Bekijk volle/desktop versie : ben ik misbruikt als man ?

Pagina's : [1] 2

16-06-2002, 18:36
salm alikum
Dat is mijn verhaal, hopelijk heb ik het verteld zoals het was.
een vrag is:
ik vraag me af waarom iemand je laten hangen afhankelijk van je is terwijl die person als iemand heeft,
Het is mij overkomen, ik had een serieuze kontakt ennige geleden met iemand een meisje dus.
Ik heb haar gewoon mjn hele verhaal verteld over mijn prive.
Ikzei tegen haar ik wil geen relatie, gewoon elkaar leren kennen en trouwen. dus niet dat gedoe met uren bellen en stekiem afspreken. Ze is mee ingestemd, dat we elkaar aantal keren gaan zien, dus ikzit af tewachten op serieuse reaktie. ik zei tegen haar neem een bedenktijd, dat is je ercht.
na een tijdje dat we elkaar bellen, sms ze mij met de mededeling dat ze eigenlijk geen interesse heeft. Ik was daarmee oplecht in de izn gelukkig dat ze direkt is. Dus ik heb deie 2 nummers van haar gewist. Mijnheer moet verder toch !
na een aantal dagen belde ze weer dat ze spijt van heeft en dat toch kontakt wil. Ik zei tegen haar ik vond het laag dat je mij met sms benadert, zeker als met je serieuse aan het praten ben. Ikzei tegen haar heb jij iemand. ze zei nee.
Hoe dan ook toen hoorde ik weer niets van haar.
Ik heb vandaga gehoord dat ze al 2ongeveer 2 maanden geleden verloofd was. ZO zie je maar he !

ik voel me bedrogen en weer onnodig tijd verspeeld met iets zonder resultaat.

Zo zie je wel dat mannen ook misbruikt kunnen worden, dus met andere woorden..we beide mannen en vrouwen klappen krijgen.

Ik zou dit even kwijt, ik ga inschallah met mijn verder leven het is allemaal almaktab toch..
zijn er heren en dames die dit hebben meegemaakt vast wel.

dat wou ik kwijt

16-06-2002, 18:44

tuurlijk kunnen manne ook misbruikt worden...jammer dat ze er in het begin niet eerlijk over is geweest maar ik wens je veel sterkte, en insha ALLAH krijg je op ten duur wat je verdient.

groetjes,

16-06-2002, 18:56
Ik hoop voor je dat je snel de ware tegenkomt insaalah.
Je mag blij zijn dat ze je niet nog langer aan het touwtje heeft laten hangen want dan was je nu nog steeds bij haar terwijl ze niet eens serieus was.

Veel succes met zoeken.

17-06-2002, 13:37
succes met het verder zoeken...het gebeurt iedereen........

18-06-2002, 14:25

wel erg voor je dat dit is gebeurt, maar je vindt de ware echt nog wel. Ik vindt het wel apart om dit een keer van een jongen te horen, want het zijn altijd de meiden van wie je zulk soort verhalen hoort.

18-06-2002, 14:45
Maakt niet uit jongen, alles komt goed insha'Allah!

12-07-2002, 23:18
IK WEET EEN CLICHÉ!!!!

Maar je vind de ware wel een keer : :verliefd: :verliefd: :verliefd: en dan ga je zo kijken.......hahhahahah. Veel succes met je quest

13-07-2002, 02:21
salamo3leikom allemaal

dat is nou even slikken. maar jongen wees sterk en vergeet het. want ooit zal je de ware wel tegenkomen inshalah.

14-07-2002, 12:06
WHAHAHAHA......IK KREEG ER GEWOON TRANEN IN ME OGEN VAN JOH....

