Bekijk volle/desktop versie : Drentse gamer mishandelde vader



Pagina's : [1] 2

06-08-2006, 11:06
Drentse gamer mishandelde vader
Ouders bellen politie omdat zoon niet wil stoppen met gamen. In Nederland heeft de politie zondagavond een 16-jarige gamer van achter zijn scherm moeten plukken in het Drentse Noordscheschut, meldt Gametoday.

De jongen moest van zijn ouders stoppen met een computerspel maar hij weigerde. Ma en pa vonden er niets beters op dan de politie te bellen, die de fanatiekeling uiteindelijk nog arresteerde omdat hij zijn vader mishandelde.
(via)

06-08-2006, 11:40


hoe is het met je Rikus, lang niet gezien !

06-08-2006, 12:22
verslaafde

06-08-2006, 13:01
ie kaashoofd

06-08-2006, 13:16



Citaat door kipputjuh:
hoe is het met je Rikus, lang niet gezien !
Goed hoor en met jou?

06-08-2006, 15:20

Citaat door rikus:
Goed hoor en met jou?
ja ook, lekker op vakantie geweest.

ga jij nog weg, of blijf je aan de pc gekluisterd ?

06-08-2006, 15:21

Citaat door Zi_Nador:
ie kaashoofd
en jullie marokkaantjes dan? Dag en nacht op m.nl ??

06-08-2006, 15:31

Citaat door kipputjuh:
ja ook, lekker op vakantie geweest.

ga jij nog weg, of blijf je aan de pc gekluisterd ?
Gedwongen he binnen kort een paar weekjes Lieve vrpiwem gasthuis

06-08-2006, 15:34

Citaat door rikus:
Gedwongen he binnen kort een paar weekjes Lieve vrpiwem gasthuis
oja, natuurlijk.

Ach, dat is ook bijna vakantie voor jou. Overal lekkere zustertjes die je eten brengen, je hoeft de tuin niet te schoffelen, niet je bed op te maken, alleen maar te liggen. En kaartjes openen. En naar boeketten bloemen kijken.

06-08-2006, 15:40
Je heebt helemal gelijk

06-08-2006, 16:06
ziek Allah je hfed zo zie je maar totaal geen gehoorzaamheid tegenover ouders . Ben blij dat k moslima ben ALHAMDOLILAH!!

wa salaam

06-08-2006, 16:19

Citaat door essytazia:
ziek Allah je hfed zo zie je maar totaal geen gehoorzaamheid tegenover ouders . Ben blij dat k moslima ben ALHAMDOLILAH!!

wa salaam
Mij ouders zijn al meer dan 20 iaar dood en ik ben blji dat ik geen moslim ben

07-08-2006, 09:40



Citaat door essytazia:
ziek Allah je hfed zo zie je maar totaal geen gehoorzaamheid tegenover ouders . Ben blij dat k moslima ben ALHAMDOLILAH!!

wa salaam
Omdat als je moslim bent je niet gamet ofzo?

Ik bedoel.. als je echt in het spel zit en je ouders zitten te zeiken, dan zeggen maar weinig moslims 'natuurlijk lieve papa en mama, natuurlijk stop ik met dit ontzettend leuke spel om de tafel af te ruimen, dat doe ik graag voor jullie, ook al krijg ik afkickverschijnselen en denk ik alleen nog maar aan dat spel. Maar als jullie willen dat ik de tafel afruim, graag, had me eerder geroepen, en vraag de volgende keer ook of ik dat wil doen!'

07-08-2006, 14:30

Citaat door kipputjuh:
Omdat als je moslim bent je niet gamet ofzo?

Ik bedoel.. als je echt in het spel zit en je ouders zitten te zeiken, dan zeggen maar weinig moslims 'natuurlijk lieve papa en mama, natuurlijk stop ik met dit ontzettend leuke spel om de tafel af te ruimen, dat doe ik graag voor jullie, ook al krijg ik afkickverschijnselen en denk ik alleen nog maar aan dat spel. Maar als jullie willen dat ik de tafel afruim, graag, had me eerder geroepen, en vraag de volgende keer ook of ik dat wil doen!'
oughtie haha waarlijk lachwekkend..waar heb je het over?? Dat ik Alhamdolilah zeg heeft niks te maken met gamen. Wij als moslims hebben respect voor onze ouders en wij worden met respect en gehoorzaamheid opgevoed ( tenminste de meeste waaronder ik hamdolilah). Wanneer mijn vader zegt "esma het is genoeg geweest ga ervan af" ga ik niet meteen een grote mond geven en vervolgens mn vader mishandelen . Ik zeg niet dat ik een heiligboontje dus nee het gaat niet van "jah papa tuurlijk zal ik dat doen met plezier zelfs!! joeppie kga stoppen met internet en wel meteen!! ". Er zal wel wat woorden wisseling zijn, maar op een respectvolle manier. En voor alle duidelijkheid mn bericht was vooral gericht op het "mishandelen" van vader.

wa salaam

ps een marokkaanse vader rukt em zo van zn stoel af met semta en al ..joke

07-08-2006, 19:49
wij christenen behandelen onze ouders ook wel met respect. Zou wel moeten, t is het 5e gebod he

Pagina's : [1] 2