Bekijk volle/desktop versie : SJD eerstejaars boeken te koop!!!!



09-08-2006, 14:03
Ik heb eerstejaars sjd boeken voor degene die intresse heeft!!!

Groetjes

09-08-2006, 23:44


heeeey ik heb interesse
kga 11 september beginnen insha allah met sjd in utrecht. Heb je alle boeken van de eerste? ik heb begerepen dat t er niet veel zijn. mohim, laat me weten oke?
liefs, samira

09-08-2006, 23:44
correctie, 1 september ipv 11 hihi

10-08-2006, 19:06
ik heb ze nog! alleen is het wel handig als je erbij zet welke school je gaat want de boeken zijn niet overal hetzelfde. Ik volg zelf de studie in leiden, maar er kunnen ook boeken bij zitten die andere scholen ook gebruiken. Als je ze echt wilt hebben stuur me een pm dan praten we verder.

11-08-2006, 18:30


IK heb ook boeken.. Voor het geval Diva ze niet heeft,.,,

11-08-2006, 19:40
tetouania west waar volg jij deze opleiding? toevallig in utrecht, want dan wil ik ze wel. en Diva, ik denk omdat je m in Leiden volgt t zal verschillen, wel bedankt meid! tetouania laat effe weten insha allah oke?

11-08-2006, 19:57

Citaat door samira_18:
tetouania west waar volg jij deze opleiding? toevallig in utrecht, want dan wil ik ze wel. en Diva, ik denk omdat je m in Leiden volgt t zal verschillen, wel bedankt meid! tetouania laat effe weten insha allah oke?
Nee sorry, ik volg de opleiding in Amsterdam.
Maar op zich verschillen de boeken van Amsterdam/Leiden en Utrecht niet veel van elkaar...

11-08-2006, 22:57
ik heb al een koper gevonden, maar als die t laat afweten dan horen jullie van me

15-08-2006, 11:27

Citaat door tetouaniawest:
IK heb ook boeken.. Voor het geval Diva ze niet heeft,.,,
hey meid, ik ga doorstromen in het tweede jaar, en heb ook sjd boeken nodig. Stuur je z.s.m. de namen v.d. boeken die ik nodig heb...
je hoort van me meid...

15-08-2006, 13:52

Citaat door RealHalfbloedje:
hey meid, ik ga doorstromen in het tweede jaar, en heb ook sjd boeken nodig. Stuur je z.s.m. de namen v.d. boeken die ik nodig heb...
je hoort van me meid...
Als ik je goed begrijp kom je van het mbo en dan in het 2de jaar,.,, toch???
Nou ik ga ook naar het 2de jaar.. Maar de eerste 2 blokken zijn niet hetzelfde,, as in het 3e blok worden we samengevoegd en hebben we dezelfde boeken nodig..