Bekijk volle/desktop versie : Intresse in Houssein Kharja



Pagina's : [1] 2

07-08-2006, 10:48
Fiorentina volgt Houssein Kharja, maar of AS Roma met Fiorentina tot een akkoord is gekomen is nog niet bekend.....

07-08-2006, 13:40


tazz hij moet bij AS Roma blijven mna

07-08-2006, 13:43

Citaat door jaouadovic:
tazz hij moet bij AS Roma blijven mna
Fiorentina word nep, Toni zal weggaan...

07-08-2006, 15:05

Citaat door Master_Mocro:
Fiorentina volgt Houssein Kharja, maar of AS Roma met Fiorentina tot een akkoord is gekomen is nog niet bekend.....
Dit verhaal is uit de duim gezogen.
Omdat kharja was gehuurd van tarnana en niet gekocht dus moet fiorentina met tarnana praten

07-08-2006, 18:04



Citaat door _temsamane_:
Dit verhaal is uit de duim gezogen.
Omdat kharja was gehuurd van tarnana en niet gekocht dus moet fiorentina met tarnana praten
Ewa dan is er wat mis met mijn vertaling, want ik heb het van een Arabisch artikel

07-08-2006, 22:51

Citaat door Master_Mocro:
Ewa dan is er wat mis met mijn vertaling, want ik heb het van een Arabisch artikel
Dan heeft de schrijfer van die artikel het uit zijn duim gezogen

08-08-2006, 18:43

Citaat door _temsamane_:
Dan heeft de schrijfer van die artikel het uit zijn duim gezogen
Ik denk toch eerder dat er wat mis is met mijn vertaling, want het is een Marokkaans Voetbal Tijdschrift waar het in staat

08-08-2006, 18:56

Citaat door Master_Mocro:
Fiorentina word nep, Toni zal weggaan...
Toni blijft wel.....

08-08-2006, 19:01

Citaat door xxhananexx:
Toni blijft wel.....
Ja ik lees het ook net op vi.nl

Een paar dagen geleden gaf hij toe weg te willen..

12-08-2006, 20:23

Citaat door Master_Mocro:
Ik denk toch eerder dat er wat mis is met mijn vertaling, want het is een Marokkaans Voetbal Tijdschrift waar het in staat
Mag ik dan misschien een link?

12-08-2006, 22:47

Citaat door Master_Mocro:
Fiorentina volgt Houssein Kharja, maar of AS Roma met Fiorentina tot een akkoord is gekomen is nog niet bekend.....
dat is wel mooi maar hij zit toch op de bank

16-08-2006, 16:20
houssine Kharja zei gisteren met een interview met 2m dat er heel veel belangstelling voor hem is zowel clubs in de Serie A en Franse Ligeu1 clubs, maar hij zelf denkt te blijven bij As Roma omdat hij toch van de Champion Leauge wil proeven en zich in de basis zal gaan vechten bij Roma, de coach heeft hem al verteld hem erbij te willen hebben.

Zairi gaf aan nog clubloos te zijn, maar zeker wel een transfer zal gaan maken, hij zei als hij nix vind in het buitenland er 3 Franse Ligeue1 clubs staan te wachten op een contract. Genoemd werden AS Nancy, St Ettiene en Toulouse.

Mbark Boussoufa was zeer blij om spelers als Chamakh, Zairi, Hadji, Kharja, Safri enz te zien en zei nu pas het nationale team gaat beginnen te flammen.

16-08-2006, 18:40



Citaat door _temsamane_:
Dan heeft de schrijfer van die artikel het uit zijn duim gezogen
meskien

16-08-2006, 21:08

Citaat door atoombom1:
meskien
Moet ik nu huilen omdat ik 1 letter verkeerd heb geschreven.
Jij bent hier de meskien, je hebt vast geen leven dus ga je schrijffouten zoeken

16-08-2006, 21:23
wat housine kharja hij is nieks,nul,ziro,weg er mee

Pagina's : [1] 2