Bekijk volle/desktop versie : is er iemand weleens verliefd op een kaffir geworden??



Pagina's : [1] 2 3

17-06-2003, 17:09
en hoe ging je daarmee om?? Je gevoelens genegeerd of je hart gevolgd

17-06-2003, 17:11


wat is kaffir

17-06-2003, 17:15

Citaat:
Origineel gepost door SlaatNergens0p
Jullie beiden zijn Kaffir

Halfbloedjes zijn altijd Kaffir
een kaffir is juist iemand die een ander voor kaffir uitmaakt in de hoop dat diegene ook een kaffir wordt

hamdoeillah ik ben moslim!!!!

17-06-2003, 17:16

Citaat:
Origineel gepost door Queen_latifaa
wat is kaffir
is een ongelovige

17-06-2003, 17:17


ik ben verliefd op mijn leraar :maf3:

17-06-2003, 17:19

Citaat:
Origineel gepost door maroc_ladysiham
ik ben verliefd op mijn leraar :maf3:
ik was een keer verliefd op de concierge

17-06-2003, 17:20

Citaat:
TFOEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
moet er niet aan denken............

17-06-2003, 17:21

Citaat:
Origineel gepost door FATOUSHA
en hoe ging je daarmee om?? Je gevoelens genegeerd of je hart gevolgd
Niet mijn hart volgen ik weet inieder geval dat ik nooit met een niet moslim mag en kan trouwen, waarom jezelf nog gek maken?

17-06-2003, 17:29

Citaat:
Origineel gepost door Jorginho
Je bent een man, dus mag je dat wel.
Hoe bedoel je? omdat ik man ben mag ik met een kaffira trouwen?

17-06-2003, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door Jorginho
Juist. men gaatervan uit dat de man het geloof op zijn kinderen overbrengt. Dus de man mag met een Kaffira trouwen maar een vrouw dus niet met een kaffir. Eerlijk he....
Gaar..... geef mij maar een moslima

17-06-2003, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door r34
Hoe bedoel je? omdat ik man ben mag ik met een kaffira trouwen?
Volgens mij mag dat niet, omdat ze je van je geloof kan afhouden

Je mag niet eens met iemand trouwen als die niet bid.

Ik weet het niet zeker

17-06-2003, 17:55
Salaam Broeders en zusters en andere Gasten op dit mooie forum