Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse man zoekt een Marokkaanse vrouw

16-06-2002, 20:36

Citaat door lievefarida:
Marokkaanse meiden en vrouwen,

Ik ben een Nederlandse man van 41 jaar, woon alleen en wil graag in contact komen met een lieve Marokkaanse vrouw die net als ik open staat voor een andere cultuur zonder haar eigenidentiteit te verliezen.
Deze vrouw is dus op zoek naar een lieve Nederlandse man die als doel een duurzaam en gelukkig huwelijk wil aangaan met een lieve Marokkaanse vrouw.
Belangrijk is dat het klikt, leeftijd en afkomst vind ik minder belangrijk.
Ik heb mij enigzins verdiept in jouw cultuur en ga daar zeer goed mee om. Als het tot een huwelijk kankomen ben ik zonder meer bereid Moslim te worden. Ik heb heel veel liefde, maar ook warmte, begrip, tederheid en respect te bieden.

Welke Marokkaanse (jonge) vrouw heeft hier van gedroomd en durft samen met mij deze zeer belangrijke stap te nemen?

Ik hoop dat je reageert, je zal er geen spijt van hebben.

E-mail adres is: j.langenberg@tiscali.nl

Wie weet....
.

16-06-2002, 22:42

hey interressante poll heb je daar, vind je nie......hmmmmm.

19-06-2002, 23:25
ewa salaam ,,

dit is de raarste topic van de hele site.......

moslim worden doe je niet om te trouwen met een marokkaanse vrouwen....

tfoe ...deze man denk slim tezijn
tazz...

er om heen draaien en in de tussentud lekker profiteren....

well guesse again ....

beslema maar ook geen beslema

20-06-2002, 01:07
DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

20-06-2002, 11:21

Wat een reactie's weer !
Kunnen diegene die er niet achterstaan en zich niet aangesproken voelen niet gewoon deze topic laten voor wat het is ?
Hij zal vast prive wel reactie's hebben gekregen want wie durft het nog in het openbaar als ze dit soort reactie's kunnen verwachten ???

Als we nu eens nagaan hoeveel moslims er met niet-moslims omgaan, waarom dan zo reageren op dit bericht ?

Life and let life zou ik zeggen :-)

Cleo

25-07-2002, 17:11

Citaat:
Origineel gepost door Youness75
[[B]Als het tot een huwelijk kankomen ben ik zonder meer bereid Moslim te worden. ] Nou dat klinkt overtuigend zeg. Een moslim wordt je als je zelf overtuigd bent van het geloof en niet om met een marokkaanse vrouw te kunnen trouwen. De islam is geen middel om je doel te bereiken. [/B]
je haalt me de woorden uit de mond, de islam is geen spelletje, je wordt moslim omdat JIJ dat wil........

En voor die nederlandse man heb ik éen advies.........het wordt moeilijk voor je......haast onmogelijk wat jij wilt............misschien als je naar casablanca gaat wil er misschien nog wel een straatmadam met je trouwen.......