Bekijk volle/desktop versie : angst en kippevel



03-08-2006, 23:35
Vandaag liep ik door nador in mijn eentje en liep langs een zaakje waar ze iserhemen verkochten en zag een jongen passen ik liep door en dacht aan mezelf in dat ding op de bruidsstoel zitten uit het niets ipv van gelukkig en blij te worden werd ik bang en kreeg ik spontaan kippevel over mijn hele lichaam; ik voelde me niet meer goed en de rest van de dag ben ik al chaggie:

Altijd dacht ik dat ik er aan toe was en dacht dat ik in staat was een serieuze relatie op te bouwen maar dit gevoel schrok ik van wat betekent dit???

03-08-2006, 23:41



Citaat door mohammmeddd:
Vandaag liep ik door nador in mijn eentje en liep langs een zaakje waar ze iserhemen verkochten en zag een jongen passen ik liep door en dacht aan mezelf in dat ding op de bruidsstoel zitten uit het niets ipv van gelukkig en blij te worden werd ik bang en kreeg ik spontaan kippevel over mijn hele lichaam; ik voelde me niet meer goed en de rest van de dag ben ik al chaggie:

Altijd dacht ik dat ik er aan toe was en dacht dat ik in staat was een serieuze relatie op te bouwen maar dit gevoel schrok ik van wat betekent dit???
Dat je er heel serieus over nadacht.... en je uiteindelijk tot de conclusie bent gekomen dat het huwelijk geen grap is

03-08-2006, 23:43
dat besefte ik al langer

03-08-2006, 23:48

Citaat door mohammmeddd:
dat besefte ik al langer
...op dat moment leefde je je zo erg in dat het haast echt leek..... iedereen is naar mijn idee zenuwachtig op zijn bruiloft.... welk moment..? Dat is bij iedereen weer verschillend.

03-08-2006, 23:50


ik dus zelfs voordat ik een bruifd heb gevonden ???

03-08-2006, 23:53
dat heet bindingsnangst

04-08-2006, 00:13

Citaat door mohammmeddd:
ik dus zelfs voordat ik een bruifd heb gevonden ???
Nee Mo... je hebt een sterke inlevingsvermogen... je bent een dromer .. en hebt fantasie... of zit ik ernaast.....



O nouria100... je maakt me misselijk met je zogenaamde ervaring in de psychiatrie....

Mo....deze dame weet het beste, ..... luister maar naar haar.... ....sjonge jonge.... je bent ze7ma helderziend of niet a nouria100??

04-08-2006, 00:21
Allahu Allem broeder wat er was, je moet even bij je zelf te rade gaan denk ik, meschien ben je inderdaad niet klaar voor het huwelijk, of juist wel, Allahu allem, sjeitaan speelt met je ged8es, als jij weet dat jij er klaar voor bent, moet je het doen, het is de sounnah van de Profeet ins Allah, ik hoop dat je er achter kan komen wat het is ins Allah.

Salaam aleykoum

04-08-2006, 21:09
elwarda bedankt voor je positieve bijdrage aan het vinden van een antwoord op mijn vraag.

karima dit is de erste keer dat ik zo iets meemaak dus weet het echt niet: