Bekijk volle/desktop versie : wie herkent dit????????



17-06-2003, 23:57
een familielid helpen die hier "op vakantie" is daar krijg je alleen maar spijt van...want je krijgt alleen maar stank voor dank!!!

(en een hoop gezeik!)

18-06-2003, 00:13


mensen op vakantie meenemen... dat brengt pas gezeik met zich mee!!

18-06-2003, 00:15

Citaat:
Origineel gepost door Chatefemqemamu
mensen op vakantie meenemen... dat brengt pas gezeik met zich mee!!
ja dat ken ik.......dat doe ik ook nooit meer!!

18-06-2003, 00:19
Het is tegenwoordig zoiezo stank voor dank, van wie dan ook... Maar daar moet je niet naar kijken. Als jij iets goeds wilt doen, moet je dat gewoon doen en niet kijken of je er iets voor terugkrijgt. Je doet het allemaal voor ALLAH swt, en ZIJN beloning is veel beter en groter dan die van de mens....

18-06-2003, 00:26



Citaat:
Origineel gepost door nadia_el3
Het is tegenwoordig zoiezo stank voor dank, van wie dan ook... Maar daar moet je niet naar kijken. Als jij iets goeds wilt doen, moet je dat gewoon doen en niet kijken of je er iets voor terugkrijgt. Je doet het allemaal voor ALLAH swt, en ZIJN beloning is veel beter en groter dan die van de mens....
iik hoef er ook niets voor terug. Ik help mensen niet om er iets voor te krijgen hoor

maar als je iemand helpt en diegene gaat ook nog eens slecht over jou en je familie praten....daar kan ik echt pissed om worden

18-06-2003, 00:39

Citaat:
Origineel gepost door nadia_el3
Het is tegenwoordig zoiezo stank voor dank, van wie dan ook... Maar daar moet je niet naar kijken. Als jij iets goeds wilt doen, moet je dat gewoon doen en niet kijken of je er iets voor terugkrijgt. Je doet het allemaal voor ALLAH swt, en ZIJN beloning is veel beter en groter dan die van de mens....
SCHITTERENDE WOORDEN

18-06-2003, 00:43

Citaat:
Origineel gepost door NoordAfrikaan
SCHITTERENDE WOORDEN
Dank je.. heb ik van mijn ouders meegekregen, alhamdulillah

18-06-2003, 00:47

Citaat:
Origineel gepost door SaraZena
iik hoef er ook niets voor terug. Ik help mensen niet om er iets voor te krijgen hoor

maar als je iemand helpt en diegene gaat ook nog eens slecht over jou en je familie praten....daar kan ik echt pissed om worden
Was niet persoonlijk bedoelt lieverd, het was eigenlijk algemeen bedoelt.. En ik weet wel wat je bedoelt, heb het zelf ook vaak meegemaakt, maar alhamdulillah, ik krijg er nooit spijt van, wat ze me ook aandoen.....

18-06-2003, 01:35
oneens.......

18-06-2003, 09:02
ja wallah iela stank voor dank

18-06-2003, 19:36
goed gesproken nadia_el3


18-06-2003, 19:58
tes te zien met wie

vind ik