Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Afscheid.



09-08-2006, 15:00
Ik hield van je. Meer dan van het leven..
Ik wou je alles geven.. het enige waar ik aan dacht was jij
Je was me zuurstof , me hart, me alles..
Maar je wou me liefde niet je vergooide het
Je ging met nog 6 andere meisjes.. en het intresseerde me niet eens want voor een deel was je van mij. Maar nu ben ik er achter dat je nooit van mij bent geweest. En elke keer als ik een rustig liedje hoor denk ik aan jou, als ik op de plekken kom waar we zijn geweest krijg ik spontaan tranen in me ogen.. maar alles was gelogen.. je zag me als speelgoed. Als het meisje dat je belde als je niks anders te doen had. En het doet me zoveel pijn.. ook al zeg ik van niet. Maar ik zal je laten gaan.. ik zal me leven weer oppakken zonder jou.. ik weet dat ik het kan.. ik ben sterker als dit. Ik laat me niet meer gebruiken..
Vaarwel..

09-08-2006, 18:01


oeww soo goedd

10-08-2006, 14:25

Citaat door l0vey0ux:
Ik hield van je. Meer dan van het leven..
Ik wou je alles geven.. het enige waar ik aan dacht was jij
Je was me zuurstof , me hart, me alles..
Maar je wou me liefde niet je vergooide het
Je ging met nog 6 andere meisjes.. en het intresseerde me niet eens want voor een deel was je van mij. Maar nu ben ik er achter dat je nooit van mij bent geweest. En elke keer als ik een rustig liedje hoor denk ik aan jou, als ik op de plekken kom waar we zijn geweest krijg ik spontaan tranen in me ogen.. maar alles was gelogen.. je zag me als speelgoed. Als het meisje dat je belde als je niks anders te doen had. En het doet me zoveel pijn.. ook al zeg ik van niet. Maar ik zal je laten gaan.. ik zal me leven weer oppakken zonder jou.. ik weet dat ik het kan.. ik ben sterker als dit. Ik laat me niet meer gebruiken..
Vaarwel..
Pijnlijk als k dit lees..want zo gevoel heb k ook..
Mooi gesproken meid..

10-08-2006, 14:48

Citaat door miss_gloss:
oeww soo goedd


dankje mop

10-08-2006, 14:48



Citaat door riffie4eva:
Pijnlijk als k dit lees..want zo gevoel heb k ook..
Mooi gesproken meid..

ahww lieverd toch.. als je erover wilt praten kan je me altijd pmen!

10-08-2006, 15:51

Citaat door l0vey0ux:

ahww lieverd toch.. als je erover wilt praten kan je me altijd pmen!
dankje wel lieverd..

11-08-2006, 21:51
Mooi, heel mooi.