Bekijk volle/desktop versie : Ik irriteer me aan mensen...



Pagina's : [1] 2

03-08-2006, 15:31
[ die niet effe voor 25 eurocent naar het toilet gaan die daar voor bestemd is en mij vragen of ze effe gebruik mogen maken van het toilet , kijk die andere wordt er voor betaald en als ik het toelaat kan ik andermans rommel opruimen, dit doe ik niet graag, ik doe thuis met moeite het toilet laat staan een openbaar toilet waar ieder ander op gezeten heeft...
Wat vinden jullie heb ik gewoon gelijk of vinden jullie het onzin, tegenover mij zijn genoeg cafe'tjes of een openbaar toilet met poetsvrouwtje... maar een bepaalde "groep" wil of niet betalen of willen weten hoe mijn toilet eruit ziet...
Maar ik doe dat niet ]

Groetjes
Fat

03-08-2006, 15:33


Je moet het alleen toestaan voor zwangere vrouwen en kinderen.. de rest moet gewoon betalen en niet gierig doen

03-08-2006, 15:35

Citaat door fatt:
[ die niet effe voor 25 eurocent naar het toilet gaan die daar voor bestemd is en mij vragen of ze effe gebruik mogen maken van het toilet , kijk die andere wordt er voor betaald en als ik het toelaat kan ik andermans rommel opruimen, dit doe ik niet graag, ik doe thuis met moeite het toilet laat staan een openbaar toilet waar ieder ander op gezeten heeft...
Wat vinden jullie heb ik gewoon gelijk of vinden jullie het onzin, tegenover mij zijn genoeg cafe'tjes of een openbaar toilet met poetsvrouwtje... maar een bepaalde "groep" wil of niet betalen of willen weten hoe mijn toilet eruit ziet...
Maar ik doe dat niet ]

Groetjes
Fat
Komt me zo bekend voor… opeens konden we de troep van andere op gaan ruimen.
Opeens een nieuwe regel : alleen vrouwen en kinderen…..
Feit : Geef mij dan maar de mannen


WC alleen voor personeel toegankelijk houden, € 0.25 heeft iedereen wel !

03-08-2006, 15:37

Citaat door doenja_18:
Maar komen ze dan een winkel in waar je spullen kunt kopen neem ik aan


en vragen ze of ze naar de wc mogen ???!!!!!

tis toch geen snack!
Net of ze dat in Belgie niet hebben
Je klinkt zo verbaasd

03-08-2006, 15:40



Citaat door doenja_18:
euh ik heb geen winkel ik zou dat niet weten

Maar ik zou nooit een supermarkt of de blokker ingaan en vragen of ik mag plassen

daarom klink ik verbaasd!! niet omdat ze geen wc hebben in belgie!
Heel veel mensen die dat doen
In dorpen kun je ze zelf aan de deur verwachten..

03-08-2006, 15:41

Citaat door doenja_18:
Maar komen ze dan een winkel in waar je spullen kunt kopen neem ik aan


en vragen ze of ze naar de wc mogen ???!!!!!

tis toch geen snack!
precies, sommige die komen echt speciaal voor die toilet... dan heb ik zoiets rot toch op man... het gaat met echt niet om het geld... maar ik ben gewoon vies van een wc waar iedereen op gezeten heeft... punt en dan nog zelf poetsen... echt niet... als ik een poetsvrouw had misschien....

03-08-2006, 15:42

Citaat door doenja_18:
asooooooooooo!!!!

03-08-2006, 15:45
fatt hang gewoon een blaadje voor deur "wc enkel voor personeel"

03-08-2006, 15:46

Citaat door boug85:
fatt hang gewoon een blaadje voor deur "wc enkel voor personeel"
Geen WC

03-08-2006, 15:53

Citaat door boug85:
fatt hang gewoon een blaadje voor deur "wc enkel voor personeel"
ja eigenlijk wel he, maar ja eigenlijk is het ook vanzelfsprekend dat die niet voor iedereen te gebruiken is... maar ja als mensen je het vragen sta je daar met een mond vol ... en durf niet zo gauw nee te zeggen, maar ja ik heb het eens gedaan, en toen moest ik meteen de wc grondig poetsen en de handdoek verwisselen en een keer de dweil... nee dus neit meer... maar ja als ik nee zeg, krijg ik achteraf spijt dat ik een joe3 ben.... ach ja.. ik moet er gewoon niet te lang bij stil staan... en nee = nee

03-08-2006, 16:19
yeh wereldprobleem, zou er een debat over gaan houden.

Zonder gekheid, gewoon nee zeggen, en zeggen dat er aan de overkant (bij de hema/v&d of what ever) een toilet beschikbaar is voor klanten. Safie is hun probleem niet die van jou.

03-08-2006, 21:13

Citaat door fatt:
ja eigenlijk wel he, maar ja eigenlijk is het ook vanzelfsprekend dat die niet voor iedereen te gebruiken is... maar ja als mensen je het vragen sta je daar met een mond vol ... en durf niet zo gauw nee te zeggen, maar ja ik heb het eens gedaan, en toen moest ik meteen de wc grondig poetsen en de handdoek verwisselen en een keer de dweil... nee dus neit meer... maar ja als ik nee zeg, krijg ik achteraf spijt dat ik een joe3 ben.... ach ja.. ik moet er gewoon niet te lang bij stil staan... en nee = nee
HEb je dan een eigen winkel of komen ze bij jou thuis

03-08-2006, 21:16



Citaat door Aliyyah:
HEb je dan een eigen winkel of komen ze bij jou thuis
Ze heeft een kei gave sieradenwinkeltje.. toen ze nog in mijn geboorteplaats zat was ik vaste klant... ik woon nu tever jammer

03-08-2006, 23:05
Fatt, wat voor zaak heb je?

03-08-2006, 23:06
Oh, een beetje laat.

Pagina's : [1] 2