Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 9 kilo kwijt in 6 weken....?



Pagina's : 1 [2]

07-08-2006, 21:47

Citaat door Voorbijgangster:
Ik moet dat boek ook maar eens gaan aanschaffen, anders ben ik binnenkort te bewonderen bij ''Wat je eet ben je zelf''
De7ektinie....

ik word hier vreemd aangekeken "wat lach je naar een scherm "


08-08-2006, 17:55


Hoi meiden,

Tja, wat kan ik zeggen....zo ziet een gemiddelde dag er ongeveer uit...

Maandag:
ontbijt tussen 8 en 9 uur 250 gram magere yoghurt
tussendoortje tussen 11 en 12 ---> een appel
Lunch---> twee volkoren boterhammen met halva en kaas
tussendoortje --> een banaan en een kiwi
avondeten --> 75 gram vlees of vis....rouwkost zoveel als je wilt.....200 gram aardappelen en 200 gram kool
savond mag je bijvoorbeeld een speculaas of een ander koekje...

De volgende dag is weer helemaal anders....

Alle producten zijn gewoon bij de supermarkt te halen en ze zijn niet duur...
In het boekje staan alle producten bij naam, zoals optimel en hero halva jam..

Het is echt makkelijk....je merkt niet eens dat je aan het lijnen bent, door die tussendoortjes heb je echt geen last van een knorrende maag...

En het is zo motiverend wanneer je na een week op de weegschaal gaat staan. Tevens doet ze er echt goeie adviezen bij en ontkracht ze allerlei sprookjes, zoals dat je door teveel brood dik zou worden, of dat melk slecht is voor je dieet..

Voor mezelf is het een succes, ik hoop dan ook dat ik niet na een tijdje weer op hetzelfde gewicht zal zitten.


Liefs,
Ali

08-08-2006, 18:21
Hmmz, ik ga morgen eens langs zo'n AKO en het aanschaffen. SoeSoe needs to loose some weight!


08-08-2006, 19:29
goed van je meid!!!

en voor alle andere meiden succes..

08-08-2006, 20:53


ik heb het boekje vandaag aangeschaft! ik hoop op dezelfde resultaten als alabama

ik laat het jullie over een paar weekjes wel weten... als deze topic nog bestaat tenminste!

08-08-2006, 20:55
is die boek ook in belgie te koop?

08-08-2006, 20:58
dat weet ik niet, maar misschien kan je even kijken op de site www.sonjabakker.nl

wellicht kan je 'm ook via internet bestellen, of anders een kennis of familielid in Nederland vragen om 'm voor je op de bus te doen, want het is maar een dun boekje.. succes

08-08-2006, 21:16
Hoi,

IK doe niet echt aan sport, al zeg ik een jaar lang dat ik het 'echt nu ga doen'....

wat ik wel doe....wanneer mijn man aan het werk is....doe ik minimaal een half uurtje marokkaans dansen op muziek...


I like to shake.....en volgens mij heeft het echt geholpen....gewoon keihard muziek....en shaken die handel....


liefs,
Ali

09-08-2006, 06:35
zit te twijfelen om hieraan mee te gaan doen in combinatie met sport

Ik ben vorig jaar 15 kg kwijt geraakt met south beach maar in de loop van het jaar is er wel wat kg aan terug gekomen . Wil nu weer wat kwijt want voel me daardoor beter.

South beach is me goed bevallen maar kost je toch heel wat meer geld en echt je moet zeer creatief zijn en daar heb ik effe geen zin in hihihihihihi

een vriendin van me heeft het ook een weekje gedaan en was al in 1 week 3 kg kwijt . Dus ik denk er nog effe over na of ik met jullie mee ga doen .

Ik denk oook dat het belangrijk is dat we elkaar motiveren.

Ik wil vooral dat me kleren die ik vorig jaar heb gekocht weer lekker gaan zitten hihihihihihi dat is mijn motivatie en het liefst inshallah voor de ramadan

09-08-2006, 07:02
ik ben ook op dieet gegaan met suc6 gelukkig

op een dag vroeg iemand aan mij : hey heb jij twee broeken aan ? ik zo : nee hoezo ?? hij : nee gewoon je bent gewoon wat "voller" dan eerst. toen dagt ik bij me zelf :ENOUGH nu ben ik 6 kilo lichter

09-08-2006, 13:16
So dit komt zo op het goede moment. Ik ben ook bezig met het verliezen van een paar kilo's. Ik ben 1.65 en weeg 62 kilo. Ik wil naar de 58 kilo. Ik fiets nu sinds begin deze week elke dag in totaal 24 km. Ik ga dit boek aanschaffen, en wel morgen tijdens de koopavond. Want ik werk tot 5.....

Dames die meedoen laat wekelijks weten hoe het bevalt en je resultaten zo houden we de topic levend

09-08-2006, 13:36
Heet dat boek niet bereik je ideale gewicht? ]
http://www.sonjabakker.nl/?page=boek

Weekmenu 1



Pagina's : 1 [2]