Bekijk volle/desktop versie : kosten van een bruiloft



05-08-2006, 21:17
De kosten van een bruiloft kun je geen gemiddelde van geven. Het hangt van zoveel factoren af. Het aantal jurken, de decoratie wat je wilt, locatie, en belangrijkst is het aantal mensen.

Wat ik iedereen aan kan raden is het bedrag te betalen ervoor wat je ervoor neer wilt leggen. Hoe belangrijk is het feest voor jou. Hoe mooi wil je het hebben. Hou het redelijk, denk na, en overleg met je naasten:

Hopelijk heb ik dit keer een positieve bijdrage geleverd aan dit forum.

05-08-2006, 22:43



Citaat door mellie a:
ikzelf vond t feest niet super belangrijk. ik had wel een groot feest gegeven omdat we eenmaal een grote familie hebben. mijn jurken had ik zelf gekocht, niet gehuurd zodat ik er na mijn trouwdag er nog plezier aan had wat betreft de tekshitas. mijn trouwjurk verkoop ik nu. ik vind ook dat je niet zoveel van je aanstaande moet vragen wat geld betreft, het gaat er om dat je bij elkaar past.
en heb je m niet voor de bruiloft financieel uitgekleed, dan blijft er veel over voor na de bruiloft en dat is veel leuker!

ma helaas geld dat niet in mijn geval. voor de bruiloft vroeg ik nauwelijks en na de bruiloft heeft ie alles kapot gemaakt!

maar al met al ik heb volop van mijn bruiloft genoten!

gr
Wat vervelend schat!! Heb je goede bedoelingen.... worden ze niet gewaardeerd..... gemeen hoor

Maar zijn jullie nu gescheiden ofzo????

06-08-2006, 06:21

Citaat door mellie a:
ikzelf vond t feest niet super belangrijk. ik had wel een groot feest gegeven omdat we eenmaal een grote familie hebben. mijn jurken had ik zelf gekocht, niet gehuurd zodat ik er na mijn trouwdag er nog plezier aan had wat betreft de tekshitas. mijn trouwjurk verkoop ik nu. ik vind ook dat je niet zoveel van je aanstaande moet vragen wat geld betreft, het gaat er om dat je bij elkaar past.
en heb je m niet voor de bruiloft financieel uitgekleed, dan blijft er veel over voor na de bruiloft en dat is veel leuker!

ma helaas geld dat niet in mijn geval. voor de bruiloft vroeg ik nauwelijks en na de bruiloft heeft ie alles kapot gemaakt!

maar al met al ik heb volop van mijn bruiloft genoten!

gr
Jammer

06-08-2006, 16:24

Citaat door mellie a:
tis eenmaal zo gelopen. jammer maar een huwelijk zonder vertrouwen meer is ook geen huwelijk en daarom besloot ik om ermee te stoppen.
we zijn sinds begin dit jaar uit elkaar.

wasalam mellie
Owwwww... schat. Echt vervelend wollah!!!


Allahyzieblek chi weld ness...... ... waar je een gezegende huwelijk tegemoet zult gaan

06-08-2006, 16:34



Citaat door mohammmeddd:
De kosten van een bruiloft kun je geen gemiddelde van geven. Het hangt van zoveel factoren af. Het aantal jurken, de decoratie wat je wilt, locatie, en belangrijkst is het aantal mensen.

Wat ik iedereen aan kan raden is het bedrag te betalen ervoor wat je ervoor neer wilt leggen. Hoe belangrijk is het feest voor jou. Hoe mooi wil je het hebben. Hou het redelijk, denk na, en overleg met je naasten:

Hopelijk heb ik dit keer een positieve bijdrage geleverd aan dit forum.

06-08-2006, 21:39
Als je de kosten wilt drukken kan je ook bij mij een nieuwe bruidsjurk kopen 450 euro of eentje huren voor 250 euro!!
Dat scheelt enorm met de prijzen uit de winkel!!

Klik op mijn ondertekening voor meer info!!
of mail me naar bridaldress@hotmail.com












08-08-2006, 14:24
de kosten drukken door een jurk te kopen van 450 jek????

de ziyana verhuurt het zelf erbij voor 200 of zo

08-08-2006, 14:44
kopen?? en dan inlijsten???