Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik val af zonder iets te doen!!



Pagina's : [1] 2 3 4

05-08-2006, 16:51
[ Ik weet echt niet hoe dat komt, maar in de zomer verdwijnen er gewoon kilo's...maar dat wil ik niet !! Ik weeg normaal 54 of 55..en nu weeg ik 50 ofzo..dat is toch niet gezond, op vakantie in marokko was ik in 5 weken 7 kilo ofzo afgevallen zonder dat ik iets deed!! ]

05-08-2006, 17:14


haahha dat probleem heb ik ook , ik was in de winter in turkije ben zomaar 15 kilo afgevallen:S

05-08-2006, 17:17
wooww 15kilo!! Damn, dat is echt veel.

Maar dat kan toch niet gezond zijn???

05-08-2006, 17:18
nee dat is het ook niet normaal ben ik 60/65 en nu weeg ik ineens ook 50!!
Ik ben naar de dokter geweest maar die kan me ook niet helpen ..
en ik val nog steeds af echt lelijk man..!!

05-08-2006, 17:24



Citaat door mAffiOzA:
nee dat is het ook niet normaal ben ik 60/65 en nu weeg ik ineens ook 50!!
Ik ben naar de dokter geweest maar die kan me ook niet helpen ..
en ik val nog steeds af echt lelijk man..!!
kan zijn dat je schildklier te snel werkt ...

laat je onderzoeken ...het kan veel leed voorkomen!

gr warda

05-08-2006, 17:27
ja en k wordt ook niet meer ongesteld!
ik heb 2x maar de prikpil gehad en ik ben er al een halfjaartje mee gekapt en nog steeds niet ongesteld geworden..
echt freaky

05-08-2006, 17:29
Wooww..maar als je niet ongsteld meer wordt kan je toch ook geen kinderen meer krijgen??

05-08-2006, 17:30
Masha'Allah! Wou dat het ook bij mij het geval was!

05-08-2006, 17:31

Citaat door Br0wn_eYe:
Wooww..maar als je niet ongsteld meer wordt kan je toch ook geen kinderen meer krijgen??
SERIEUS

05-08-2006, 17:32

Citaat door xMocro_Zinax:
Masha'Allah! Wou dat het ook bij mij het geval was!
hihi geloof me dat dacht ik eerst ook maar nu denk ik damn dit ken tog niet waar zyn ..
echt lelijk gewoon.

05-08-2006, 17:36

Citaat door Br0wn_eYe:
[ Ik weet echt niet hoe dat komt, maar in de zomer verdwijnen er gewoon kilo's...maar dat wil ik niet !! Ik weeg normaal 54 of 55..en nu weeg ik 50 ofzo..dat is toch niet gezond, op vakantie in marokko was ik in 5 weken 7 kilo ofzo afgevallen zonder dat ik iets deed!! ]
dat ik heb ik ook meid sinds vakantie van 2002 in marokko sinds dien val ik alleen maar af en ik wordt moe en boos en huilen mijn haren val uit soms heb ik blauw plekken op mijn lichaam ben 65kg tot 45 kg en steeds val ik af ben ook naar de dokter geweest maar hij zegt dat ik erg gezond ben en mij schildklier is ook goed mohiem hij zegt dat alles okeee bij mij is ik had sooooow een mooi figuur wollah maar helaas is dat nie meer...maar laaste ben ik naar wahid lfeki geweest en hij zegt dat iemand iets bij mij in marokko had gehad is echt erg wollah...sinds wanneer ik het hoorde ben ik van geschrokken niet normaal...maar jah dames op passen mensen van marokko zijn vet erg

05-08-2006, 17:37

Citaat door mAffiOzA:
SERIEUS

Ja, ik weet niet zeker hoor. Ik wil je niet bang maken ofzo..maar dan ben je toch niet vruchtbaar meer ofzo...?? ik weet het niet, je moet hier wel ff achterna gaan. Ik weet niet hoe oud je bent..maar je wordt pas niet meer ongesteld als je bijna bejaard bent ofzo

05-08-2006, 17:37


kan bozen ogen zijn ja.

05-08-2006, 17:38

Citaat door Br0wn_eYe:

Ja, ik weet niet zeker hoor. Ik wil je niet bang maken ofzo..maar dan ben je toch niet vruchtbaar meer ofzo...?? ik weet het niet, je moet hier wel ff achterna gaan. Ik weet niet hoe oud je bent..maar je wordt pas niet meer ongesteld als je bijna bejaard bent ofzo
ik ben pas 16 geworden

05-08-2006, 17:39

Citaat door nora_tazauia:
dat ik heb ik ook meid sinds vakantie van 2002 in marokko sinds dien val ik alleen maar af en ik wordt moe en boos en huilen mijn haren val uit soms heb ik blauw plekken op mijn lichaam ben 65kg tot 45 kg en steeds val ik af ben ook naar de dokter geweest maar hij zegt dat ik erg gezond ben en mij schildklier is ook goed mohiem hij zegt dat alles okeee bij mij is ik had sooooow een mooi figuur wollah maar helaas is dat nie meer...maar laaste ben ik naar wahid lfeki geweest en hij zegt dat iemand iets bij mij in marokko had gehad is echt erg wollah...sinds wanneer ik het hoorde ben ik van geschrokken niet normaal...maar jah dames op passen mensen van marokko zijn vet erg
Is dat echt zo!!??

Ik weet niet waarom, maar ik geloof niet echt in die shor dingen..
Het zal er misschien wel zijn, maar ik heb er nog nooit zegaar mee te maken gehad zegmaar, ook niet in me naaste omgeving. Het staat een beetje ver van mij

Pagina's : [1] 2 3 4