Bekijk volle/desktop versie : Bestolen, opgelicht ???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

08-08-2006, 10:52
Wie van jullie is er weleens bestolen of opgelicht.
En wat doen jullie eraan om het te voorkomen.

Een paar mnd terug is er bij mij man zomaar een bedrag van zijn rekening afgeschreven. Hij heeft het terug laten boeken, we kwamen er toen achter dat er iemand anders met zijn bankreknr spullen online bestelde.
Waarschijnlijk is diegene gegevens tegen gekomen bij het oud papier.
Dus sinds dien letten wij erg goed op wat bij het oud papier komt en wat gelijk de prullenbak in gaat.

08-08-2006, 10:56


wat erg zeg,

ik voel mij opgelicht door mijn rijschool

08-08-2006, 10:58

Citaat door Bintje:
wat erg zeg,

ik voel mij opgelicht door mijn rijschool
gewoon stoppen en een nieuwe zoeken
Als je in dne haag woont dan weet ik wel een goede voor

08-08-2006, 10:59

Citaat door mimi_tangaouia:
Wie van jullie is er weleens bestolen of opgelicht.
En wat doen jullie eraan om het te voorkomen.

Een paar mnd terug is er bij mij man zomaar een bedrag van zijn rekening afgeschreven. Hij heeft het terug laten boeken, we kwamen er toen achter dat er iemand anders met zijn bankreknr spullen online bestelde.
Waarschijnlijk is diegene gegevens tegen gekomen bij het oud papier.
Dus sinds dien letten wij erg goed op wat bij het oud papier komt en wat gelijk de prullenbak in gaat.
Ooh wat erg, zo zie je maar dat je bankafschriften of andere bankpapieren altijd helemaal moet fijn scheuren voordat je ze weggooid!!

Mimi tangaouai: Ik zie bij je ot een zwangerschapsbanner, ben je weer in verwachting van een baby????


08-08-2006, 11:01



Citaat door Shereen23:
Ooh wat erg, zo zie je maar dat je bankafschriften of andere bankpapieren altijd helemaal moet fijn scheuren voordat je ze weggooid!!

Mimi tangaouai: Ik zie bij je ot een zwangerschapsbanner, ben je weer in verwachting van een baby????

Bankafschriften gooien wij nooit weg want die moet je vijf jr bewaren.
Stel dat de belastingsdienst wat van je opvraagt, kreeg ik mee als tip van me vriendin die bij de abn werkt.

Waarschijnlijk stond het reknr vermeld op iets anders

08-08-2006, 11:02

Citaat door mimi_tangaouia:
Bankafschriften gooien wij nooit weg want die moet je vijf jr bewaren.
Stel dat de belastingsdienst wat van je opvraagt, kreeg ik mee als tip van me vriendin die bij de abn werkt.

Waarschijnlijk stond het reknr vermeld op iets anders
mimi waarom zie ik je banner maar voor de helft?

08-08-2006, 11:02

Citaat door Zina-Sabrina:
Zoiets heeft iemand ook meegemaakt,het erge ervan was dat haar
xbeste vriendinx een rekening betaalde en haar rekeningnummer op gegeven had.Dit was een blanco accpetgiro en zij kwam elhamdolilah achter wie het gedaan had.Dit is 2x gebeurd..echt een duivelinactie wie komt er nou op zoiets en wie is nou zo achterlijk dat ze denken dat niemand dat in de gaten gaat krijgen

Dus dames altijd goed jullie afschriften nakijken
Gelukkig waren het geen bekende. Maar we weten wel naar welk adres de levering is gegaan. Me man is daar ook geweest maar er deed zo een tokkie open dus me man wist gelijk hoe laat het was.
Hij heeft aangifte gedaan

08-08-2006, 11:03

Citaat door Voorbijgangster:
Ik had vanochtend een broodje toasti gemaakt. Ik ging even weg en kwam terug en weg was mijn toasti .
Rá rá, wie zou mijn broodje nou gestolen kunnen hebben?


Antwoord: Een bolle met van die dikke worstvingers












Is dit geldig? Ik voel me namelijk ook opgelicht en bestolen...
Eten is me namelijk heel dierbaar..
wat een drama zeg

08-08-2006, 11:04

Citaat door waterlelie:
mimi waarom zie ik je banner maar voor de helft?
omdat ik ook een ander plaatje in me ot heb staan over palestina. Dat vindt ik ff nu belangrijker dan me banner

08-08-2006, 11:06

Citaat door mimi_tangaouia:
omdat ik ook een ander plaatje in me ot heb staan over palestina. Dat vindt ik ff nu belangrijker dan me banner
mimi gefeliciteerd met je zwangerschap!!

08-08-2006, 11:06

Citaat door Zina-Sabrina:
aangifte had ik ook zeker gedaan of het nu een bekende was of niet.Bij haar was het zo dat acceptgiro van een ander stad kwam en wel bij de bank was gegooit waar zij woont..dat vonden ze ook vreemd ze hebben gelijk achterhaald wie en wat en kregen het adres en ja hoor gelijk wisten ze welke bnedem het gedaan had
dumpen die handel

08-08-2006, 11:07

Citaat door mimi_tangaouia:
Wie van jullie is er weleens bestolen of opgelicht.
En wat doen jullie eraan om het te voorkomen.

Een paar mnd terug is er bij mij man zomaar een bedrag van zijn rekening afgeschreven. Hij heeft het terug laten boeken, we kwamen er toen achter dat er iemand anders met zijn bankreknr spullen online bestelde.
Waarschijnlijk is diegene gegevens tegen gekomen bij het oud papier.
Dus sinds dien letten wij erg goed op wat bij het oud papier komt en wat gelijk de prullenbak in gaat.
Een vriend van mijn man, die wilde op vakantie met zijn vrouw en kinderen en wilde hij zijn spaar geld gaan pinnen, bleek het er niet meer op te staan. Het was een groot bedrag en de bank kon er niets aan doen. Ze hadden het over dat er een groot groep polen door het land raast en banken besteelt. Hoe ze aan zijn pincode kwamen Allahoe a'lem

Kun je ook zonder handtekening iemands rekening plunderen?? God wat erg, leef volgens mij in de middeleeuwen met mijn kop. Ik gooi weleens acceptgiro's met rekeningnummers weg, ik scheur ze door midden en klaar.
Ook online dingen bestellen moeten ze toch eerst een goedkeuring aan de rekeninghouder zenden??

Alhamdoulillah doen wij bijna alles automatisch betalen, en zo min mogelijk via acceptgiro's.

08-08-2006, 11:07



Citaat door mimi_tangaouia:
omdat ik ook een ander plaatje in me ot heb staan over palestina. Dat vindt ik ff nu belangrijker dan me banner
aha op die manier....

08-08-2006, 11:07
Hoort deze topic niet bij het onzinhoekje, net zoals de mijne deze ochterd werd geplaatsd

Vroeg het me effe af.


En nee ben nog niet bestolen of opgelicht hmdl

08-08-2006, 11:07
erg hoor, en eng gelukkig kun je tegenwoordig terug laten storten.

ja en dames pas ook op als je gebruik maakt van openbare computers als je ergens je gegevens invult

mimi heeft de politie nog iets gedaan?

En nee kom niet uit den haag

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10