Bekijk volle/desktop versie : **..H0e Hij My Verwende..**



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

08-08-2006, 19:41
Selam mensen,
Nadat MyN 2 Verhalen Helemaal SiJn MiszLukt..!!
( De 1ste was ik lui om af te maken en de 2de was saai )
Besloot ik 0m een nieuwe Verhaal te beginnen,en dat insallah Af te maken..
Ik begin alvast hier een kleine Voorstukje vo0r jullie..
Ik zie Jullie reacties wel..!!
Thalla..XX Yust_Me

Hou even vast dochter, zei mijn moeder terwijl ze mij de zeemantassen aan mij doorgaf.
In eerste instantie dacht ik ; No way dat ik dat tasje voor je ga dragen, maar aangezien mijn moeder nogal chagrijnig keek besloot ik de tas maar aan te nemen.
Ik keek eerst goed om me heen en daarna nam ik het tasje aan.
Ik werd helemaal rood, stel je voor dat ik straks bekenden tegen kom
O nee.Ik vond het altijd super erg dat mijn moeder altijd maar naar de goedkopere winkels moest. Altijd de zeeman of de wibra..!!
Nooit eens de vera moda, de coolcat de h&M en de merk winkels.
We zijn maar een keertje naar h&M geweest toen er uitverkoop was maar dat is lang geleden.
Ik ben onder andere al 15 en ik draag mijn hele leven al goedkope en lelijke kleding. Zelfs mijn schoenen krijg ik bij de schoenenreus..!!
Zo schandalig is dat gewoon. En mijn moeder maar denken dat het goede kwalieteit is ja hoor ze weet zelf dat ik er wel van walg..!!
Al mijn vrienden showen met hun replay broeken d&g shirts en acsesoires en air maxen , nikes, en dan kom ik aan met mijn sloeberkleding. Op school ga ik ook alleen maar om met de nerds, maar dat wil ik niet..
ik wil ook met de populaire meiden.!
hey Chaima , hoorde ik van achter..
Ik draaide me om en zag..

08-08-2006, 20:41



11 keer gekeken en 0 keer Ge-reageerd..
dan kan ik dit topic 0ok Net s0w G0ed sluiten...
maar ik Zal kyKken Wat De M0rgen my Brengt..

08-08-2006, 21:09
ga verder meid 1e fan

08-08-2006, 21:12
hey meid ga verder je verhaal lijkt me we leuk en de fans komen wel vanzelf

bousa from my(K)

08-08-2006, 21:28


ga gauw verderrrrrrrrrrrre
lijkt me een leuk verhaal
boessa juh fan

08-08-2006, 21:33

Aagh Thanks 'K ga Speciaal Fo0r J0eLiej vedr..!!
Maar 0mdat K z0 ga plaats k Eff ''N Kleintje..!!
En Vo0r Morgen Een gr0tere InsAllah..
Shokran schatjes..XX

08-08-2006, 21:47
hey Chaima , hoorde ik van achter..
Ik draaide me om en zag..


Faudel..!!
Ik k0n Mijn ogen niet geloven . faudel is een jongen uit mijn klas, hij probeerde vaak een gesprekje met mij te voeren maar ik geneerde me altijd voor hem..
Hij is zo''n lekkerding, mooie huid strak kapsel en mooie bruine ogen met lange wimpers...en een liefe lach..
soms dacht ik zo; hoe durft hij met mij te praten, oftewel; gezien te worden.??
Hij ging vaak een gesprek met me aan maar ik draaide me gauw terug, en dat merkte hij waarschijnlijk ook well.
maar waarom zag ik hem nu..
Op deze genante moment Ik trilde en ik voelde mij rood worden en mijn tasje was nog wel van de zeeman..!!
damned...
Ik ga weer Chaima ik zie je nog wel op school, zei faudel en hij liep verder.

ooohw ik was kapot...ik durfde hem niet meer aan te kijken de volgende dag hoor je zo op school; chaima haalt de kleren van de zeeman mensen, ja chaima..hhahha vind je het gek??
oohw nog een vernedering kon ik niet aan. Ik keek om me heen en zocht naar mijn moeder. Aah daar kwam ze rennend aan. Snel chaima doorlopen,zei yemma.
mama ben je bezeten ofzo? zei chaima. yemma kwam aanrennen alsof de politie achter haar aan kwam maar ja ik zei maar niks. Onderweg naar huis stopte mijn moeder bij de halte. Ze bleef zo even staren en daarna vroeg ze:
chaima hoeveel kost buskaartje? ik zucht even en keek naar de grond. ik weet niet a yemma, zei ik. yemma liep door.
Een kwartier later kwamen we thuis aan. we waren moe van het lopen ja vind je het gek mijn moeder vond de taxi en bus geldverspilling en baba wou ze niet bellen omdat ze zij dat dat bezine verspilling voor hem was.
dat klopt want baba zeurt altijd over benzine of het gaat te snel op is te duur tazz man ik vind mijn ouders alllijd gierig..
ik gooide de tassen in de huiskamer en rende naar boven.
a chaima naar beneden en zet de prullenbak even buiten!! zei yemma.
ooog en dat nogg..chaima werd soms echt kwaad maar ze kon niet weigeren..en vooral niet tegen baba..
chaima ging naar beneden en pakte haar jas want buiten was het nogal koud..
ze zette even thee voor baba en daarna liep ze via de achtertuin naar buiten...

