Bekijk volle/desktop versie : vraagje vruchtbaarheid



06-08-2006, 11:53
hOI

Ik had ff een vraagje voor een vriendin van mij ...zij heeft 4 jaar geleden een miskraam gehad maar nu wil ze maar niet zwanger worden ze is toen 3 keer naar de gynacologe geweest als extra controle daarna niet meer alleen nu raakt ze maar niet zwanger

kan het dat ze onvruchtbaar is?nee toch anders had ze ook nooit een miskraam gehad toch?

ze maakt zich zo zorgen en durf niet naar de dokter omdat ze geen slecht nieuws wilt horen ze heeft al zoveel meegemaakt en die miskraam zit haar nog steeds geestelijk dwars ..het was inb de stad op koopavond die schande enz

06-08-2006, 12:48


ze moet de "schande" van zich afzetten, er is geen sprake van schande, het was elmekteb dat het op dat moment moest gebeuren en zij was op dat moment in de stad.

ze MOET naar de dokter dan weet ze wat het probleem is en kan ze gericht eraan werken.

thuis blijven kniezen helpt niet

op dit soort momenten MOET je gewoon streng zijn voor jezelf en handelen met je verstand

06-08-2006, 12:52
Waarom schande... het was idd al makteb. Maar als ik haar was zou ik toch maar naar de dokter gaan om meer zekerheid te krijgen...
Moge Allah hun een kindje schenken inshaAllah..

06-08-2006, 13:06
schande omdat ze miskraam heeft gehad

sommige mensen sporen echt niet sorry

06-08-2006, 15:51


niet omdat ze het kindje heeft verloren maar ze stond midden in een winkel toen ze het gevoel had dat ze ehel erg moest plassen en toen stroomde het bloed langs haar benen zei zon vrouw nog zou je dat niet omruimen

dank je meiden voor de reacties vind het zo zielig voor haar dat ze nog steeds die vrees in haar heeft hamdouillah haar man heeft veel geduld

maar ze is toch wel vruchtbaar anders was dit toch nooit gebeurd?

06-08-2006, 15:59

Citaat door samiraboua:
niet omdat ze het kindje heeft verloren maar ze stond midden in een winkel toen ze het gevoel had dat ze ehel erg moest plassen en toen stroomde het bloed langs haar benen zei zon vrouw nog zou je dat niet omruimen

dank je meiden voor de reacties vind het zo zielig voor haar dat ze nog steeds die vrees in haar heeft hamdouillah haar man heeft veel geduld

maar ze is toch wel vruchtbaar anders was dit toch nooit gebeurd?
ja waarschijnlijk wel... maar er kunnen zoveel oorzaken zijn. Misschien ligt het probleem wel bij haar man..

Wel schande van die vrouw van die winkel...

06-08-2006, 16:06
zeker schande en dat was richting het tiolet van de vd en wat doet me vriendin die pakt nog een dweil aan van de tioletjuffrouw haar man is toen zo boos geworden\!