Bekijk volle/desktop versie : nu op ned3



Pagina's : [1] 2

06-08-2006, 12:56
documentaire over moslimvrouwen, is wel herhaling

06-08-2006, 12:57


thanks! ben aan het kijken

06-08-2006, 13:41

Citaat door oemmieF:
documentaire over moslimvrouwen, is wel herhaling


Ik heb echt moeten lachen toen dat konijn ontsnapte.... en was een mooi moment toen die zuster de shahada aflegde....

06-08-2006, 14:41
Was mooie docu,
Ik kreeg helemaal kippenvel toen die zuster de shahada aflegde, echt mooi was dat om te zien.
Weet iemand trouwens waar ik de anasheed kan vinden die een van de meisjes liet horen. Ik had het al eerder gehoord, maar ik zou het graag aan een goeie vriend van mij laten horen. Ik heb het gevoel namelijk dat hij in staat zou zijn zich te bekeren naar de islam. Daarom zou ik hem dit willen laten horen als motivatie.

06-08-2006, 14:50


Salamoe alalykoem

Heb het helaas gemist. Waar ging het over als ik zo vrij mag zijn....

06-08-2006, 15:07
ik had toch medelijden met die ouders, ze hadden het geaccepteerd maar in hun ogen zag je dat ze het gevoel hadden dat ze een dochter waren kwijtgeraakt.

de andere oma die vertelde over haar kleinzoon die haar confronteerde met het wijn vond ik te nonchalant omgaan ermee. ze kan het toch gewoon in de kast wegleggen zonder dat dat kind het ziet?

het leek even of ze hoopte dat ze haar dochter via haar kleinzoon terug zou kunnen krijgen als haar kleinzoon wat minder moslim werd.

maar de bruiloft op het laatst was heel ontroerend en die nsarr op haar gezicht, heel gelukkig.

ik hoop echt dat ze een goede man heeft getroffen, niets zo erg dat zo een sterke persoon in het huis valt van een onwaardige man die haar geloof zwaar op de proef stelt.

06-08-2006, 15:14
Ik vond die ene meid die zegmaar ging dansen voor de camera een beetje ' vaagjes' omdat ze t steeds had over dat haar man moet accepteren dat ze NLer is enzo.. Hebben jullie dat kunnen volgen? Ik heb zegmaar niet vanaf het begin gekeken, maybe is er meer verteld?? De rest kreeg ik echt kippenvel van, vooral die naar Mekka is gegaan, en terug kwam met niqaab..

machallah..

06-08-2006, 15:18
toen ze danste had ik ook even het idee dat ze de camera niet meer voelde.

ik denk dat ze dat zegt dat zij haar identiteit als nederlandse wil behouden, niets mis mee waardoor je in mijn opinie juist het verschil tussen het geloof en de tradities van je evt. niet-nederlandse man makkelijk ziet.

06-08-2006, 15:24
ja maar ze reageerde zo 'agressief' dr over.. als eenmaal dat onderwerp ter sprake kwam begon ze haar stem te verheffen.. ik begrijp wel wat ze bedoelt, maar als buitenstaander denk ik nu dat haar man haar voor 100% wilt laten veranderen. Dus ook haar achtergrond

06-08-2006, 15:25

Citaat door benisaid:
ja maar ze reageerde zo 'agressief' dr over.. als eenmaal dat onderwerp ter sprake kwam begon ze haar stem te verheffen.. ik begrijp wel wat ze bedoelt, maar als buitenstaander denk ik nu dat haar man haar voor 100% wilt laten veranderen. Dus ook haar achtergrond
was ze al getrouwd overigens?

06-08-2006, 15:27
zoiets had ik begrepen..

06-08-2006, 15:29
dan zal haar bijdrage wel vermengd zijn met haar eigen situatie op dat moment, dat ze iets heftiger reageert dan dat ze met volle verstand zou doen.


wij vrouwen zijn nu eenmaal emotioneler ingesteld.

06-08-2006, 15:31


zeg dat wel
hormonen slaan snel op hol!!!

06-08-2006, 15:33
te weinig testosteron die het in toom kan houden denk ik

22-08-2006, 11:06

Citaat door Faduma:
Was mooie docu,
Ik kreeg helemaal kippenvel toen die zuster de shahada aflegde, echt mooi was dat om te zien.
Weet iemand trouwens waar ik de anasheed kan vinden die een van de meisjes liet horen. Ik had het al eerder gehoord, maar ik zou het graag aan een goeie vriend van mij laten horen. Ik heb het gevoel namelijk dat hij in staat zou zijn zich te bekeren naar de islam. Daarom zou ik hem dit willen laten horen als motivatie.

weet niemand dat??

Pagina's : [1] 2