Bekijk volle/desktop versie : Players zijn illusionisten!



Pagina's : [1] 2

17-06-2003, 18:30

Citaat door temsamni:
Om te beginnen moet er duidelijk worden gemaakt dat players niet altijd mannelijk zijn! Vrouwen kunnen er ook wat van!

Voor velen is liefde niets meer dan een illusie...een illusie tot het moment waarop The One binnenkomt ...The One maakt je van alles wijs...als je goed kijkt heb je zoals bij een googelaar al zijn trucjes door...kijk je niet goed dan wordt je flink in de maling genomen...Elke truc is te verklaren...

De ware player is een artiest en en ik zou zelfs durven te zeggen een kunstenaar...want zeg nou zelf...wie beheerst de kunst van het verleiden nou meer dan deze illusionisten!

Het is een niet begrepen ras dat met uitsterven wordt bedreigt...ik zie je al denken dat je genoeg players kent...maar geloof me...je weet nog niks ...de jongens die de hele dag in de stad met hun kleertjes en kapsels op vrouwen en slachtoffers loeren zijn geen players...dat zijn h0eren!...

De echte player/illusionist heeft zich in tegenstelling tot die jongens niet het doel gesteld om gericht op vrouwen af te gaan...Deze illusionist lokt de vrouwen zelf naar zich toe met zijn mooie trucjes...hij hoeft niet als die h0eren de hele dag in de stad rond te hangen...

Als een bij die afkomt op de geur van zoetigheid zal jij afkomen op de zoetigheid en mysterieusheid van de illusionist...
.

17-06-2003, 18:33


ik ben gestopt, was de grootste player

17-06-2003, 18:34

Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Om te beginnen moet er duidelijk worden gemaakt dat players niet altijd mannelijk zijn! Vrouwen kunnen er ook wat van!

Voor velen is liefde niets meer dan een illusie...een illusie tot het moment waarop The One binnenkomt ...The One maakt je van alles wijs...als je goed kijkt heb je zoals bij een googelaar al zijn trucjes door...kijk je niet goed dan wordt je flink in de maling genomen...Elke truc is te verklaren...

De ware player is een artiest en en ik zou zelfs durven te zeggen een kunstenaar...want zeg nou zelf...wie beheerst de kunst van het verleiden nou meer dan deze illusionisten!

Het is een niet begrepen ras dat met uitsterven wordt bedreigt...ik zie je al denken dat je genoeg players kent...maar geloof me...je weet nog niks ...de jongens die de hele dag in de stad met hun kleertjes en kapsels op vrouwen en slachtoffers loeren zijn geen players...dat zijn h0eren!...

De echte player/illusionist heeft zich in tegenstelling tot die jongens niet het doel gesteld om gericht op vrouwen af te gaan...Deze illusionist lokt de vrouwen zelf naar zich toe met zijn mooie trucjes...hij hoeft niet als die h0eren de hele dag in de stad rond te hangen...

Als een bij die afkomt op de geur van zoetigheid zal jij afkomen op de zoetigheid en mysterieusheid van de illusionist...
Ik kan veel over je zeggen...... maar vandaag heb ik respect.....

17-06-2003, 18:34
dus het dreigt uit te sterven, en ik ging heus niet rondzwerven in de stad
ik was gewoon, uuuhhhhh een PLAYER

17-06-2003, 18:44



Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Een ware illusionist verleert nooit zijn trucjes!
ervaring.....

17-06-2003, 18:45
jaah ik ben mijn trukjes niet verloren, maar ik ben er mee gestopt, ik kan er nog wel wat van

17-06-2003, 18:46
Lalalaalaaaaaaaaaaaa Jeh Bla

17-06-2003, 18:47

Citaat:
Origineel gepost door sweet_boyyy
jaah ik ben mijn trukjes niet verloren, maar ik ben er mee gestopt, ik kan er nog wel wat van
is beter voor je!!!! hamdoelilah....

17-06-2003, 18:49
tensemmi, ooit zul je ook stoppen met playen, alleen ik was druk bezig met playen, en had veel bereikt in de playeconomie, alleen toen had ik iemad geregeld die wijs was, en die heeft me helemaal omgepraat, en nu, ben ik gekapt




maar de slot kan openbreken

17-06-2003, 18:59
ja ik geef het toe...kan het niet in meer in me houden...alles aan je zo prachtig...je avatar, je oversexte berichten damzzz toen ik dat zag was ik verkocht...en toen zag ik je ondertekening damzz treu love













17-06-2003, 19:09
Ik laat me nooit beet nemen door players.
Bij mij mogen ze afkomen met een villa in spanje en de nieuwste Mercedes of BMW.
Ik trap er niet in.
Hoeveel Nederlandse Marokkanen hebben me al zo vaaak zitten versieren in Marokko.

Altijd negeren.
Dat deed ik.
Want zodra je ze aandacht geeft, safi.
Duurt het een tijdje eer je van hen af bent.

dus meisje..weet wat je doet
dus jongen..laat je ni beetnemen door een meiske hé

17-06-2003, 19:11
ik als voormalige player kan jullie een tip geven, om het zelfde als zin n midar te doen, alleen is het me nooit voorgekomen dat ik geen aandacht krijg

17-06-2003, 19:12



Citaat:
Origineel gepost door temsamni
Om te beginnen moet er duidelijk worden gemaakt dat players niet altijd mannelijk zijn! Vrouwen kunnen er ook wat van!

Voor velen is liefde niets meer dan een illusie...een illusie tot het moment waarop The One binnenkomt ...The One maakt je van alles wijs...als je goed kijkt heb je zoals bij een googelaar al zijn trucjes door...kijk je niet goed dan wordt je flink in de maling genomen...Elke truc is te verklaren...

De ware player is een artiest en en ik zou zelfs durven te zeggen een kunstenaar...want zeg nou zelf...wie beheerst de kunst van het verleiden nou meer dan deze illusionisten!

Het is een niet begrepen ras dat met uitsterven wordt bedreigt...ik zie je al denken dat je genoeg players kent...maar geloof me...je weet nog niks ...de jongens die de hele dag in de stad met hun kleertjes en kapsels op vrouwen en slachtoffers loeren zijn geen players...dat zijn h0eren!...

De echte player/illusionist heeft zich in tegenstelling tot die jongens niet het doel gesteld om gericht op vrouwen af te gaan...Deze illusionist lokt de vrouwen zelf naar zich toe met zijn mooie trucjes...hij hoeft niet als die h0eren de hele dag in de stad rond te hangen...

Als een bij die afkomt op de geur van zoetigheid zal jij afkomen op de zoetigheid en mysterieusheid van de illusionist...
jullie moesten is weten wat voor player ik ben..

17-06-2003, 19:13

Citaat:
Origineel gepost door LQwaad4life
jullie moesten is weten wat voor player ik ben..
met knikkeren

17-06-2003, 19:19

Citaat:
Origineel gepost door sweet_boyyy
ik als voormalige player kan jullie een tip geven, om het zelfde als zin n midar te doen, alleen is het me nooit voorgekomen dat ik geen aandacht krijg
Ik durf er zelfs op wedde da k jou ni eens één seconde aandacht geef

Pagina's : [1] 2