14-07-2002, 17:05
Ja hij heeft jou genept!........ maar joh misschien was ze niet de ware voor jou!@! kan toch!! maar jaa je hoeft niet meer verder te zoeken!! je HEBT me GEVONDEN! ik ben jou ware

03-07-2004, 13:04
Salaam a3likoem wr wb mij broeder,

moge je je waren insha' allah tegen komen het leven is eenmaal zo en ik ben trots op je dat je gelijk wou trouwen op een islamitische manier en zo hoort het ook broeder allah heeft het niet zo gewilt dat we elkaar zien bellen enz...... er is altijd sitan aanwezig en ik zie wel vaak dat marokkaanse meisjes en jongens elkaar kussen op station en of afspreken en dan heb ik altijd verdriet dan denk ik waar gaat de wereld heen als je van elkaar houd ga dan trouwen dan mag je alles met elkaar doen en daarom trouwd me ook hewa Algair Insha' allah

ik stop beter anders kan ik wel blijven type de hele dag algair insha' allah

moge allah je insha' allah je een goede moslima zuster geven

wa salaam a3likoem wr wb moslimazuster

03-07-2004, 14:56
Ze heeft behalve jou ook haar verloofde misbruikt.
Jij mag blij zijn dat je er op tijd achter bent gekomen. Moet je nagaan hoe jij je nu voelt en je was nog niet eens met haar verloofd. En stel je dan voor hoe haar verloofde zich zal voelen als ie erachter komt.
Het is wel laag van haar, maar insha-allah zal je iemand tegenkomen die echt bij je past. Dat meisje komt zichzelf nog wel tegen.

Citaat:
Origineel gepost door Lilipop_leila
IK WEET EEN CLICHÉ!!!!

Maar je vind de ware wel een keer : :verliefd: :verliefd: :verliefd: en dan ga je zo kijken.......hahhahahah. Veel succes met je quest
Bestaat de ware????? zo ja, hoe kan ik hem herkennen

03-07-2004, 17:32

Citaat:
Origineel gepost door bnouali
salm alikum
Dat is mijn verhaal, hopelijk heb ik het verteld zoals het was.
een vrag is:
ik vraag me af waarom iemand je laten hangen afhankelijk van je is terwijl die person als iemand heeft,
Het is mij overkomen, ik had een serieuze kontakt ennige geleden met iemand een meisje dus.
Ik heb haar gewoon mjn hele verhaal verteld over mijn prive.
Ikzei tegen haar ik wil geen relatie, gewoon elkaar leren kennen en trouwen. dus niet dat gedoe met uren bellen en stekiem afspreken. Ze is mee ingestemd, dat we elkaar aantal keren gaan zien, dus ikzit af tewachten op serieuse reaktie. ik zei tegen haar neem een bedenktijd, dat is je ercht.
na een tijdje dat we elkaar bellen, sms ze mij met de mededeling dat ze eigenlijk geen interesse heeft. Ik was daarmee oplecht in de izn gelukkig dat ze direkt is. Dus ik heb deie 2 nummers van haar gewist. Mijnheer moet verder toch !
na een aantal dagen belde ze weer dat ze spijt van heeft en dat toch kontakt wil. Ik zei tegen haar ik vond het laag dat je mij met sms benadert, zeker als met je serieuse aan het praten ben. Ikzei tegen haar heb jij iemand. ze zei nee.
Hoe dan ook toen hoorde ik weer niets van haar.
Ik heb vandaga gehoord dat ze al 2ongeveer 2 maanden geleden verloofd was. ZO zie je maar he !

ik voel me bedrogen en weer onnodig tijd verspeeld met iets zonder resultaat.

Zo zie je wel dat mannen ook misbruikt kunnen worden, dus met andere woorden..we beide mannen en vrouwen klappen krijgen.

Ik zou dit even kwijt, ik ga inschallah met mijn verder leven het is allemaal almaktab toch..
zijn er heren en dames die dit hebben meegemaakt vast wel.

dat wou ik kwijt
JE VERHAAL STINKT!

03-07-2004, 18:58
Gadverdamme! Wat een lowlife trash wijf. Hoop niet dat je nu iedereen 'over de bekende kam gaat scheren' door deze ervaring.

Het kost nu eenmaal tijd om iemand te leren kennen en die tijd moet je nemen. Het zal vast goed komen. Kijk maar naar deze situatie voordat het serieus werd ben je gewaarschuwd en is ze nu uit je leven.
Geen drama van maken, wees blij dat je van haar leugens af bent.

Groetjes,

Hopelijk vind je snel jouw match..voor zover ze in Nl rondloopt.

03-07-2004, 21:52
als je niet met iemand normaal afspreekt en niet belt zul je als dit een onbekende is deze persoon niet goed kunnen leren kennen.
en weet je nooit hoe iemand is.
je gaat toch niet trouwen met iemand die je totaal niet kent.

Pagina's : [1] 2