al hamdoelilah ik ben zeer trots op me geloof hamdoelilah

maar baraka allahoe fiekie voor dese topic oegt

wasalaamoe aleikom

09-08-2006, 19:13



Citaat door QweenBiatshe:
Ik ben trots op me geloof hmdl
Assalaamoe alaikoem,

Hamdoelilaah zuster, MOge Allah SOubhanhoe wata3la ons leiden en ons ver weg houden van al het kwade en al het slechte..! Amien..!

ps: Ik zag dat Hamdoelilaah verkorte, waarom doe je dat? Schrijf het helmaal op je prijst je Heer..Dat moet je niet afkorte..!

Gair insha-Allah,
Wa3laikoemoe salaam warahmatoelaah wabarakatoe oegtiek fie dien Amel

09-08-2006, 19:15

Citaat door QweenBiatshe:
En heb jij al kinderen
Assalaamoe alaikoem,

Nee ik heb geen kinderen Insha-Allah in de toekomst, Ik ben nog niet eens getrouwd..!
Alles is mektaba..

Moge Allah SOubhanhoe wata3la ons goede gelovige praktiserende partners schenken, en ons huwelijke zegenen en al het slechte en kwade ver weg van ons houden..Amien...!!!

Gair insha-Allah
Wa3laikoemoe salaam warahmatoellah wabarakatoe oegtiek fie dien Amel

09-08-2006, 19:17

Citaat door jeblia_zina:
al hamdoelilah ik ben zeer trots op me geloof hamdoelilah

maar baraka allahoe fiekie voor dese topic oegt

wasalaamoe aleikom
Assalaamoe alaikoem,

Hamdoelilaah..!!, Graag gedaan,

Amien lieve oegt, Wa iyaak

Wa3laikoemoe Salaam warahmatoellah wabarakatoe oegtiek fie dien Amel

09-08-2006, 19:26

Citaat door Ladystar:
Assalaamoe alaikoem,

Hamdoelilaah zuster, MOge Allah SOubhanhoe wata3la ons leiden en ons ver weg houden van al het kwade en al het slechte..! Amien..!

ps: Ik zag dat Hamdoelilaah verkorte, waarom doe je dat? Schrijf het helmaal op je prijst je Heer..Dat moet je niet afkorte..!

Gair insha-Allah,
Wa3laikoemoe salaam warahmatoelaah wabarakatoe oegtiek fie dien Amel
Salaam,

Ameen op je doea
Ja je hebt gelijk, dankje, ik zal voort erop letten inchaallah soekran

Wa salaam

09-08-2006, 19:28

Citaat door Ladystar:
Assalaamoe alaikoem,

Nee ik heb geen kinderen Insha-Allah in de toekomst, Ik ben nog niet eens getrouwd ..!
Alles is mektaba..

Moge Allah SOubhanhoe wata3la ons goede gelovige praktiserende partners schenken, en ons huwelijke zegenen en al het slechte en kwade ver weg van ons houden..Amien...!!!

Gair insha-Allah
Wa3laikoemoe salaam warahmatoellah wabarakatoe oegtiek fie dien Amel
Salaam,

inchaallah in de toekomst, moge Allah jou een goede man schenken.
en veel gezonde kinderen inchaallah!

wa salaam

09-08-2006, 19:33
Assalaamoe alaikoem, ik zag dat je smily's gebruikte

Uitspraak over Emoticonen(smiley`s)

Vraag: Wat is de regelgeving omtrent de afbeeldingen waarin een ziel is, op de computer, en die verstuurd wordt tussen de pratende broeders, als formulering van wat zij bedoelen met hun uitspraak, dus voor de lachende man een tekentje van tevredenheid, en de afbeelding van een boze man bij een toestand van boosheid ?

Antwoord: Deze termen hebben geen oorsprong in de wetgeving en er is geen behoefte aan lichamelijke afbeeldingen behalve bij noodzaak, en dit is geen noodzaak, deze termen hebben geen oorsprong. Maar als er behoefte is om te spreken met elkaar dan kunnen ze praten via (bepaalde) middelen, wat betreft tekentjes, tekentjes van tevredenheid en tekentjes van boosheid dan is dit niet van de manhadj van Ahl asSoennah walDjamaa`ah. Ja.

Shaych Zaid alMadchalie

Vertaald door Aboe Junayd Iesaa bin Antonius

Bron: http://www.misrsalaf.com/vb/showthread.php?t=50

Gair insha-Allah,
wa3laikoemoe salaam warahmatoellaah wabarakatoe oegtiek fie dien Amel