08-08-2006, 21:49
Dit was het dan morgen ga K VerDr..!!
Sh0kran Vo0r Jullie..!!

XX Yust_Me

08-08-2006, 21:57
Hmm..
Ga gauw verder

08-08-2006, 22:00
Hier meldt zich een nieUwe fan..

08-08-2006, 22:17
Nieuwee fan gaah gauwww verder meiddd
XXX

08-08-2006, 22:18
ga nu verder aub (fan)

09-08-2006, 08:17



Ik ga Nu VerDr..!!
Ik H0uD Fn JuLlie..!! (L)

09-08-2006, 08:36
nieuwe fan en ga veder met eeen heelllllee grote vervolg

09-08-2006, 08:39
chaima ging naar beneden en pakte haar jas want buiten was het nogal koud..
ze zette even thee voor baba en daarna liep ze via de achtertuin naar buiten...


Chaima kon weer de prullenbak buiten zetten, echt iets waar ik een echte hekel aan heb!!
Terwijl ik de prullenbak voorzichtig buitten zet zag ik een jongen langslopen.
Hij komt hier wel vaker langs, volgens mij. Hij is wel erg knap als je hem zo ziet. Hij ziet er super uit, maar ja. Wat moet zo''n lekkere jongen nou met een lelijke boerenmeid als mij,maar toch bleef ik even kijken en blikken werpen.
Toen ik voorzichtig naar hem keek glimlachte hij voorzichtig terug. WOOOW
Zag ik dat nou goed...Hij glimlachte naar me...
ik kon het niet geloven ik werd super rood en ging gauw naar binnen.
Binnen aangekomen zat mijn vader weer te zeuren over zijn medicijnen. A Chaima ga ze halen bij de apotheek snel, zei baba. tazz en alstjebblieft is er niet bij zeker wou ik zeggen maar ik hield me in. ik ging lopend want de apotheek is erg vlakbij.
Terwijl ik naar de apotheek liep hoorde ik stemmen achter me. ik draaide me maar half om en zag die jongen weer met nog een grote groepje. tot mijn verbazing nam hij afscheid en liep mijn kant op. ik schaamde mij dood...zolang hij maar geen contact met mij voert,dacht ik zo.
zelf had ik geen broer of zus dus ik was helemaal nie bekend hierzo. nog maar 2 straatjes lopen en ik ben bij de apotheek,dacht ik zo..ik wil zo snel mogelijk van hem af.
maar achter me hoorde ik snelle voetstappen en toen begon mijn hart harder te kloppen...
shit dacht ik zo maar ik liep haastig verder totdat ik hoorde:
ey meisje stop eens,.
ik draaide me om en zag weer diezelfde jongens als net, alleen nu zag ik hem van dichtbij. hij had een mooie kapsel, met mooie krulletjes, lichtbruine ogen en een gave huid. over zijn kledingstijl is ook niet te klagen.
ik stopte en zei; ja wat is er?
de jongens vroeg mijn naam,maar eigenlijk wou ik hem helemaal niet zeggen. chaima,zei ik zo. en jij? ik heet Faisel ,zei de jongen. en hou oud ben jij wel,zei faisal. ik..ik ben 15,zei ik. ik ben 17,zei faisal. aangenaam ,zei hij zo. ik bleef nog even super verlegen staren....ik begon rood te worden en wist me geen kant uit. maar ik moet gaan ik spreek je nog wel doei..en ik vluchtte zosnel als ik kon de apotheek in.
Yes gehaald..dacht ik zo.
nadat ik de medicijnen gehaald had liep ik terug naar huis ,maar dit keer nam ik een andere weg.stel je voor,zo kom ik hem nog tegen. terwijl ik liep keek ik altijd naar de grond.hey chaima, hoorde ik voor me.ik keek op en zag dat ene joch weer,
hey....faisel..?
ja ..faisel ,zei hij gauw.
heb jij een telefoon nummer? vroeg hij.
telefoon nummer...ik had niet eens een mobiel! mijn ouders vonden dat geld-verspilling . op school vroegen ze dat ook altijd dus ik loog maar dat ik de nieuwste samsung had en dat hij op dit moment kwijt is en dat ik nu de motorola van mijn vader gebruik...
nou dit keer zal ik niet zo snel van hem afkomen,dacht ik zo.
tel is wkijt,zei ik zachtjes.
en heb je dan msn? vroeg faisel. msn...ik had wel msn, fatima had het weleens voor mij gemaakt maar ik ging er nooit op want we hebben geen computer thuis,laat staan internet.!! geldverspilling..mijn vader alweer...
hij zei altijd je kan net zo goed naar de bibliotheek hiernaast gaan daar is het gratis!!
oo wat haat ik hem zo.
ja,ik heb wel msn,zei ik zo. ik probeerde mijn smn te herinneren en ik gaf mijn msn aan hem. maar ik denk niet dat ik zo online kom de pc is kapot,loog ik.
zijn blik verandere maar het kon me echt niet schelen. wat moet hij nou trouwens met iemand als mij. doei,zei ik en liep door naar huis.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30