Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help ik wil bijkomen!!!!!



08-08-2006, 18:07
salaam dames

jah ik weet het de jullie zullen denken is ze gek ofzo maar echt ik wil graag wat bijkomen maar het probleem is het lukt mij niet, ik wil niet van die producten gebruiken ofzo maar op een natuurlijke wijze
ojah een meisje zei me een keer dat er vitaminen bestaan om bij te komen welke zijn dat en waar kan ik ze krijgen??

help me aub
dank je

08-08-2006, 19:10


salaam meis,
ik had dat probleem ook tot mijn 16de, inmiddels wil ik afvallen mdat ik 25 kilo ben aangekomen!!!! Nou dat heb ik gedaan door elke ochtend stevig te ontbijten met 4 boterhammen met hagelslag en boter. En daarna in iedergeval elke 2 uur iets eten, met uiteraard veel calorieën. Ik heb ook een natuurlijk middel gebruikt wat: 'gewichtstoename' heet. Je kunt het kopen bij de tuinen en het is een poeder dat je 3 keer per dag door een bak yoghurt heen moet roeren en opeten. Het is te verkrijgen in verschillende smaken en absoluut niet vies! Het kost 27 euro en je doet er ongeveer anderhalve maand mee. Veel succes!

08-08-2006, 19:33
en die 'gewichtstoename' helpt echt?? hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet??

08-08-2006, 19:42
Nou het duurd wel eventjes, maarja...dat is met alles zo geduld loont meid! Ik zou zeggen, vreet je vol als een gek en dan zie je echt resultaat, alleen niet te veel hele vette dingen anders krijg je een buikje zoals ik nu

08-08-2006, 20:28


Ik dacht dat je wilde bijkomen van het hard werken ofzo...
Je bedoelt dus aankomen...In ieder geval veel koolhydraten eten...

08-08-2006, 20:51
Dieëten werken helemaal niet bij mij.