Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie Keek Er Naar De Turkse Serie "asmali Konak"

Pagina's : [1] 2

Hafida87
08-08-2006, 01:52

die iedere zaterdag op nederland3 werd(word) afgespeeld al 2zaterdagen achtereen niet werd afgespeeld:traan1: weet iemand er hier meer over of 't nog wel word trg gespeeld of misschien op een ander post word afgespeeld:D

sweetynaoual
08-08-2006, 16:43
j aman ik keek hem ook egt leuk, ik heb het nie zo met turkse taal enz en keek nooit naar turkse films ofzo . maar dit had iets en ik w8 nog steeds elke zaterdag ik wordt waker als eerste wat ik doe is kijke of die serie op tv is

Hafida87
09-08-2006, 01:39
j aman ik keek hem ook egt leuk, ik heb het nie zo met turkse taal enz en keek nooit naar turkse films ofzo . maar dit had iets en ik w8 nog steeds elke zaterdag ik wordt waker als eerste wat ik doe is kijke of die serie op tv is Hahaha ja amai zeg dat wel,kw8te zelfs tot 't stipt 13.30 was om 't te zien en niemand mocht voor de tv staan zo erg was 't en eerlijk gezegd kmis die serie wel en zeker die Seymen:wow: (ozcan deniz).khoooooooop dat ie trg komt echt waar!laat mij iets weten als ie ergens anders afspeelt ofso en ik zal 't zelfde doen:D ;)

Hafida87
09-08-2006, 01:42
haha is wel grappig die serie ik heb volgens mij zo een 3 afleveringen gezien!! ja amai dan weet je nie hoeveel afleveringen je hebt gemist,kheb 1aflevering gemist voor de rest volgde ik em iedere zaterdag:D echt waar maar die film is gwn af:maf2: en die man Seymen(ozcan deniz):love:

MadMonkey
09-08-2006, 10:58

As the Turk turns

bouchragiechel
09-08-2006, 11:07
2 zaterdagen niet geweest .........ha en ik dacht dat ik ze gemist had wat een geluk zeg!!!!! Ja vind het ook een leuke serie, ik ga expres vroeg het middag eten klaar maken voor mn gezin en als mn man thuis komt van werk moet hij maar lekker zelf opscheppen(ik ben dan druk bezig met kijken) Zelfs mijn dochtertje van 5 vind het leuk(komen geen vieze dingen in voor)dus kijken we samen. Misschien een zomerstop ofzo? ik hoop dat jullie me op de hoogte houden hierover oke? groetjes Bouchra

lady_dinja
09-08-2006, 13:45
As the Turk turns :lol: mafketel:maf2:

mocro_meisje
09-08-2006, 13:54
wanner komt ie weer

sol_y_mar
10-08-2006, 00:07
Ze hebben nu een zomerstop, vanaf oktober is het weer op tv!

Hafida87
10-08-2006, 21:40
2 zaterdagen niet geweest .........ha en ik dacht dat ik ze gemist had wat een geluk zeg!!!!! Ja vind het ook een leuke serie, ik ga expres vroeg het middag eten klaar maken voor mn gezin en als mn man thuis komt van werk moet hij maar lekker zelf opscheppen(ik ben dan druk bezig met kijken) Zelfs mijn dochtertje van 5 vind het leuk(komen geen vieze dingen in voor)dus kijken we samen. Misschien een zomerstop ofzo? ik hoop dat jullie me op de hoogte houden hierover oke? groetjes Bouchra :lol: oooh nee bij mij ook in 't begin zei mn moeder steeds waar kijk jij nu naar maar na een tijdje keer ze gwn zelf mee:D Ik hoop ook dat 't gwn een zomerstop is;) Klaat jullie zeker iets weten als ie trg is JULLIE ook hé!!!

Hafida87
10-08-2006, 21:42
Ze hebben nu een zomerstop, vanaf oktober is het weer op tv! Ik hoop 't;) :D . want kben echt benieuwd naar de andere afleveringen want das de bekenste film in Turkjie!!!

Duygu
15-08-2006, 23:14
bekenste film in turkije? d8 het niet he

Hafida87
16-08-2006, 11:49

bekenste film in turkije? d8 het niet he niet dan:confused: heeft mn vriendin toch gezegd,:maf2: enjah kzou er niet van verchieten wel een verslaafd serie:D

Hafida87
16-08-2006, 11:50
bekenste film in turkije? d8 het niet he weet jij dan mssn of ie nog trg komt of niet!!!!:rolleyes:

Nieuwsgierigerd
16-08-2006, 12:12
IS er iemand die zo vriendelijk wilt zijn om een pm te sturen naar een willekeurige moderator op marokko.nl en wilt vragen voor mij waarom ik niet kan: - pm-en - nieuwe onderwerpen starten - mensen quoten?? Ik ben diegene echt dankbaar!! Want dit is echt kapot irritant reageren hiero!

Pagina's : [1] 2