Bekijk volle/desktop versie : Kom op dan ! laat mij sterven als een martelaar..[ video]



Pagina's : [1] 2

07-08-2006, 16:53



http://t inyurl.com/fcjlh { verwijder de spatie tussen de '-t en - i bij tin yurl om de film te kunnen checken}

07-08-2006, 17:11


Ga dan in plaats van dat 90 keer vanaf je computertje te verkondigen

07-08-2006, 17:12

Citaat door Patrick.:
Ga dan in plaats van dat 90 keer vanaf je computertje te verkondigen
Dat is de titel van de video imbeciel.

07-08-2006, 17:15

Citaat door Zarqawi anna:
Dat is de titel van de video imbeciel.
Welke video, nep-jihadi

07-08-2006, 17:17



Citaat door Patrick.:
Welke video, nep-jihadi
die waarin je hoofd wordt afgehakt o kruisaanbidder. : )

07-08-2006, 17:18

Citaat door Zarqawi anna:
die waarin je hoofd wordt afgehakt o kruisaanbidder. : )
Oh dus je opent een topic waarin je beweert een video te tonen die niet bestaat. Heb je tijd over of zo, o steenaanbidder

07-08-2006, 17:30

Citaat door Patrick.:
Oh dus je opent een topic waarin je beweert een video te tonen die niet bestaat. Heb je tijd over of zo, o steenaanbidder
het is maar een trailer O Kruisaanbidder. : )

07-08-2006, 17:31

Citaat door Zarqawi anna:
het is maar een trailer O Kruisaanbidder.
Het zijn een paar foto's, o steenaanbidder. Steenaanbidder zou toch het verschil moeten weten tussen een gif-bestand en een videobestand

07-08-2006, 17:34

Citaat door Patrick.:
Het zijn een paar foto's, o steenaanbidder. Steenaanbidder zou toch het verschil moeten weten tussen een gif-bestand en een videobestand
O Kruisaanbidder een film bestaat uit plaatjes die elkaar snel opvolgen.

Ik heb het idee dat je in je kruis ben blijven steken. : )

07-08-2006, 17:36

Citaat door Zarqawi anna:
O Kruisaanbidder een film bestaat uit plaatjes die elkaar snel opvolgen.

Ik heb het idee dat je in je kruis ben blijven steken. : )


Dan stamt je film uit de ijstijd, o steenaanbidder

Volgens mij ben je met je kop te hard tegen je steen aangeknald. Foto's voor een film verslijten, bijna net zo absurd als het aanbidden van een kei

07-08-2006, 17:41

Citaat door Patrick.:


Dan stamt je film uit de ijstijd, o steenaanbidder
het principe is nog steeds hetzelfde o Kruisaanbidder.


Citaat:
Volgens mij ben je met je kop te hard tegen je steen aangeknald. Foto's voor een film verslijten, bijna net zo absurd als het aanbidden van een kei
Je lijkt wel vastgenageld in je stompzinnigheid...moet ik je met een sop azijn effe wakkerschudden : )...Is er iets absurders dan een Kruis aanbidden en geloven dat je schepper uit de vagina van een vrouw is ontsproten? : )

07-08-2006, 17:44

Citaat door Zarqawi anna:
het principe is nog steeds hetzelfde o Kruisaanbidder.
Geenszins, steenaanbidder. Een film heeft een frequentie van milliseconden. Kom op, steenaanbidder, tel de frequentie van je eigen 'film'

Steenaanbidder vind een foto-album dus ook een film


Citaat door Zarqawi anna:
Je lijkt wel vastgenageld in je stompzinnigheid...moet ik je met een sop azijn effe wakkerschudden : )...Is er iets absurders dan een Kruis aanbidden en geloven dat je schepper uit de vagina van een vrouw is ontsproten. : )
Ach, wat schattig. Steenaanbidder ontploft. Mijn schepper is niet uit een vagina ontsproten. Ben je echt zo dom en ontwetend of is dat traditie bij nep-jihadi's

07-08-2006, 17:49



Citaat door Patrick.:
Geenszins, steenaanbidder. Een film heeft een frequentie van milliseconden. Kom op, steenaanbidder, tel de frequentie van je eigen 'film'

Steenaanbidder vind een foto-album dus ook een film
Als je maar de frequentie verhoogt kunnen we daar inderdaad technisch over spreken. : )




Citaat:
Ach, wat schattig. Steenaanbidder ontploft. Mijn schepper is niet uit een vagina ontsproten. Ben je echt zo dom en ontwetend of is dat traditie bij nep-jihadi's
Kwam jezus ( jou god) volgens jou niet uit de buik van maria? Kvraag me af welke Hollywood bijbelverfilming jij hebt gezien O Kruisaanbidder...

p.s: Ik vermaak me prima hier terwijl ik je aan je Kruis vastnagel : )

07-08-2006, 17:52

Citaat door Zarqawi anna:
Als je maar de frequentie verhoogt kunnen we daar inderdaad technisch over spreken. : )
En de mate waarin die foto's een logisch verloop in de tijd hebben. Twee voorwaarden voor een film en beide niet aanwezig. Een collage is geen film, niet eens een technisch detail maar gewoon een feit


Citaat door Zarqawi anna:
Kwam jezus ( jou god) volgens jou niet uit de vagina van maria?

Ik vermaak me prima hier : )
Mijn God bevindt zich in de hemel. Jezus is mijn god niet, Jezus aanbad mijn God.

Mooi, ik vermaak me ook prima. Altijd amusant als een steenaanbidder mededelingen gaat doen over mijn religie

07-08-2006, 17:56

Citaat door Patrick.:
En de mate waarin die foto's een logisch verloop in de tijd hebben.
bron? : )


Citaat:
Twee voorwaarden voor een film en beide niet aanwezig. Een collage is geen film, niet eens een technisch detail maar gewoon een feit
Ik vind de film heel logisch. Klik op de link .




Citaat:
Mijn God bevindt zich in de hemel. Jezus is mijn god niet.
Dit is blasfemie volgens jou Kruisaanbiddersleer !!


Citaat:
Mooi, ik vermaak me ook prima. Altijd amusant als een steenaanbidder mededelingen gaat doen over mijn religie
Ik vermaak me ook altijd plezierig wanneer ik zie dat een Kruisaanbidder verstrikt raakt in zijn Kruis . : )

Pagina's : [1] 2