Bekijk volle/desktop versie : Hoe meer je vraagt voor je 'saddak', des te meer je gewaardeerd wordt door.....



06-08-2006, 16:28
...je man en schoonfamilie.


Sommige mensen beweren van wel....

Wie denkt hier ook zo over??

En zijn er ook mensen onder ons die geen 'negatieve' gedachten (...dus niya) hebben.. en een zo bescheiden mogelijk bedrag vragen... Denk aan 1000 tot 1500 euro????


Zelf ga ik voor de 2e optie... Allah is met de mensen die niya hebben..

06-08-2006, 16:57


ik heb nog nooit gehoord dat mensen van de eerste stelling uitgaan. ik ben ook voor de 2de stelling.

06-08-2006, 17:53
Er zijn mensen die zo denken... en vragen daarom extra veel!!

Raar he?

07-08-2006, 12:14
Nee hoor zeker niet, mensen kijken naar je gedraag en niet naar je sadak [/FONT" -->




Citaat door mirjamietje:
o mij god we leven echt in de omgekeerde wereld!
Dit is de grootste onzin die ik gelezen heb.
IK heb zoiezo weinig bruidsschat gekregen omdat ik dat niet wou! ik wil het speciaal besteden aan me koophuis vind ik veel belangrijker!

Wordt ik daar door minder gewaardeerd??? Neeee

07-08-2006, 12:45


Op het moment dat je jezelf een bepaalde waarde toe kent voor bv een bruidsschat ben je geen mens meer maar een product van een verotte maatschappij

07-08-2006, 12:45
ik vind het onzin idd...als mij man mij niet meer dan 1000 kan geven vind ik het echt geen enkel probleem ..denja henja het gaat mij niet om het geld..maar om hem en zijn liefde...wis jullie dat sadak wat in het echte arabisch foesha elmahr heet niet persee ged hoeft te zijn...

het wordt steeds erger....wat was de bruidschat van jullie moeders en omas...???vraag het eens aan hun..