Bekijk volle/desktop versie : droom over zarqawi rahimullah!



Pagina's : [1] 2 3

08-08-2006, 11:56
Salam aleikoum,

Ik heb gister een zeer merkwaardige droom gehad over zarqawi Rahimullah. Echt een mooie droom. Sobhanallah ik wou alijd meer over hem weten en inneens die droom.

08-08-2006, 16:55



Citaat door zustertje_100:
Salam aleikoum,

Ik heb gister een zeer merkwaardige droom gehad over zarqawi Rahimullah. Echt een mooie droom. Sobhanallah ik wou alijd meer over hem weten en inneens die droom.
Masha'Allah.

Insjallah krijg je een biografie van een van de grootste en moedigste leiders van de jihad in deze tijd.

08-08-2006, 18:14
het was echt mooi broeder. Weet je die ene foto die ze op het nieuws lieten zien? Ik heb hem zo gezien met een glimlach en sobhanallah wat hij zij is zo mooi.

08-08-2006, 19:29

Citaat door zustertje_100:
Salam aleikoum,

Ik heb gister een zeer merkwaardige droom gehad over zarqawi Rahimullah. Echt een mooie droom. Sobhanallah ik wou alijd meer over hem weten en inneens die droom.

Leerde hij je hoe je je zelf moest opblazen of ...? of vertelde hij het geheim dat hij met de Amerikaanse CIA en de Israelische Mossad samenwerkt ? Moge Allah hem verbranden.

08-08-2006, 20:42



Citaat door IraqJayshMahdi:
Leerde hij je hoe je je zelf moest opblazen of ...? of vertelde hij het geheim dat hij met de Amerikaanse CIA en de Israelische Mossad samenwerkt ? Moge Allah hem verbranden.
Moge allah jouw leiden sjiet. Vol met haat zit je.

08-08-2006, 20:44
hij liet zien hoe dat hij niet bang was en streed voor de zaak van allah en wat doen jullie sjieten? De meeste sjieten in irak werken samen met de kuffar om zo hun soenitische broeders te vermoorden.

08-08-2006, 20:44

Citaat door IraqJayshMahdi:
of vertelde hij het geheim dat hij met de Amerikaanse CIA en de Israelische Mossad samenwerkt ?
Wat voor bewijzen heb je hiervoor? wat waren zijn motieven? en belangrijker is waarom Amerika hem dan plat bombardeerd? Want je claim klopt van geen enkele kant als je erover nadenkt.

09-08-2006, 00:01
mooi zarkawie werkt met mossad met wie werk jullie lijders dan..assadr en alhaqiem en assiestaanie zelf de chaitan wilt niet me hen werken ze zijn te vuil voor hem en let goed op de amerikanen gebruiken jullie nu en ze gaan jullie wegwerpen later onthou het goed

09-08-2006, 01:12

Citaat door zustertje_100:
Salam aleikoum,

Ik heb gister een zeer merkwaardige droom gehad over zarqawi Rahimullah. Echt een mooie droom. Sobhanallah ik wou alijd meer over hem weten en inneens die droom.

Masha Allah mooi.
Moge Allah almujahid Zarqawi Jannat alfirdaws schenken...amien

09-08-2006, 01:13

Citaat door abudujana:
mooi zarkawie werkt met mossad met wie werk jullie lijders dan..assadr en alhaqiem en assiestaanie zelf de chaitan wilt niet me hen werken ze zijn te vuil voor hem en let goed op de amerikanen gebruiken jullie nu en ze gaan jullie wegwerpen later onthou het goed


09-08-2006, 01:50

Citaat door Abu_Bakr:
Masha Allah mooi.
Moge Allah almujahid Zarqawi Jannat alfirdaws schenken...amien

Moge Allah hem verbranden, in de 7de hell inshallah.

09-08-2006, 01:50

Citaat door zustertje_100:
Salam aleikoum,

Ik heb gister een zeer merkwaardige droom gehad over zarqawi Rahimullah. Echt een mooie droom. Sobhanallah ik wou alijd meer over hem weten en inneens die droom.
Salaam Alaikum ugtie fie dien

Heeft hij ook met je gesproken in je droom????
zo ja wat heeft ie alemaal gezegd tegen je?

Salaam alaikum wa rahmutulahi wa bareketuhu

09-08-2006, 01:51



Citaat door IraqJayshMahdi:
Moge Allah hem verbranden, in de 7de hell inshallah.

Moge Allah jou leiden..Amien

09-08-2006, 02:13

Citaat door IraqJayshMahdi:
Leerde hij je hoe je je zelf moest opblazen of ...? of vertelde hij het geheim dat hij met de Amerikaanse CIA en de Israelische Mossad samenwerkt ? Moge Allah hem verbranden.
Kijk wie dat zegt een sjiet!!! Lachwekkend


Verraders.

09-08-2006, 03:13

Citaat door Faris:
Kijk wie dat zegt een sjiet!!! Lachwekkend


Verraders.

Kijk wie achter Israel staat en wie tegen Israel vecht , lachwekkend !!
Nawasib, stelletje wahabieten

Pagina's : [1] 2 3